مراسمات

۱۰۰ شرکت در نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری اهواز شرکت می کنند

رحیم جلیلی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت حفاری از بیست و نهم آذرماه تا دوم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

وی گفت: تاکنون سه سالن سرپوشیده و محوطه باز نمایشگاه به شرکت های علاقه مند به حضور در نمایشگاه واگذار شده و بیش از ۲۰ درصد سالن چهارم نیز واگذار و کار ثبت نام از طریق سایت نمایشگاه همچنان ادامه دارد.

جلیلی با اشاره به فرا رسیدن یکم دی ماه سی و هشتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره)، افزود: آئین بزرگداشت این مناسبت روز چهارشنبه (۲۹ آذرماه) همزمان با گشایش نمایشگاه پانزدهم در مجموعه فرهنگی رفاهی شماره یک شرکت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان، رونمایی از تجهیزات اساسی در صنعت حفاری، کارگاه های تخصصی در موضوع ساخت، بازدید از دکل های حفاری، مصاحبه مدیران و متخصصان صنعت حفاری، مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه و دست اندرکاران انجمن های سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت و حفاری با رسانه ها و انعقاد چند قرارداد و تفاهمنامه های همکاری را از شمار سرفصل های نمایشگاه امسال برشمرد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها