مراسمات

جشنواره دانشجویی “جوانه” در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری سومین جشنواره دانشجویی استانی “جوانه” در دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.مهدی طرفی در گفت‌وگو با خوزستان خبر – منطقه خوزستان، اظهار کرد: هدف ما از راه‌اندازی جشنواره دانشجویی استانی “جوانه” این بود که این جشنواره جایی برای ارائه آثار دانشجویان باشد و همچنین از ظرفیت‌های هنر انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد آرمان‌ها و گسترش فرهنگ اسلامی – ایرانی نیز استفاده شود. با توجه به استقبال دانشجویان از این جشنواره، امسال برای سومین سال متوالی جشنواره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بخش ادبی نیز به جشنواره افزوده شده است، گفت: انتخاب موضوع برای شرکت‌کنندگان آزاد است اما برخی موضوعات شامل آسیب‌های اجتماعی، تمدن و تاریخ ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس و مدافعین حرم و طبیعت استان و مشکلات محیط زیستی از سوی دبیرخانه پیشنهاد می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، مستند، فیلم‌نامه، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی، موشن گرافیک، خطاطی، کاریکاتور، داستان کوتاه، شعر و نمایشنامه به دبیرخانه جشنواره یا به ایمیل جشنواره به نشانی Bisimchi.scu@chmail.ir یا به آیدی تلگرام javaneh_96@ ارسال کنند.

طرفی در خصوص شرایط شرکت در جشنواره تصریح کرد: شرط شرکت در جشنواره، دانشجو بودن شرکت‌کنندگان است. البته فارغ‌التحصیلانی که بیش از یک سال از فارغ‌التحصیلی آن‌ها نگذشته باشد نیز می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا 30 دی ماه فرصت دارند آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اختتامیه جشنواره و معرفی آثار برتر تا نیمه اول اسفندماه انجام می‌شود.

منبع : ایسنا

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها