مهارت

چگونه زود ارضا شویم | آقایان | خانم ها

چگونه زود ارضا شویم از جمله کلماتی است که به شدت توسط کاربران در اینترنت جستوجو می شود.خوزستان خبر دراین مطلب سعی می کند به شما بگوید چگونه زود ارضا شویم .

برای شروع از خانم ها آغاز می کنیم.افزایش سرعت ارگاسم در خانم ها

ارگاسم خانم ها و آقایان با هم متفاوت است از این نظر که آقایان از یک طریق به ارگاسم یا اوج لذت جنسیمیرسند و خانمها از دو راه. خانها یکی از طریق دخول ارضا میشوند اصطلاحا واژینال و دیگری بر اثر تحریک کلیتوریس که کلیتورال خوانده میشود. افراد زیادی در این مورد سئوال داشتند و راهنمایی خواسته اند، مثلا پرسیدند که اگر تنها با تحریک کلیتوریس به ارگاسم برسند طبیعی است یا نه؟ یا عده ی دیگری گفته اند که از طریق دخول هیچ حسی ندارند و نمیتوانند به ارگاسم برسند.

برای اینکه خیالتان راحت بشود اول بگویم که نه تنها غیر عادی نیستید خیلی هم طبیعی هستید. قریب به ۸۰% و بیشتر از خانمهایی که مورد تحقیقات مختلف واقع شده اند اعلام کرده اند که تنها از طریق دوم یعنی تحریک کلیتورال به ارگاسم میرسند. دانستن این نکته مهم است چون میتواند مژده ای باشد برای خانهایی مثل شما که هرگز احساس ارگاسم را از طریق دخول تجربه نکرده اند و همچنین خبر خوبی برای آقایانی که چون نمیتوانند خانمشان را به ارگاسم برسانند تصور میکنند که به اختلال انزال زودرس دچار هستند و یا احساس عدم کفایت میکنند.

با دانستن این نکته میتوانید کاری کنید که هر دو طرف در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه تان را کامل کنید. چرخه جنسی کامل یعنی از زمانی که تصمیم به برقراری رابطه جنسی می گیرید تا زمانی که به اوج لذت جنسی می رسید و در کنار هم به آرامش می رسید. به زبان دیگر یعنی بجای اینکه با ارضا شدن یک نفر معمولا مرد، نفر بعدی اکثرا خانم به حال خودش رها بشود و از دست هم عصبانی بشوید یا ناامید بشوید و غیره، با ادامه تحریکات بر روی کلیتوریس توسط خود خانم و یا شریک جنسی اش او هم میتواند به ارگاسم یا اوج لذت جنسی برسد و چرخه اش را کامل کند.

برای انجام این کار باید خانم اول با بدنش آشنایی داشته باشد که بتواند همسرش را به مرور راهنمایی کند. این شما هستید که باید به او یاد بدهید از چه گونه تماسی لذت میبرید تا ایشان به مرور نحوه انجام صحیح این کار را یاد بگیرند. اگر اطمینان حاصل کنید که هر دو نفر در هر بار برقراری ارتباط جنسی چرخه جنسی تان را کامل کرده اید دیگر بیش از حد نگران انزال آقا پیش از ارضا شدن خانم نیستید و یا دچار این شک و شبهه نخواهید بود که بدلیل کوچک بودن آلت مردانه آقا، خانم قادر نیست ارضا شود چون اندازه آلت در ارضا شدن خانمها تاثیر چندانی ندارد.

اولا اگر شما پیش از خانمتان ارضا بشوید و یا به انزال برسید لزوما دچار اختلال انزال زودرس نیستید و میتوانید با رعایت نکاتی که گفتم مسئله ارضا نشدن خانم را تا حد زیادی حل کنید. و حتی اگر دچار انزال زودرس هستید در کنار انجام دادن تمرین هایی برای رفع اختلالتان با کامل کردن چرخه هر دو نفرتان مقدار زیادی از تنش رابطه جنسی تا کم می شود بدلیل اینکه معمولا زمان انزال زمانی اهمیت پیدا می کند که یکی از طرفین رضایت جنسی نداشته باشد. برانگیخته شدن و بعد به ارگاسم نرسیدن میتواند هر یک از طرفین را عصبی کند و به مرور زمان از برقراری رابطه جنسی سرد کند.

چه باید کرد؟
اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. خانمها دوست دارند اغوا بشوند، دوست دارند بدانند که شما بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار میدهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه میشود یعنی مرد تقاضا میکند و زن عرضه میکند که حالت متعادلی نیست.

تمرینی که می دهم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکزحسی نام دارد:
جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید. اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.

در طول این تمرین یکی دراز میکشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش میکند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان میپردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد. این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه میتوانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند.

بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره. با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی میکنند فکر میکنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین میکنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد میگیرید که تعجب زده می شوید.

این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانمها توصیه میشود. بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید میتوانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید میکنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.

برای خانمهایی که در رسیدن به اوج لذت جنسی مسئله دارند تمرینات عضلات کف لگن یا پی سی میتواند بسیار موثر باشد. همانطوری که قبلا گفته شد اسم این تمرینها تمرین های کگل است. این ها همان تمرینهایی هستند که برای درمان انزال زودرس در آقایان هم خیلی مفید هستند.

برای انجامشان باید این مراحل را انجام بدهید:
• خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید.
• عضلات لگن را منقبض کرده ، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید. این حرکت را روزی سه بار و هر بار ده مرتبه انجام دهید. به ‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید.

• در هر حالتی اینکار را انجام دهید: حتی هنگامی ‎که پشت کامپیوتر هستید، یا وقتی کتاب می‎خوانید و یا با تلفن صحبت می‎کنید.

• در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی که قوی هستند موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جنسی‎تان خواهد بود. نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد.
برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. و این تمرین ها را پس از زایمان ادامه دهند که بعد از زایمان هم قوام واژن شان زودتر به حالت طبیعی بازگردد.

منبع : topnaz

 

چگونه زود ارضا شویم  آقایان

اطلاعات کافی درمورد ارضا شدن مردان ، چگونگی خواسته جنسی مردانه، روابط زناشویی و روش های خاص آمیزش جنسی، همه رمز لذت بردن از روابط جنسی است.

هر مردی می تواند در رابطه جنسی خود چندین بار ارضا شود. هدف بیشتر آقایان در روابط جنسی، به جای عشق بازی، انزال و ارگاسم است. خوبی چند بار ارضا شدن این است که نه تنها مرد بهتر ارضا می شود، بلکه همسر یا شریک جنسی خود را هم بهتر ارضا خواهد کرد.

ارضا شدن چندگانه

زنان می توانند ارضا چندگانه را به راحتی داشته باشند اما تعداد کمی از آقایان این توانایی را دارند ، البته باید بدانند که با آموزش صحیح هم می توانند مثل زنان چندین بار در رابطه جنسی به ارگاسم برسند. بعد از اولین ارضا شدن، زنان تحریک جنسی خود را سریع بدست می آورند و انگار تازه میل جنسی پیدا کردند. اما در مردان این طور نیست.

ارگاسم چندگانه در مردان این نیست که بعد از انزال دوباره انها تحریک شوند و به یک انزال دیگر برسند بلکه مهم این است که در خلال ارگاسم های پشت سر هم ، نعوظ آلت یا تحریک جنسی نباید از بین رود.

برای “ارضا شدن”، چه مرحله هایی را باید طی کنید؟

* مرحله تحریک شدن . علایم آن شامل:

گرفتگی عروق پا و قلب.

نعوظ آلت مردان.

بالا رفتن ضربان قلب.

بلند شدن نسبی بیضه.

افزایش سایز بیضه.

*مرحله اوج. علایم آن شامل:

بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها.

بلند شدن کامل بیضه.

بنفش شدن سر آلت تناسل.

نفس زدن تند.

* مرحله ارگاسم ( ارضا شدن مردان )

دفع مایع منی (مایع سفید رنگ).

خارج شدن اسپرم و مایعات از رگ کنار بیضه.

خارج شدن کیسه های مایع منی و غده پروستات.

کشیده شدن ماهیچه قبل از رها شدن فشار و تنش.

افزایش ضربان قلب و نفس زدن.

بسته شدن عضله تنگ کننده ادرار .

سفت شدن پروستات

*مرحله فروکش (پس از انزال)

از بین رفتن تحریک جنسی.

خوابیدن آلت تناسلی.

جمع شدن پوست بیضه.

شل شدن عضلات

کاهش ضربان قلب.

تمرینات ساده برای بهتر ارضا شدن مردان

۱-تمرینات برای تنفس خود (بین ۱۰ تا ۳۰ بار تکرار کنید)

*روی یک صندلی راحت نشسته و شانه خود را ریلکس کنید.

*دست خود را روی شکمتان درست زیر ناف بگذارید.

*نفس عمیق بکشید. به طوری که شکمتان باد کند. نفس را به طور کامل بیرون دهید طوری که شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد.

۲- آماده کردن خود برای یک آمیزش موفق ( ارضا شدن مردان)

* شناخت و آشنایی با عضله لگن (عضله بین ران و بیضه)

* یادگیری چگونگی کنترل عضله لگن.

* با همسر خود یا شریک جنسی آمیزش را شروع کنید(با حالتی بسیار راحت)

*زمانی که احساس می کنید دارید به انزال می رسید ، توقف کنید.

*عضله لگن در کنار بیضه خود را محکم نگه دارید و تا ۱۵ بشمارید.

* چند دقیقه به خود استراحت دهید

*دوباره آمیزش جنسی را شروع کنید

* قبل از انزال دوباره عضله لگنی خود را محکم بگیرید و بشمارید.

* حداقل ۶ بار این مراحل را اجرا کنید.

۳-کنترل انزال

پس از چند مرتبه از انجام تمرینات مرحله آماده کردن ، به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که این دفعه تلاش کنید به انزال برسید. قبل از شروع انزال ( احساسی در ته آلت تناسلی) تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد. مقدار کمی از مایع منی خارج می شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم های تکی تجربه می کنید.

اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگن شما به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن است. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می آید.

(35 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *