مراسمات

نمایشگاه توانمندی های صنعتی خوزستان با ۸۰ غرفه آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگاران، اخلاق محمدیان شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش و توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتمین نمایشگاه توانمندی های صنعتی را برای هفتمین سال متوالی با حضور واحدهای صنعتی و همچنین خدمات فنی و مهندسی برگزار می کنیم.

وی افزود: ۱۰۰ واحد صنعتی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه و ۸۰ غرفه با زمینی بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ مترمربع حضور دارند. سه سالن نمایشگاه به این واحدها اختصاص یافته است.

محمدیان تصریح کرد: تمام صنایع اعم از فلزی، غذایی، شیمیایی، کانی، پوشاک، خدمات فنی و مهندسی، غیرفلزی و نساجی را برای حضور در نمایشگاه دعوت کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بیان کرد: هفتمین توانمندی های صنعتی، تولیدی و خدمات فنی و مهندسی از روز پنج شنبه افتتاح و به مدت چهار روز دایر است که از تمامی مردم و مسئولان استان خوزستان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می کنم.

محمدیان با اشاره به اینکه یک سالن نمایشگاه به صنایع غذایی اختصاص داده شده است، بیان کرد: مایحتاج مردم و دستگاه ها نیز در این نمایشگاه عرضه می شود که همه مردم می توانند با خرید از این محصولات به از تولید درون استانی حمایت و حتی با شرکت های تولیدکننده استان نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه واحدهای شرکت کننده بازار جدیدی را در این نمایشگاه به دست می آوردند و ظرفیت های خوبی برای آنها ایجاد می شود، گفت: نمایشگاه ظرفیت این را دارد که محصولات واحدهای صنعتی را نیز تأمین و همچنین تولیدات واحدهای حاضر در نمایشگاه را در سبد مصرفی خانوار خوزستانی قرار دهد.

محمدیان با اشاره به دستاوردهای خوب برگزاری این نمایشگاه ها گفت: افزایش ظرفیت و تولید واحدهای شرکت کننده، آشنایی با واحدهای همکار و فراهم شدن فرصتی برای تقویت بقای خود نیز از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: قطعا پژوهش به واحدهای صنعتی کمک بسیاری به ویژه در زمینه افزایش تولید و راندمان بهره وری آنها می کند؛ اگر واحدی پژوهش و دانش محور باشد قطعا رشد خوبی را شاهد خواهد بود.

محمدیان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف ما حمایت از شرکت های فعال با رویکرد دانش محور است، یادآور شد: حمایت های لازم را از واحدهای صنعتی پژوهش محور داریم؛ همچنین حمایت های ویژه از شرکت های دانش بنیان خواهیم داشت و تسهیلات خیلی خوبی برای آنها پیش بینی شده است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها