گیم

چگونه در جی تی ای وی پولدار شویم

100 نکته درباره ی جی تی ای وی

100 گلف

گیمران در طول بازی می توانند در مسابقات گلف شرکت کنند. و ما پیش بینی می کنیم این قابلیت در بخش چند نفره هم وجود دارد. مطمئنا بیشتر از یک محیط برای اینکار وجود خواهد داشت. احتمالا رتبه های شما در اینترنت ثبت می شود تا با دوستان خود رقابت کنید.

99. خریدن یک حیوان خانگی دیگر بعد از مردن قبلی

در GTA V، سگ شما می تواند بمیرد. با اینکه یکمی ناراحت کننده است، ولی بعد از دست دادن آن می توانید از فروشگاه یک حیوان خانگی جدید بخرید. پس اگر سگ شما در یک جنگ یا تصادف مرد، برید از فروشگاه یک بهترشو بخرین. تنوع زیادی وجود دارد، و فقط به جیب شما بستگی دارد.

98. نابود شدن محیط به صورت واقعی

کسانی که تقاضای یک محیط کاملا نابود شدنی را دارند زیاده روی می کنند، ولی شما در این بازی می توانید به دیوارها ضربه بزنید، اثر تیر شما در ماشین ها می ماند، همانطور که در تریلر دیده شد. وقتی ماشین با دیوار تصادف می کند، مثل دنیای واقعی از بین می رود.

97. وقتی با کاراکترها بازی نمی کنید آنها به زندگی خود ادامه می دهند.

وقتی شما کاراکترهارا کنترل نمی کنید، آنها به زندگی خود ادامه می دهند، هرکسی کار و زندگی خود را دارد و وقتی که شما آنها را انتخاب می کنید، آنها را در هنگام انجام دادن فعالیت های متفاوت پیدا می کنید. این ویژگی خیلی جالبی است، چون اگر آنها در یکجا ثابت می ایستادند، از جذابیت بازی گرفته می شد.

96. صحنه های اکشن و نفس گیر الهام گرفته شده از فیلم های بزرگ

مرحله های اکشن این بازی وحشتناک دیوانه کننده است. در یک مرحله شما درحال رانندگی یک ون درون یک هواپیما سرباز به فراز Los Santos سقوط می کنید. (  ) هیچ کس نمی داند این کارها تا کجا ادامه پیدا می کند. همه چیز به قابلیت خلاقیت شما بستگی دارد که تا کجا می توانید پیش بروید.

94. Los Santos مناطق کوهستانی دلباز دارد

شهر سانتوس همیشه پر از چراغ و ماشین نخواهد بود؛ شما بعضی وقتی ها می توانید به آوای وحش فرار کنید و لذت ببرید. بیرون شهر پر از رودخانه ، مزرعه، درخت های بزرگ، کوه و … خواهد بود. تصور کنید چقدر گشت گذار می تواند لذت آور باشد. شاید هم رازهایی کثیف و ترسناک در انتظارتان باشد.

93. Los Santos بر پایه شهر فرشتگان ساخته شده است

لوس سانتوس برپایه شهر بسیار شناخته شده آمریکا یعنی Los Angeles ساخته شده است. بسیاری از مناظر آن در لوس سانتوس به بهترین نحو ممکن شبیه سازی شده اند. مثل: Santa Monica (Del Perro), Hollywood (Vinewood), Korea town (Little Seoul), Venice (Vespucci), Hollywood Hills (Vinewood Hills), و Downtown Los Angeles (Downtown Los Santos).

92. قابلیت بمب‌گذاری خودروها

بازیکن می تواند ماشین هارا بمب سازی کند. برای حمله و از بین بردن چند دشمن در یک ثانیه. مثلا می توانید با یک ماشین بمب سازی شده وارد محله گنگ مقابل شوید و آن را در زمان مناسب منفجر کنید.

91. نشانه گیری در سه نوع متفاوت

سه نوع متفاوت نشانه گیری در آن وجود دارد. نشانه گیری کمکی، ایمینگ سنتی GTA، و نشانه گیری آزاد. نشانه گیری کمکی به شما کمک می کند تا رنج بهتری داشته باشید و راحت باشید. نوع سنتی به شما گزینه Soft Lock بر روی دشمن ها می دهد، ومی توانید شانه عوض کنید. نشانه گیری آزاد هم که به شما آزدی می دهد.

90. وضعیت تیر اندازی

این به ثابت بودن نشانه گیری، اندازه حمل خشاب و … کمک می کند. و همینطور با کشتن دشمن ها و هدشات بیشتر هم می شود. جایزه شما در خریدن آپگرید و … کمک می کند.در هر صورت این ویژگی به کسانی که به صورت رندوم نشونه گیری می کنند کمک می کند تا تمرکز بیشتری داشته باشند.

89. هوش مصنوعی دشمنان به نوع آنها بستگی دارد.

اگر گنگ باشند، پلیس یا غیره، دشمنان در GTA 5 رفتار متفاوتی در شرایط متفاوت دارند. رفتار آنها به نوع آنها بستگی دارد. پلیس ها سازمان یافته هستند، ولی گنگ ها روحیه جنگی دارند. بازیکنان باید ازین اطلاعات به خوبی بهره ببرند و از تاکتیک های به جا استفاده کنند. شما می توانید پلیس ها را به جان گنگ ها بیندازیند.

88. در دعوا، فکوس بیشتر از یک نفر است

GTA V از دعواهای ثابت به Free Focus تغییر کرده. یعنی شما می توانید سریعا فکوس خود را از یک دشمن به دشمن دیگر عوض کنید و قفل شدن دیگر لازم نیست. هیچ کس از سیستم دعوا در GTA IV خوشش نمی آمد. ولی در این شماره، دعواها مثال زدنی خواهد شد.

87. سگ های پلیس شمارا شکار خواهند کرد

پلیس ها سگ های شکارچی دارند که می توانند شمارا با آن شکار کنند. وقتی شما در حال قایم شدن از دست پلیس ها هستید، آنها شما را بو می کنند، و به پلیس ها خبر می دهند، تنها راه شما برای فرار ساکت کردن آنهاست. این ویژگی برای ساختن صحنه های هالیوودی عالی است. شما می توانید برای نجات دادن جانتان به کوهستان ها فرار کنید و در رودخانه شیرجه بزنید.

86. پخش آهنگهای پویا و زیبا بین مرجله ها

در بعضی از بازی ها، آهنگ مراحل را زیباتر می کند و هیجان شمارا بیشتر. این بازی هم مثل بازی های دیگر Rockstar مثل L.A. Noir و Max Payne آهنگهای عالی خواهد داشت

85. تمرین تیراندازی

آیا به تمرین در تیراندازی نیاز دارید؟ پس به یکی بسیار لوکیشن های تمرین تیر اندازی بروید و خود را برای جنگ های سخت و طولانی آماده کنید.

84. هم تیمی ها در پیدا کردن دشمن ها به شما کمک می کنند

اگر در یک Fire Fight بسیار سخت گیر کرده اید، هم تیمی ها برای کمک به شما محل دشمن هارا به شما می گویند. این به شما کمک گزافی می کند، اگر استراتژی درست داشته باشید و حواستان پرت نشود….

83. بعضی از کاراکترها شبیه ستارگان و Superhero ها هستند

در GTA V، شما شاید در هنگام راه رفتن به خیابان و نگاه کردن به تبلیغات متوجه یک ستاره فیلم و یا Superhero ها باشید. همه امیدواریم که یکی از آنهارا در مراحل ببینیم.

82. فیزیک ماشین ها باهم متفاوت است

فیزیک در هر ماشین فرق دارد و شما باید در شرایط مختلف از ماشین های متفاوت استفاده کنید. مثلا یک ماشین سنگین با Traction بالا و وزن زیاد برای حمله به ماشین پلیس مناسب است، در حالی که یک ماشین سریع ممکن است واژگون شود. این ویژگی هنگام شخصی سازی ماشین شما تغییر می کند.

81. لودینگ کوتاه حین عوض کردن کاراکترها

عوض کردن شخصیت ها در بازی اینطوری است: یک شما از شخصیت فعلی Zoom Out می شوید به نقشه لوس سانتوس مثل Google Maps نگاه می کنید و بعد به شخصیت انتخاب شده Zoom In می شوید. این ویژگی خیلی جالب و بدردبخور است

80. سه ادیشن متفاوت

اول Edition معمولی که کمترین محتوا را دارد، بعد ادیشن مخصوص که محتوای بیشتری دارد، و کالکتور ادیشن که بهترین آنهاست

79. ورزش

آیا می خواهید بدن بسازید و راحت از دست پلیس ها فرار کنید و ترس به دل دشمنانتان بیاندازید؟ پس یک سر به باشگاه ورزش بزنید تا عضله بسازید.

78. نقشه از اول بازی قابل دسترسی است

در بعضی از بازی های Open World، محدودیت هایی در نقشه وجود دارد و دسترسی شما به بعضی از جاها مثل نقشه محدود است. ولی راکستار تصمیم گرفته است که نقشه را از اول بازی در اختیار شما قرار دهد

77. پرواز کردن با Blimp

یک کیسه بزرگ پر از هلیوم که می تواند پرواز کند. شاید به اندازه جت سریع نباشد ولی جذاب است.

76. خالکوبی

شما می توانید هروفت می خواهید با توجه به حال و احوالتان خالکوبی جدید داشته باشید، و با پیشرفت در بازی تنوع آنها بیشتر خواهد شد

75. دزدی ماشین

هرکسی که GTA بازی کرده است عاشق دزدی ماشین است و احتمالا کارهای عجیبی با آن کرده. ما دوست داریم ببینیم در GTA V مکانیک چگونه است چون Saints Row IV یک استاندارد بسیار عجیب درست کرده!

74. شورش کردن

منفجر کردن بالگرد، کشتن پلیس، نابودی شهر، و شورش چیزهایی هستن که GTA را بازی معتاد کننده می کنند. GTA 5 هیچ فرقی با نسخه های قبلی ندارد. پس آماده ساعت ها بی خوابی باشید.

73. عکسا و ویدئو های خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

بازیکن می تواند عکس ماشین یا کاراکتر شخصی سازی شده خود را در دنیای آنلاین آپلود کند تا بقیه آنهارا ببینند و نظر خودشان را بگویند.

72. مکانیک کاورگیری

یکی از تغییرهای بسیار بزرگ در تیراندازی GTA V اضافه شدن مکانیک کاور گیری درآن است. بازیکنان می توانند از ماشین ـشان به عنوان کاور استفاده کنند و از شرایط سخت نجات پیدا کنند. این یک لایه خوب و عالی به شوتینگ بازی اضافه می کند، و جنگهارا پر شوق تر می کند.

71. آلونک

همه طرفداران GTA منتظرند تا ببینند چه رازی پشت این آلونک مرموز است؟ باید بازی کرد تا متوجه شد.

70. خریدن سهم

GTA این فرصت را به شما می دهد تا سهم بخرید و با بالا رفتن آن پول به دست بیاورید. بله آقایون! Wall Street هم در این بازی وجود دارد

69. کوهنوردی

بازیکن می تواند دنیای بزرگ Blaine County را از آن خود کند. با پیدا کردن گنج، تمام کردن کوئست ها و ….

68.گمشدگان

این گروه با Niko Bellic مخالف بودند، در هر صورت با شروع کمپین Trevor، شما توسط گروه The Lost که یا مرده اند یا مست اند، محاصره شده اید.

67. شخصی سازی ماشین

بازی کنان می توانند ماشین خود از جمله چرخ، رنگ، رینگ و …. را شخصی سازی کنند. شما می توانید ساعت ها برای شخصی سازی آن وقت بگذارید، و در چند لحظه آنرا نابود کنید.
بازیکنان همینطور می توانند لباس بخرند.

66. تغییرات آب و هوا

GTA 5 سیستمی دارد که آب و هوا به صورت ریل تایم را کنترل می کند. اگر هوای بارونی است ماشین لیز می خورد. و شما می توانید درخشش جاده توسط نور ماشین را ببینید (  )

65. قابلیت استفاده از انسان ها به عنوان سپر مدافع

وقتی در خیابان پلیس دارد به شما شلیک می کند و شما نه جون دارید نه خشاب، می توانید از شهروندها به عنوان سپر استفاده کنید و فرار کنید.

64. روز هفته بر گیمپلی تاثیر می گذارد

روزهای هفته و برگشتن آنها بر گیمپلی تاثیر می گذارد. بعضی از مغازه ها پنچ شنبه جمعه ها تعطیل خواهند بود و در پنج شنبه شب ها خیابان ها شلوغ و تصادف ها بیشتر است. پس ماموریت های خود را در روزهای مناسب انجام دهید.

63. هر کاراکتر حساب پولی خود را خواهد داشت

هر سه کاراکتر حساب بانکی و پول متفاوت خواهند داشت. شما می توانید یکی از آنهارا بسیار پولدار یا همه آنهارا به صورت مساوی سودمند کنید.

62. در Business دزدی پیشرفت کنید

بازی اول با کار های کوچک مثل دزدیدن کامیون شروع می شود، ولی هرچه قدر زمان میگذرد، کار شما بزرگ تر و سودمند تر می شود. در GTA V هیچ جایی به جز پیشرفت وجود ندارد. سوال مهم اینست که بعد از سقوط چه اتفاقی می افتد؟

61. ماشین شما ممکن است یدک کشیده شود

در حالی که مشغول انجام یک ماموریت هستید و ماشین گران قیمت و یا سفارشی خود را در جایی غیر قانونی پارک کرده اید.چه اتفاقی برای ماشین شما خواهد افتاد؟ ماشین شما به پارکینگ می رود. برای پس گرفتن یا باید جریمه پرداخت کنید، اگر هم خسیسید یه پیستول بردارید و همه رو بکشید تا به ماشینتان برسید.

60. شکار حیوانات و فروش گوشت آن ها

در GTA V شما راه های زیادی برای پول درآوردن خواهید داشت.بازیکنان میتوانند حیوانات را شکار کنند و با فروش گوشت آن ها پول به دست آورند.این یک ویژگی بسیار مفید است.ممکن است شما در بازی ناامیدانه دنبال به دست آوردن پول باشید و این قابلیت به دردتان بخورد .البته ممکن است شما به صورت تصادفی با یک خرس وحشی در جاده تصادف کنید و برای زنده ماندن این کار را انجام دهید.

59. مکانیک جدید برای ماشین ها

عملکرد وسایل نقلیه بر اساس وزن,نوع ,کلاس آن ها و جاده ای که بر روی آن رانندگی میکنید خواهد بود. ماشینی که از آن بنزین یا نفت نشت کرده است و در صورت تیر اندازی به آن شاهد انفجار و کشته شدن گروهی از دشمنان خواهید بود.همچنین شما میتوانید با نشت بنزین از ماشین خود و پیمودن مسیری و بعد از آن مشتعل کردن بنزین ریخته شده بر روی زمین.یک بمب زمانی درست کنید

58. وبگردی با گوشی هوشمند

بدون نیاز به کافی نت ها، در GTA V شما دسترسی مستقیم به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند خود خواهید داشت (منظور گوشی شخصیت های بازی) .این بدان معناست,اطلاعاتی که شما میخواهید,در هر زمانی در دسترس است.چه در یک ساختمان قدیمی و چه در یک ماشین دزدی شده

57. توانایی بلند کردن و رها کردن کسانی که سواری مجانی میخواهند

بازیکنان قادر خواهند بود کسانی که سواری مجانی میخواهند (Hitchhikers)بلند کنند و یا رها کنند.این ممکن است بسیار جالب باشد که اگر یکی از کسانی که سواری مجانی میخواهند یک قاتل سریالی باشند

56. مردم (NPC ها) کارهای روزانه خود را انجام میدهند

NPC ها در بازی کار های روزانه خود را انجام خواهند داد.حتی سه شخصیت اصلی بازی هم زمانی که شما کنترل یکی از ان هارا بر عهده دارید به کسب و کار روزانه خود خواهند پرداخت.در شماره های قبل مردم فقط در خیابان ها راه میرفتند و کاره خاصی انجام نمیدادند.در GTA V آن ها زندگی و سرگرمی خود را خواهند داشت.به عنوان مثال گروهی از ان ها در رودخانه شهرستان بلیند ماهیگری میکنند و یا گروهی به فروش مواد مخدر مشغول اند.

55. iFruit تلفن همراه بازی

با شباهت بسیار زیاد به IPHONE شرکت APPLE,گوشی هوشمند iFruit قابلیت دسترسی به اینترنت،تکرار ماموریت ها،تقویم،کد های تقلب و رسانه های اجتماعی را خواهد داشت.همچنین شما قادر خواهید بود اطلاعات ماموریت ها و قابلیت های ویژه دیگری از جمله بازی های موبایل را دریافت کنید

54. گنجینه های زیر آب

بازیکنان میتوانند به درون آب شیرجه بزنند و دنبال گنجینه های زیر آب در اقیانوس یا دریاچه ها بگردنند البته با وسیله تنفس در زیر آب.همچینین میتوانند چیز هایی که در اعماق آب ها به دست آورده اند را بفروشند.با این حال بازیکنان باید مراقب باشند زیرا بسیاری از دریاچه ها و غار های در زیر آب موجودات خطرناکی مثل کوسه دارند و همچینین رقیبانی که به دنبال گنج در اعماق اب ها هستند و ممکن است با شما مقابله کنند.

53. مکانیک مبارزه ها

الگو گرفته شده از از مکانیک مبارزه ها Max Payne 3. در GTA V شاهد تیر اندازی بهبود یافته هستیم. شلیک بهتر و اجرای بهتر آن،.همچنین سیستم راه رفتن دوباره ساخته شده است،به عنوان مثال در هنگام راه رفتن شخصیت های بازی با اسلحه تغییر قابل توجه ای نسبت به زمانی که آن ها بدون اسلحه راه خواهند رفت خواهد داشت. یا زمانی که آن ها در حال تهدید دشمنان هستند.

52. حیات وحش

حیوانات برای اولین بار در GTA V وجود خواهند داشت.از جمله سگ ها که در مناطقی حضور دشمنان و یا بازیکن را هشدار میدهند و کوسه ها که به بازیکنان به دید یک وعده غذایی نگاه میکنند در حالی که بازیکنان در حال پیدا کردن گنج در اقیانوس ها هستند.همچنین در بازی تعداد زیادی از پرندگان و گوزن وجود خواهد داشت.

51. فرار از زندان

با وجود این‌که این ویژگی به طور رسمی تایید نشده، شایعات حاکی از این است که در GTA V امکان ورود به زندان و فرار از آن وجود دارد. مطمئن نیستیم این ویژگی به اندازه‌ی سریال فرار از زندان، هیجان‌انگیز باشد، اما با وجود سه شخصیت اصلی دیوانه، چه کسی می‌داند؟

50. ملاقات‌های تصادفی

در کل، 14 شخصیت تصادفی وجود دارد که هر کدام از آنها در مقاطع مختلفی از بازی حضور دارند. این اشخاص به احتمال زیاد نقش‌های کوچکی بر عهده خواهند داشت، اما ملاقات با آنها، شما را به هدف خود که انجام 100 درصد بازی است، نزدیک می‌کند.

49. بازی نسبت به اندازه‌ی دور کمر شما، حساس نیست

با وجود تمام کارهایی که شما در GTA V انجام خواهید داد، مراقبت از سلامتی خود به نظر کار طاقت فرسایی می‌آید. در عناوین گذشته‌ی این سری، وزن شما در اثر بیش از اندازه غذا خوردن، افزایش می‌یافت. پس Rockstar به طور کل این بخش را حذف کرد. و حال می‌توانید هر چقدر مایلید غذا بخورید و از اینکه به ظاهرتان اثر نمی‌گذارد، لذت ببرید.

48. تله گذاشتن

بازیکنان می‌توانند برای دشمنان دام بگذارند یا راه حل خلاقانه‌ای پیدا کنند که پس از تعدادی انفجارهای زمان‌بندی شده، دشمنان بدون کمترین زحمتی، کشته شوند. ( کیا موافق بازگشت ریل‌های تیغ‌دار هستند؟ )

47. زخم‌های دائمی

شما هم از اینکه شخصیت بازی بعد از کلی مشکل و سختی، سالم و سرحال بیرون می‌آید، متنفر نیستید؟ راکستار در GTA V برای کاراکترها، سیستم آسیب دائمی در نظر گرفته تا بازیکن با نگاه به آنها، به یاد اشتباهتش بیافتد.

46. مهارت مکانیکی

تعمیر وسایل نقلیه در شرایط ضروری می‌تواند بسیار مفید باشد. اما این مهارت فقط یکی از مهارت‌هایی است که در بازی گنجانده شده. هر چه بازیکن از مهارتی بیشتر استفاده کند، توانایی او بهتر و بهتر می‌شود و در شرایط بد به کمک شما می‌آید.

45. خرید املاک

بازیکنان می‌توانند ملک، گاراژ، اسکله وحتی شرکت‌های تجاری را بخرند، یا با فروش املاک، پول بیشتری بدست بیاورند. بسته به اینکه شما چقدر پول دارید، می‌توانید املاک زیادی را خریداری کرده و بعد از اینکه مبلغ هنگفتی به دست آوردید، همه‌ی آنها را بفروشید. همه چیز وابسته به اینست که شما کجا سرمایه‌گذاری می‌کنید.

44. دویدن در حین تیراندازی

حرکات کاراکتر به طور خودکار به شکل “حرکت و تیراندازی” در می‌آید. این بدان معناست که بازیکن می‌تواند حرکت و تیراندازی را به طور همزمان انجام دهد. دیگر خبری از تاخیر بین این دو عمل و مکانیزم‌های معیوب حین مبارزه نیست.

43. مسابقات تنیس

بازیکنان می‌توانند با استفاده از یکی از سه کاراکتر بازی، در مسابقات تنیسی که در طول بازی و به عنوان فعالیتی فرعی وجود دارد، شرکت کنند. زمانی که GTA V هست چه کسی به Virtua tennis اهمیت می‌دهد؟

42. تورهای اتوبوس

می‌خواهید با شهری که قصد نابود کردن آن را دارید، بیشتر آشنا شوید؟ از تورهای اتوبوس استفاده کنید. با این کار می‌توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با Los Santos و ساختمان‌هایی که نیاز به بازسازی دارند، کسب کنید.

41. پرش از ارتفاع

یکی از امکانات باحال بازی. دیدن نتیجه نهایی که سازندگان از این Mini-game در نظر داشتند، بسیار هیجان انگیز است. البته این بخش منهای عبارت “A**holes in my pool” شدیدا یادآور Saints Row The Third است.

40. یوگا

از دست این همه تیراندازی و رانندگی و پلیس خسته شدید؟ GTA V با یوگا به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کمی استراحت کنند. چنانچه وقت زیادی صرف این فعالیت آرامش بخش کنید، ممکن است سطح توانایی ها و Stamina ـی شما افزایش پیدا کند.

39. چتربازی

بازیکنان می‌توانند از هواپیما بیرون بپرند و به سمت دنیای باز Los Santos شیرجه بزنند. بر اساس آخرین گزارشات از دموها، گفته شده که رسیدن تا زمین، چند دقیقه زمان می‌برد که به شما اجازه می‌دهد به دنیای اطراف نگاهی داشته باشید. البته مسلما بدمان نمی‌آید به سمت فردی که چتر نجات دارد حرکت کرده و در عین حال و در حالیکه در زمین و هوا معلقیم به سمت دشمنان تیراندازی کنیم.

38. ایستگاه‌های رادیویی

کانالهای رادیویی نقش بزرگی در GTA V ایفا خواهند کرد. انتظار داریم شاهد بازگشت تعدادی از آنها از GTA IV باشیم. ایستگاه‌های رادیویی همچنین در رابطه با پیشرفت شما و ویرانی و هرج و مرجی که شما به ارمغان آورده اید، صحبت خواهند کرد.

37. پایگاه‌های نظامی مخفی

جهان باز دارای پایگاه‌های نظامی خواهد بود که بازیکن باید به درون انها نفوذ کند و یا وارد درگیری جدی شود. امیدواریم که شما برای برخورد با جوخه‌ی سربازان، به اندازه‌ی کافی مهارت و ابزار و اسلحه دارید.

36. رادار GTA V

یکی از بخش های مهم رادار، نقشه‌ی مستطیلی شکل بازی است. شکل رادار مانند GPS ماشین است و زاویه‌ی نمایش آن عمودتر است. نقشه، ابزاری مفید برای گشت و گذار در جهان باز Los Santos است.

35. منوی چرخشی اسلحه

Rockstar تصمیم گرفته از منوی چرخشی اسلحه در این عنوان خود استفاده کند، که به شما اجازه می‌دهد با خود 8 سلاح حمل کنید و در کوتاه‌ترین مدت، آنها را تعویض کنید.

34. ماهیان طبیعی

موضوعی که به نظر می‌رسد خیلی جالب توجه باشد، حضور ماهی هایی طبیعی در بازی است که با مطلع شدن از حضور شما، فرار می‌کنند. ماهیانی هم هستند که سعی می‌کنند شما را بخورند ( چون مدلشون اینطوره ) که باعث هرچه طبیعی‌تر شدن دنیای زیر آب می‌شوند.

33. تجدید سلامتی

زمان بسته‌های سلامتی خیلی وقت است که به سر آمده. بازی این امکان را دارد که شخصیت‌ها، خود به خود احیا شوند. اگر در شرایط بدی با پلیس‌ها گیر افتاده اید، کافیست دقایقی دور از تیررس و پشت مانعی قرار بگیرید تا دوباره به مبارزه بازگردید. حالا اگر هلیکوپتر داشتید؟ موفق باشید

32. قایق‌های موتوری برای گشت و گذار در آبهای Los Santos

انواع مختلفی از وسایل نقلیه در GTA V حضور خواهد داشت، اما یکی از مهمترین آنها، قایق موتوری است که بازیکن می‌تواند با استفاده از آنها، به سرعت در دریاها و دریاچه‌ها حرکت کند. اطلاعاتی از ماموریتی که در آن گارد ساحلی به دنبال شما باشد در دسترس نیست اما استفاده از قایق موتوری برای فرار جزو رده بندی bad-a** قرار می‌گیرد.

31. پلیس از فنون ویژه‌ی رانندگی استفاده می‌کند

در GTA V، پلیس از تاکتیک‌های خاصی برای آسیب رساندن به وسیله‌ی نقلیه‌ی شما و یا واژگون کردن ماشین شما استفاده می‌کند. یا برای اینکه بهتر در تیررس آنها باشید، به مکان‌های بلندتر می روند

30. ماموریت های جانبی زیاد

بازی حاوی تعداد بسیار زیادی ماموریت فرعی است که علاوه بر سرگرم کردن بازیکن، مهارت‌های شخصیت برای ماموریت‌های اصلی را نیز افزایش می‌دهد. از یک ماموریت ساده‌ی اسکورت تا چیزهایی بزرگتر، هر کدام به بازیکن اجازه می‌دهد مهارتی را که مایل است، ارتقا بخشد.

29. شخصی سازی کاراکترها

شخصیت‌های بازی هر کدام دارای ویژگی‌ها و صفاتی همچون توانایی خاص، استقامت، تیراندازی، نیرو، مخفی‌کاری، پرواز، رانندگی، مکانیک و حجم ریه هستند و انتخاب این که کدام به عنوان نقاط قوت به شمار بروند، در دست شماست. همچنین به یاد داشته باشید که بعضی کاراکترها برای بعضی صفات بهتراند. برای مثال، ترور به خاطر تجربه اش، نسبت به مایکل و فرانکلین خلبان بهتری است.

28. گروه‌ها ( مولتی‌پلیر )

گروه‌ها که اولین بار در مولتی‌پلیر Max Payne 3 شاهد آنها بودیم، در GTA V حضور دارند. بازی این اجازه‌ را می‌دهد تا بازیکن با دوستانش تشکیل یک گروه اختصاصی بدهد و یا به گروه‌های عمومی بپیوندد. بازیکنان می‌توانند در هر زمان، عضو حداکثر 5 گروه باشند.

27. شخصیت‌ها توانایی‌های ویژه‌ای دارند

هر کدام از 3 شخصیت اصلی، توانایی منحصر به فرد خود را دارا هستند، که شامل آهسته کردن زمان و یا وارد آوردن صدمات بیشتر می‌شود. هر کدام از توانایی‌ها پس از پر شدن نوار مربوطه، قابل فعال شدن هستند. پس باید در استفاده از آنها دقت کرد زیرا ممکن است در شرایط وخیم به کمک شما بیایند.

26 . لباسها و لوازم تزئینی

لباسها و لوازم تزئینی متنوع زیادی در بازی وجود دارد که میتوانید با آنها کرکتر خود را بیارایید . GTA V این امکان را به بازیبازها می دهد که برای کرکتر خود لباس بخرند ، و همچنین می توانید برای انجام سرقتها ماسک و تجهیزات تهیه کنید. عاقلانه خرید کنید!

25. دزدی از دستگاه ATM

اگر تعداد فعالیتهای بازی برای کسب پول کافی نبودند می توانید سراغ mini game ها بروید و از دستگاه های ATM دزدی کنید . اگر از دستگاه ATM دزدی نمی کنید پس شما چه جور دزدی هستید !

24. جتهای جنگنده

GTA V شامل هواپیماهای متنوعی خواهد بود، اما جذاب ترین آنها جت جنگنده است. طرفداران تمایل خود را برای جنگیدن با پلیس و نیروهای نظامی ابراز کرده اند. آیا جت نقشی در ماموریتها خواهد داشت ؟

23.پول دادن و جمع آوری کردن بهترین گروه

برای بعضی از سرقتها می توانید افرادی را استخدام کنید ، اما بسته به مهارت آنها ، باید مقدار کمتر یا بشتری به آنها پرداخت کنید. همچنین مهارت افرادی که به طور مکرر استخدام می کنید بیشتر خواهد شد و یا ارزش تر خواهند شد. اگر می خواهید پول بشتری به جیب بزنید باید میان همه چیز تعادل برقرار کنید.

22. گیم پلی مخفی کاری

بازیباز برای گریختن از نور چراغ قوه ها در شب می تواند پشت بوته ها مخفی شود .وقتی همه چیز آرام شد می توانید نقشه فرار خود را بکشید .

21. برنامه ریزی سرقتها

قصد سرقت از بانک ، دستگاه ATM یا حتی فروشگاه را دارید ؟ بازی انتخابهای بسیار متنوعی برای پیاده سازی یک سرقت موفق در اختیار بازیباز قرار می دهد. که شامل انجام عملیات فرعی برای آماده سازی سرقت اصلی می شود .
همچنین ماموریتهای سرقت کوچکتری نیز موجود خواهد بود.

20. به همراه داشتن سگ به عنوان همکار

اسم این سگ chop است ودر انجام ماموریتها به شما کمک خواهد کرد و همراه شما به مکانهای مختلف می آید حتی می تواند سوار ماشین شود.

19. GTA V بازیهای داخل بازی زیادی دارد

اگر تمام فعالیتهای بازی کافی نبودند نشانه وجود بازیهای دیگری درون بازی اصلی هستند که از طریق تلفن همراه قابل دسترس خواهند بود.
ممکن است *R این بازی ها را با اعمالی مانند قرار دادن leader board برای امتیازات گسترش دهد.
فقط دنیای مجازی عظیمی که می توانید در آن حکمفرمایی کنید را فراموش نکنید.

18. ماموریتهای bounty hunting

بازیبازها می توانند برای به دست آوردن پول بیشتر نقش یک شکارچی جایزه را بازی کنند . در تریلر دیده شد که ترور فردی را دستگیر و به درون خانه ای می اندازد.
بنابراین اگر از پول حاصل از سرقت ، املاک،سهام و فروختن گوشت حیوانات راضی نشدید به دنبال این افراد بروید و آنها را دستگیر کنید یا بکشید.

17. زیر دریایی GTA V

برای گشتن بهتر اعماق دریا در بازی زیر دریایی وجود خواهد داشت . آیا میتوان با آن موشک شلیک کرد ؟ ما هنوز نمی دانیم ولی نمیتوانیم علاقه خود نسبت به آن را انکار کنیم.

16. تیر اندازی

مکانیک شلیک در GTA V روان و سرگرم کننده است.
از MP3 و RDR تاثیر پذیرفته است ، کنترلها گسترش یافته و استایلهای متفاوتی دارد و نه تنها خسته‌کننده و ناامیدکننده نیست، بلکه بسیار هیجان‌انگیز است.

15. رانندگی توسعه یافته

رانندگی در GTA IV بد نبود ولی از سطح ایده آل فاصله زیادی داشت .
اما به نظر می رسد GTA V چیز جدیدی برای ارائه دارد ، *R سیستم رانندگی بازی را بسیار پیشرفته کرده است تا بیشتر شبیه یک بازی racing باشد.

14. عرضه بر روی PS3 و X360

با دیدن GTA V میفهمیم که عرضه چنین بازی برای X360 و PS3 فوق العاده است .
بازی دارای نصب اجباری می باشد و برای X360 در دو دیسک عرضه می شود.
با توجه به آغاز به کار کردن کنسولهای نسل جدید در ماه November ،اگر دلیلی برای خرید X360 یا PS3 نیاز دارید چه دلیلی بهتر از GTA V؟

13. با پول خود قمار کنید

برای کسب در آمد می توانید در سهام یا سازمانها سرمایه گذاری کنید. یا می توانید پولی که با سختی به دست آوردید را قمار کنید تا آن را چند برابر کنید.
همیشه شانس از دست دادن کل پولتان وجود دارد ولی ریسک کردن یکی از طعم های خوش زندگی است

12. شکار در GTA V

GTA V این امکان را به بازیبازها می دهد که به حومه شهر رفته و حیوانات وحشی را شکار کنند، که حداقل شامل 15 گونه می شوند.
این حیوانات شامل گوزن ، پرندگان و حیوانات دیگری می شوند که اگر احتیاط نکنید ممکن است شما را بکشند .

11.غواصی

شنا در زیر آب در بازی ممکن خواهد بود.
محیط زیر آب بازی پر از جزئیات و همچنین بسیار بزرگ خواهد بود. به طوری که به گفته *R با دنیای RDR برابری می کند . (  )

10. عوض کردن شخصیتها

شما این توانایی را دارید که شخصیت خود را عوض کنید وهنگامی که این کار را انجام می دهید دوربین از بازی دور می شود و بر روی شخصیت بعدیتان زوم می کند.
این کار راه بسیار خوبی برای پیمودن نقشه بازی است و مهم تر از آن اگر از یک کرکتر خسته شدید می توانید به سراغ دیگری بروید.

9. وسیله های نقلیه زیاد

GTA V وسیله های نقلیه بیشتری نسبت به تمام نسخه های عرضه شده GTA دارد. از خودروهای شخصی گرفته تا کامیونها ، ون ها و هواپیماها ، بازیبازها برای گردش در لس سانتوس هیچ مشکلی نخواهند داشت.

8. سلاح های بسیار زیاد

صحنه ای از فیلم ماتریکس که در آن نئو میگوید ” ما سلاح های زیادی نیاز داریم” را به یاد دارید؟ این گونه سلاح ها را در GTA V تصور کنید.
هشت Slot مشخص در یازی وجود دارد که در آن می توانید rifle , pistol shotgun, explosive و بسیاری از سلاح های دیگر ذخیره کنید.

7. بخش چند نفره GTA V

GTA V برای بخش چند نفره GTA Online را ارائه می کند که شامل یک دنیای عظیم می شود که در آن بازیبازها رانندگی می کنند با هواپیما پرواز می کنند ، با هم دیگر به انجام سرقت می پردازند و …
بازیبازها می توانند از طریق social club با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

6. محیط قابل تخریب

تریلر گیم پلی ونی را نشان می دهد که پس از برخورد به دیوار آن را خراب می کند.
مطمئنا نمی توانید مانند BF4 آسمان خراشها را تخریب کنید اما ما منتظریم تا لس سانتوس را نابود کنیم.

5. موتور گرافیکی جدید

موتور جدید اجازه ایجاد draw distance بیشتر و عالی تری را می دهد به طوری که این امکان را به *R داده است تا کوه های انتهای نقشه که کیلومترها فاصله دارند را قابل رویت سازد.
پیشرفته شدن نور پردازی و همچنین سایه زدن مدلها GTA V را تبدیل به زیبا ترین GTA از نظر بصری تا به امروز کرده است.

4. راه های جدید برای فرار از دست قانون

برای فرار از دست پلیس می توانید آنها را به محله گروه های خلافکار بکشانید ، به گفته *R آنها با پلیس درگیر خواهند شد

3. گزینه های بیشتر برای طراحی سرقتها

بدون برنامه ریزی دقیق نمی توانید به انجام ماموریتها بپردازید .
GTA V گزینه های بسیار زیادی مانند استخدام گروه، انتخاب وسیله نقلیه و انتخاب اسلحه را در اختیار بازیباز قرار می دهد .

2. شخصی سازی سلاح ها

سلاح های شما میتواند با لیزر، دوربین،صدا خفه کن و خشابهای ظرفیت بالا شخصی سازی شود تا مطمئن شوید برای هر کاری مجهزید ، می خواهد سرقت از بانک باشد یا سرقت از فروشگاه.

1. نقشه بزرگ GTA V

با وجود ماشینها و منظره های زیبا اصلا تعجب آور نیست که نقشه GTA V بزرگترین و زیباترین در کل سری باشد .
به گفته *R نقشه بازی از مجموع نقشه های RDR ، GTA 4 و SA بسیار بزرگتر و پنج برابر دنیای RDR است.

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه در بازی GTA V به یک پلیس خوب و وظیفه شناس تبدیل شویم؟

اگر چه مدت هاست که از انتشار آخرین نسخه ی بازی GTA V (که به پلتفرم PC مربوط می شد) زمان می گذرد، اما این بازی هنوز هم به عنوان محبوب ترین بازی کامپیوتری بسیاری از گیمر ها محسوب می شود و از همین رو برخی از آن ها هنوز هم بخشی از اوقات فراغت روزانه ی خود را همراه با این بازی سپری می کنند. با این حال بسیاری از گیمر هایی که در حال حاضر تنها به وقت گذرانی در بخش تک نفره و آفلاین بازی GTA V مشغول هستند، شاید تا کنون تمامی گوشه و کنار دنیای این بازی یا همان محیط شهر لوس سانتوس را به طور کامل زیر پا گذاشته باشند و به همین لحاظ اکنون در پی تجربه ای کاملاً نو در این بازی باشند. معمولاً روال مرسوم نسخه های متعدد بازی GTA به این گونه است که شما داستان بازی را ابتدا در قامت یک مجرم خرده پا شروع کرده و در نهایت با پیش رفتن در طول داستان بازی به سلطان بی چون و چرای شهر تبدیل می شوید. با این حال در بازی GTA V این فرصت برای شما فراهم آمده است که بتوانید به عضوی پر تلاش از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس تبدیل گردید و به این ترتیب از گذشته ی تاریک خود فرسنگ ها فاصله بگیرید! البته این امر به همین راحتی امکان پذیر نیست و فوت و فن خاص خود را دارد. از همین رو در ادامه ی این مطلب به اتفاق یکدیگر به طور کامل و جامع خواهیم دید که چگونه می توان در بازی GTA به عضوی فعال از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس تبدیل شد و پس از آن به مبارزه با مجرمان و خلافکاران شهر پرداخت.

همان گونه که می دانید بازی GTA V بر روی تمامی کنسول های شاخص نسل حاضر و نسل پیشین به همراه پلتفرم PC عرضه شده است و باید به این نکته اشاره کرد که بر روی تمامی این پلتفرم ها شما می توانید بازی را در قامت یک پلیس دنبال کنید. برای قرار گرفتن در قامت یکی از نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس شما در گام نخست باید لباس فرم پلیس را بر تن نمایید. در بازی GTA V و در شهر لوس سانتوس رسته های مختلفی از نیروی پلیس وجود دارد که شما می توانید در قامت دو نوع از آن ها قرار گیرید. گزینه ی راحت تر این است که به عنوان عضوی از پلیس بزرگراه شهر لوس سانتوس خدمت کنید. اما در کنار این گزینه ، با کمی درد سر بیشتر می توان یونیفورم نیرو های اصلی پلیس شهر لوس سانتوس که با نام LSPD شناخته می شوند را هم بر تن نمود. البته تمامی این موارد به دارندگان کنسول های خانگی منحصر می شود و در این میان کسانی که به تجربه کردن بازی GTA V بر روی پلتفرم PC مشغول هستند راه بسیار ساده تری را برای عضویت در نیروی پلیس شهر لوس سانتوس در پیش دارند که در بخش پایانی این متن به آن اشاره خواهیم کرد. اما نخست به سراغ دارندگان نسخه های کنسولی این بازی می رویم تا ببینیم که این دسته از گیمر ها چگونه می توانند یونیفورم پلیس شهر لوس سانتوس را به تن نمایند.

علاقمندان بازی GTA V حتماً از این نکته با خبر هستند که این بازی بر خلاف نسخه های پیشین سری GTA از سه شخصیت اصلی در داستان خود بهره می برد که البته تنها یکی از آن ها یعنی مایکل توانایی پیوستن به نیروی پلیس شهر لوس سانتوس را دارد. بنا بر این برای پوشیدن یونیفورم پلیس شهر لوس سانتوس نخستین کاری که باید انجام دهید این است که حداقل یک بار بازی GTA V را توسط مایکل به پایان ببرید و پس از آن قادر باشید که این بازی را توسط او ادامه دهید. پس از پایان یافتن بازی GTA V یونیفورم پلیس بزرگراه شهر لوس سانتوس (که در واقع لباس فرم کرم رنگی همراه با کلاه کاسکت و عینک آفتابی به شمار می رود) در کمد لباس های مایکل قرار می گیرد و بنا بر این شما می توانید بی هیچ درد سری با سر زدن به کمد لباس خود آن را بر تن نمایید. پس از انجام این کار گام بعدی شما این است که یک اتومبیل پلیس برای خود تهیه کنید. در این میان مسلماً ساده ترین راه برای سوار شدن بر پشت یک اتومبیل پلیس این است که به یک ایستگاه پلیس مراجعه کرده و یکی از اتومبیل های متوقف شده در برابر ساختمان پلیس را به سرقت ببرید! البته اگر بد شانس باشید احتمالاً پس از سرقت اتومبیل پلیس ، تحت تعقیب قرار خواهید گرفت که برای رهایی از این موقعیت می توانید از کد های تقلب این بازی برای بیرون آمدن از حالت تحت تعقیب بودن استفاده نمایید (به منظور این امر کاربران کنسول های اکس باکس می توانند از کد RB ، RB ، B ، RT ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست چپ و کاربران کنسول های پلی استیشن هم قادرند از کد R1 ، R1 ، دایره ، R2 ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست چپ بهره بگیرند). پس از انجام این کار شما می توانید با خیال راحت به منزل خود مراجعه کرده و بازی را در آن جا ذخیره نمایید تا اتومبیل پلیس را همیشه در اختیار داشته باشید.

با داشتن اتومبیل پلیس و بر تن نمودن یونیفورم پلیس بزرگراه شهر لوس سانتوس شما در عمل به عضوی از نیرو های پلیس این شهر تبدیل شده اید و بنا بر این می توانید در محیط بازی GTA V به همکاران خود در امر برقرار نمودن امنیت و آرامش شهر یاری برسانید. برای این کار شما قادر خواهید بود به گشت زنی در خیابان های شهر بپردازید و با دیدن صحنه های جرم و جنایت از قبیل کیف قاپی ، درگیری مسلحانه یا زد و خورد وارد عمل شده و حق مجرمان را کف دستشان بگذارید. البته برای به دام انداختان مجرمان شهر لوس سانتوس راه دیگری نیز پیش روی شما قرار دارد. این که خود شخصاً وارد عمل شده و برای مجرمان آشوب طلب تله بگذارید. به منظور انجام این کار شما می توانید در محله های پر آشوب شهر لوس سانتوس ظاهر شده و با شناسایی افراد مظنون توسط تلفن همراه خود در بازی ، نیرو های پلیس را به آن جا فرا بخوانید. البته پیش از رسیدن نیرو های پلیس به محل باید سعی کنید تا آغاز گر یک درگیری با افراد مظنون یاد شده باشید تا به محض سر رسیدن همکاران خود به محل مورد نظر یک آتش بازی تمام عیار را به چشم ببینید! در این میان شاید برخی علاقمندان بازی GTA V دوست داشته باشند که به جای بر تن نمودن یونیفورم پلیس بزرگراه شهر لوس سانتوس لباس اختصاصی نیرو های پلیس LSPD را بر تن نمایند. در واقع این دسته از گیمر ها باید زحمت بیشتری به خود بدهند. چرا که بر تن کردن لباس نیرو های LSPD تنها توسط ادیتور بازی GTA V امکان پذیر است و برای این کار شما می باید فایل ذخیره ی بازی خود را در این ادیتور دستکاری نمایید تا بتوانید لباس پلیس نیرو های LSPD را ساخته و پس از آن با انتقال فایل ذخیره ی بازی به دایرکتوری اصلی بازی GTA V بتوانید در محیط این بازی از لباس پلیس مربوط به نیرو های LSPD استفاده نمایید.

همان گونه که در بخش نخست این متن نیز به آن اشاره شد، دارندگان نسخه ی PC بازی GTA V کار راحت تری برای بر تن کردن یونیفورم پلیس شهر لوس سانتوس پیش رو دارند. به این ترتیب که آن ها تنها کافی است تا ماد LSPPD First Response را بر روی نسخه ی PC بازی GTA V نصب نمایند. به بیان ساده تر شما به کمک نصب این ماد هیچ نیازی به انجام مراحل ذکر شده در سطور پیشین این متن نخواهید داشت و به جای آن می توانید در یک چشم بر هم زدن در قامت نیرو های پلیس شهر لوس سانتوس ظاهر شوید. ضمن این که امکاناتی که توسط بهره گیری از این ماد در اختیارتان قرار خواهد گرفت نیز بسیار گسترده تر از حالت عادی خواهد بود. در واقع می توان گفت که ماد LSPPD First Response ، بازی GTA V را به یک شبیه ساز پلیس تمام عیار تبدیل می نماید. به این ترتیب که شما پس از نصب این ماد می توانید با استقرار در ایستگاه مرکزی پلیس شهر لوس سانتوس از تمامی اتومبیل های پلیس موجود در بازی GTA V استفاده کرده و در کنار آن کلیه ی لباس های مربوط به رسته های مختلف پلیس شهر (از پلیس بزرگراه گرفته تا نیرو های ضربت) را نیز بر تن نمایید. علاوه بر آن به موجب نصب ماد LSPPD First Response بر روی بازی خود دیگر نیازی به گشت زنی های کور در شهر برای دریافت ماموریت های تعقیب و گریز جدید نخواهید داشت و در عوض ماموریت های مختلف پلیسی شهر به شکل خودکار به اطلاع شما رسانده می شود و به این ترتیب شما می توانید با سرعت هر چه تمام تر خود را به قلب درگیری های پر آشوب شهر لوس سانتوس برسانید. به عبارت بهتر یکی از برتری های استفاده از ماد LSPPD First Response نسبت به قرار گرفتن عادی در قامت نیرو های پلیس شهر (که در بخش نخست این مطلب به چگونگی آن اشاره شد) این است که با بهره گیری از ماد مذکور شما قادر خواهید بود گستره ی وسیعی از ماموریت های پلیسی شهر لوس سانتوس را به صورت عینی تجربه نمایید. از تعقیب و گریز های مبتنی بر منع قوانین ترافیک گرفته تا درگیری های خونین مربوط به گلاویز شدن باند های مختلف تبهکاری با یکدیگر. در هر صورت به موجب خدمت کردن در پلیس شهر لوس سانتوس شما می توانید لحظات بسیار پر هیجانی را در بازی GTA V تجربه نمایید و تنوع قابل قبولی به تجربه ی خود از این بازی ببخشید.

 

رمز های تقلب نسخه ی PC بازی Gta v

رمز های تقلب نسخه ی XBOX بازی Gta v

عملکردکد
حالت مستیY ، راست ، راست ، چپ ، راست ، B ، X ، چپ
انفجار بزرگراست ، A ، X ، چپ ، RT ، RB ، چپ ، راست ، راست ، LB ، LB ، LB
مشت و لگد قویترراست ، چپ ، LT ، B ، B ، B ، RB ، Y ، A
دویدن سریعY ، چپ ، راست ، راست ، X ، LB ، LT
شنا کردن سریعچپ ، چپ ، LB ، راست ، راست ، RT ، چپ ، LT ، راست
گلوله های آتشینRB ، X ، RB ، LB ، چپ ، RB ، RT ، چپ ، X ، راست ، LB ، LB
شکست ناپذیری (تنها 5 دقیقه فعال است)راست ، A ، راست ، چپ ، راست ، RB ، راست ، چپ ، Y ، A
کاهش ستاره های تحت تعقیبRT ، B ، RB ، RB ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ
افزایش ستاره های تحت تعقیبRT ، B ، RB ، RB ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، چپ ، راست
سلامتی و اسلحه کاملB ، X ، A ، RT ، Y ، LB ، B ، راست ، LB ، LB ، LB ، X
شارژ شدن توانایی‌ هاA ، LB ، RB ، X ، A ، A ، راست ، چپ ، A
سقوط ازادRT ، RB ، LT ، LB ، چپ ، راست ، چپ ، راست ، RT ، RB ، LT ، LB ، چپ ، راست ، چپ ، راست
حرکت آهستهY ، RB ، LT ، X ، چپ ، LT ، X ، راست ، A
حرکت آهستهY ، چپ ، راست ، راست ، RB ، RT ، X
پرش بلندچپ ، چپ ، Y ، Y ، راست ، راست ، چپ ، راست ، RT ، RB ، X
چتر نجاتچپ ، راست ، RT ، RT ، RB ، LT ، LB ، چپ ، چپ ، راست ، LB
مسلح شدنRT ، Y ، چپ ، A ، LB ، راست ، Y ، پایین ، LB ، LB ، LB ، X
تغییر آب و هواRT ، A ، LB ، LB ، LT ، LT ، LT ، X
کاهش جاذبهچپ ، چپ ، LB ، RB ، LB ، راست ، چپ ، LB ، چپ
لغزندگی خودروهاRB ، RB ، Y ، چپ ، LB ، RT ، LB ، RB
دوچرخه BMXچپ ، چپ ، راست ، راست ، چپ ، راست ، RT ، RB ، Y ، B ، X
بالگردB ، B ، LB ، B ، B ، B ، LB ، LT ، RB ، Y ، B ، Y
ماشین گلفLB ، B ، چپ ، A ، B ، LB ، RB ، A ، LT ، RB
خودرو دو دربRT ، B ، RB ، چپ ، RB ، X ، A ، A ، LT ، LB
هواپیما تمیز کنندهراست ، چپ ، RB ، RB ، RB ، چپ ، LB ، LB ، B ، A ، Y ، Y
خودرو لیموزینRT ، راست ، LT ، چپ ، چپ ، B ، LB ، RB ، راست
موتور سیکلت PCJ-600RB ، راست ، چپ ، راست ، RT ، چپ ، راست ، X ، راست ، LB ، LB ، LT
خودرو دو درب Rapid GTB ، LB ، RT ، راست ، RB ، LB ، راست ، چپ ، RT ، B
موتور سیکلت Sanchez DirtB ، A ، LB ، B ، B ، LB ، B ، RB ، RT ، LT ، LB ، LB
هواپیما Stunt PlaneB ، راست ، LT ، LB ، چپ ، LB ، LB ، RB ، چپ ، چپ ، Y ، A
کامیون زبالهRB ، B ، RB ، B ، چپ ، چپ ، B ، LB ، RB ، راست

رمز های تقلب نسخه ی PS بازی Gta v

کاهش ضریب تعقیب پلیس

Xbox One – RB(2), B, RT, Right, Left, Right, Left, Right, Left.

PS4 – R1, R1, Circle, R2, Right, Left, Right, Left, Right, Left.

افزایش ضریب تعقیب پلیس

Xbox One – RB(2), B, RT, Left, Right, Left, Right, Left, Right.

PS4 – R1, R1, Circle, R2, Left, Right, Left, Right, Left, Right.

بدست اوردن تمامی اسلجه ها

Xbox One – Y, RT, Left, LB, A, Right, Y, Down, X, LB, LB, LB.

PS4 – Triangle, R2, Left, L1, X, Right, Triangle, Down, Square, L1, L1, L1.

کد جون و اسلحه

Xbox One – B, LB, Y, RT, A, X, B, Right, X, LB, LB, LB.

PS4 – Circle, L1, Triangle, R2, X, Square, Circle, Right, Square, L1, L1, L1

کد تقلب شکست ناپذیری ( برای ۵ دقیقه )

Xbox One – Right, A, Right, Left, Right, RB, Right, Left, A, Y

PS4 – Right, X, Right, Left, Right, R1, Right, Left, X, Triangle

کدهای  تقلب ماشین و وسایل نقلیه

Buzzard

Xbox One – B(2), LB, B(3), LB, LT, RB, Y, B, Y.

PS4 – Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle

Caddy

Xbox One – B, LB, Left, RB, LT, A, RB, LB, B, A.

PS4 – Circle, L1, Left, R1, L2, X, R1, L1, Circle, X

Spawn Comet

Xbox One – RB, B, RT, Right, LB, LT, A(2), X, RB .

PS4 – R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1

Spawn Duster

Xbox One – Right, Left, RB, RB, RB, Left, Y, Y, A, B, LB, LB.

PS4 – Right, Left, R1, R1, R1, Left, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1

Spawn Rapid GT

Xbox One – RT, LB, B, Right, LB, RB, Right, Left, B, RT.

PS4 – R2, L1, Circle, Right, L1, R1, Right, Left, Circle, R2

Spawn Sanchez

Xbox One – B, A, LB, B(2), LB, B, RB, RT, LT, LB(2) to spawn a Sanchez.

PS4 – Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1

Spawn Stunt Plane

Xbox One – B, Right, LB, LT, Left, RB, LB(2), Left(2), A, Y.

PS4 – Circle, Right, L1, L2, Left, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle

Spawn Trashmaster

Xbox One – B, RB, B, RB, Left(2), RB, LB, B, Right.

PS4 – Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right

Spawn BMX

Xbox One – Left Left Right Right, Left, Right, X, B, Y, RB, R2

PS4 – Left, Left, Right, Right, Left, Right, Square, Circle, Triangle, R1, R2

Spawn Limo

Xbox One – RT, Right, LT, Left(2), RB, LB, B, Right.

PS4 – R2, Right, L2, Left, Left, R1, L1, Circle, Right

Spawn PCJ-600

Xbox One – RB, Right, Left, Right, RT, Left, Right, X, Right, LT, LB, LB

PS4 – R1, Right, Left, Right, R2, Left, Right, Square Right, L2, L1, L1

دیگر کد های تقلب

Explosive melee attacks

Xbox One – Right, Left, A, Y, RB, B(3), LT for Explosive Melee Attacks.

PS4 – Right, Left, X, Triangle, R1, Circle, Circle, Circle, L2

Explosive ammo rounds

Xbox One – Right, X, A, Left, RB, RT, Left, Right(2), LB(3) for Explosive Ammo Rounds.

PS4 – Right, Square, X, Left, R1, R2, Left, Right, Right, L1, L1, L1

کد تقلت حرکت اهسته برای هدف گیری

Xbox One – X, LT, RB, Y, Left, X, LT, Right, A for Slow Motion Aiming.

PS4 – Square, L2, R1, Triangle, Left, Square, L2, Right, X

کد تقلب حرکت اهسته

Xbox One – Y, Left, Right(2), X, RT, RB.

PS4 – Triangle, Left, Right, Right, Square, R2, R1

کد تقلب دویدن سریع

Xbox One – Y, Left, Right(2), LT, LB, X.

PS4 – Triangle, Left, Right, Right, L2, L1, Square

کد تقلب شارژ کردن قابلیت های کارکتر

Xbox One – A(2), X, RB, LB, A, Right, Left, A

PS4 – X, X, Square, R1, L1, X, Right, Left, X

کد تقلب slide car

Xbox One – Y, RB(2), Left, RB, LB, RT, LB to make cars slide more.

PS4 – Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1

کد تقلب حالت مستی

Xbox One – Y, Right(2), Left, Right, X, B, Left.

PS4 – Triangle, Right, Right, Left, Right, Square, Circle, Left

کد تقلب ایجاد تغییر در وضعیت اب و هوا

Xbox One – RT, A, LB(2), LT(3), X.

PS4 – R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square

کد تقلب چتر نجات

Xbox One – Left, Right, LB, LT, RB, RT, RT, Left, Left, Right, LB.

PS4 – Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Left, Left, Right, L1

کد تقلب افکت فعلی اب و هوا

Xbox One – RT, X, LB, LB, LT, LT, LT, X

PS4 – R2, X, L1, L1, L2, L2, L2, Square

سقوط از آسمان – بدون چتر نجات

Xbox One – LB, LT, RB, RT, Left, Right, Left, Right, LB, LT, RB, RT, Left, Right, Left, Right

PS4 – L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Left, Right, Left, Right

کد تقلب گلوله شعله ور

Xbox One – LB, RB, X, RB, Left, RT, RB, Left, X, Right, LB, LB.

PS4 – L1, R1, Square, R1, Left, R2, R1, Left, Square, Right, L1, L1

کد تقلب شنای سریع

Xbox One – Left, Left, LB, Right, Right, RT, Left, LT, Right to swim faster.
PS4 – Left, Left, L1, Right, Right, R2, Left, L2, Right

کد تقلب جاذبه ماه

Xbox One – Left, Left, LB, RB, LB, Right, Left, LB, Left .

PS4 – Left, Left, L1, R1, L1, Right, Left, L1, Left

کد تقلب پرش زیاد

Xbox One – Left, Left, Y, Y, Right, Right, Left, Right, X, RB, RT for Super Jump.

PS4 – Left, Left, Triangle, Triangle, Right, Right, Left, Right, Square, R1, R2


 کدهای تقلب ویژه –

این بخش از کدهای تقلب فقط در صورت به پایان رساندن  مراحل خاص فعال میشن که نام اون مرحله  پایین شمارش نوشته شده

Spawn Duke O’Death
تماس به شماره
۱-۹۹۹-۳۳۲۸-۴۲۲۷
Unlock by completing the “Duel” random event

Spawn Kraken Sub
تماس به شماره
۱-۹۹۹-۲۸۲-۲۵۳۷
Unlock by completing the “Wildlife Photography Challenge” (snap pictures of all 20 animals in the game)

Spawn Dodo Airplane
تماس به شماره
۱-۹۹۹-۳۹۸-۴۶۲۸
Unlock by completing the “Sea Plane” random event

(12 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها