مراسمات

«اينستاگرام و عكس‌بازی» با حضور كيارنگ علايی در اهواز

 

کارگاه آموزشی یک ‌روزه با نام «اينستاگرام و عكس‌بازی» با حضور كيارنگ علايی در اهواز برگزار می‌‌شود. به گزارش خبرنگار ايسنا ـ منطقه خوزستان، اين کارگاه يک ‌روزه از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان و با همكاری آموزشگاه عكاسی امين روز جمعه 10 آذر 96 در اهواز تشکیل می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در اين کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به سايت jahada.ir (انتخاب مركز آموزش شماره يک و كارگروه فرهنگ و هنر) نسبت به ثبت نام در اين کارگاه آموزشی اقدام كنند. در پايان اين کارگاه آموزشی 2 ساعته به شركت‌كنندگان گواهی شركت در كارگاه ارایه خواهد شد.

کیارنگ علایی نویسنده، فیلمساز و عکاس متولد 1355 مشهد است و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری در دانشگاه فردوس مشهد مشغول به تدریس است. او دعوت شده به انجمن استعدادهای جوان برلین و برنده جوایزی چون جایزه اصلی انیمیشن جشنواره داکینوی رومانی، مدال برنز اتحادیه فیلمسازان آماتور جهان (یونیکا)، نشان نقره جشنواره ملل اتریش و نشان برنز جشنواره برنوی جمهوری چک است و در این سال‌ها به عنوان داور در بینال‌های عکاسی ایران در موزه هنرهای معاصر حضور داشته است.

از ترجمه‌های منتشره شده کیارنگ علایی باید به کتاب‌های تاریخچه فشرده عکاسی، سوی آبی بادها، نمادها و نشانه‌ها اشاره کرد، علایی همچنین سه نمایشگاه انفرادی عکس در کشورهای فرانسه، فنلاند و آلمان برگزار کرده و نمایشگاه گردان پروژه‌های دانشجویی متعدد در این سال‌ها بوده است.

از او در آخرین دوره مسابقه مستقل شید به خاطر تلاش‌های مشفقانه در امر آموزش عکاسی در ایران تقدیر شد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها