مهارت

چگونه یک پسر غریبه را عاشق خود کنیم

فرض کنیم شما جایی می روید، برای مثال وارد یک فروشگاه، کلاس درس، کوه یا یک مهمانی شلوغ می شوید. یک آقا نظر شما را جلب می کند. حالا چطور می توانید نظر او به خود جلب کنید؟ دیده ام بعضی دختران به محض دیدن یک آقای مناسب، می روند و تنگ دل او می نشینند و هی لبخند می زنند و غمزه خرج او می کنند.

 

این بدترین رفتار برای جلب نظر یک مرد است. باعث می شود شما را دست کم بگیرند. روشی که به شما توصیه می کنم این است: برای سی ثانیه مستقیم به چشمان او نگاه کنید. بدون لبخند، خنده، چشمک، سر تکان دادن یا هیچ ادا و اطواری. سپس رها کنید و بروید. فاصله بگیرید. دیگر نه نگاهش بکنید و نه کاری به کارش داشته باشید. کار شما همین بود. تمام شد. توجه دقیق به یک آقا نشان می دهد “تو برایم چشمگیر هستی.” حالا اگر او هم شما را چشمگیر تلقی کند، اقدام خواهد کرد.

 

اگر نیامد یعنی: – یا شما تیپ مورد علاقه او نیستید، – یا او متاهل و متعهد است، – یا علاقه ای به خانمها ندارد. هم جنس هایش برای او جالب تر هستند. پس لازم نیست اصرار کنید. بی فایده است. پس از این “علامت دادن”، رفتارتان سنگین و محترمانه باشد. از خنده های پر سر و صدا، تکان دادن بدن، صحبت با صدای بلند و هر نوع حرکت جلف پرهیز کنید. اگر این حرکات از شما سر بزند، آن آقا شما را با یک بدن فروش حرفه ای اشتباه خواهد گرفت و ممکن است مورد اهانت و توهین قرار بگیرید.

 

20-15 دقیقه پس از علامت دادن، کاری کنید که دسترسی به شما آسان شود. برای مثال کمی تنها بگردید. البته نه با حالت رویایی یک آدم دیوانه خل وضع ماه زده. مثل کسی که کاری را انجام می دهد، چیزی می خرد، ظرفی جابجا می کند، حتی می توانید چیزی را به زمین بیندازید تا فرصت کمک کردن به شما فراهم شود. چند نکته مهم: وقتی تعدادی دختر مجرد همراه هم هستید، اگر همه تان به او زل بزنید هیچ کدام نتیجه نمی گیرید. اگر مرتب به هم سقلمه بزنید که “دارد تو را نگاه می کندها!” خود را کم ارزش می کنید. در یک مجلس به 20-10 نفر هم زمان علامت ندهید. مردها متوجه می شوند شما دارید به همه در باغ سبز نشان می دهید و در مورد شما بد فکر خواهند کرد. ممکن است بگویید شاید آن آقا خجالت می کشد جلو بیاید.

 

اول این که شما نمی دانید آیا او خجالتی است یا خیر. پس بیخودی از همان اول سعی نکنید همه کارها را شما برایش انجام بدهید. دوم این که اگر مردی آنقدر خجالتی و غیر معاشرتی است که وقتی نیمه گمشده اش را ببیند، از ترس فلج شود و هیچ اقدامی به نظرش نرسد…بهتر است قبل از ازدواج کردن، اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. او به درد شما هم نخواهد خورد. وقتی آقا سر صحبت را باز کرد، ممکن است دستپاچه بشوید، سرخ و سفید شوید و دست و پا چلفتی به نظر بیایید. هیچ اشکالی ندارد. این خجالت کشیدن ها شما را جذابتر می کند. زیرا نشان می دهد کم تجربه هستید. ولی خوش اخلاق باشید.

 

مودب باشید. دل کسی را نشکنید. اگر دل کسی را بشکنید، دلتان را خواهند شکست. جواب منفی را هم با ادب و ملایمت بیان کنید. توجه داشته باشید که من هرگز نگفته ام از خیابان شوهر پیدا کنید. این کار خطرناکی است. مقدار زیادی زمان باید صرف کنید که بفهمید آیا این آدم مجرد است یا نه، شغل و مدرک تحصیلی اش واقعا چیست؟ خانه اش کجاست؟ و و و… یعنی زمانی را که می توانید برای شناختن او صرف کنید، باید برای مطمئن شدن از مسائل اولیه صرف کنید. ولی یک وقتی ممکن است چشم تان به مردی بیفتد که قلب تان را به تپش بیندازد و ندانید چه می توان کرد. خواستم که راه چاره را بدانید. حواس خود را خیـــــــــــــــــــــــلی جمع کنید که گیر مردهای سوءاستفاده چی نیفتید.

(29 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها