گیم

مکان های مخفی بازی جی تی ای ۵ | Hiding places GTA

مکان های مخفی بازی جی تی ای ۵ را برای شما در بخش گیم خوزستان  خبر آماده کردیم.از شما عزیزان می خواهیم با نظرات خود ما را در بهبود مطلب یاری دهید.

تلما و لوییس کلیف

 

جی تی ای وی  تصمیم گرفت این صحنه از فیلم تلما و لوییس کلیف را در بازی خود بگنجاند. بین ساعت 7 و 8 عصر ، اگر با هلیکوپتر (یا برخی وسایل نقلیه دیگر پرواز) به کوهیدر بیابان ایالت کوهستان چلیاد پرواز کنید ، می توانید فرار زنان را از دست پلیس ببینید.

 اتاق هوتیتزر

 

Jack Howitzer بازیگری است که در چندین بازی  بزرگ Theft Auto  حضور پیدا کرده است. او اکنون مانند یک پایه اصلی برای این سریال است ، بنابراین البته توسعه دهندگان یک مکان پنهان را در پنجمین بازی GTA  خود اختصاص داده اند  .بازیکنان می توانند به موتور متل بروند و به اتاق متل جک دسترسی پیدا کنند.پیدا کردن این مکان ساده نیست ، اما امکان پذیر است

  بیگانگان منجمد

آدم فضایی هایه منجمد در یخ در زیر پل.در همان ابتدای بازی وقتی از پلیس فرار می کنید قبل از رسیدن به پلی که روی آن به سمت راست می روید می توانید مشاده کنید.

 صحنه ای از فیلم  No Country for Old Men

همانند صحنه ای از فیلم  No Country for Old Men  در پایه کوه Chiliadدر ضلع غربی کوه ، بازیکنان معامله ای را که اشتباه انجام شده است ، با اجساد بی جان و خودروهای رها شده پراکنده در اطراف منطقه می بینند.

درست مثل فیلم ، یک مرد هنوز زنده است و به بازیکن هشدار می دهد که کیف پول نقره ای را که در نزدیکی پول پر شده است ، نگیرد. اگر فیلم را دیده اید ، فکر می کنم می دانید چرا باید آن کیف را تنها بگذارید.

  The Elusive Taco Van

این ون در طول بازی در نقاط مختلفی از جمله در نزدیکی تریلر Trevor یا در قبرستان Pacific Bluffs ظاهر می شود ، بنابراین اگر این Behemoth یک Taco Van را مشاهده می کنید ، حتماً حداقل یک بار سعی کنید آن را برای یک بار سوار کنید.

 چهره ای در صخره ها

 

در ضلع شمالی کوه. چیلیاد ، یک نقاشی کوچک از سطح کوه به سختی قابل تشخیص است.اگر به آن نزدیک تر شوید ، می توانید از ویژگی های لبخند یک چهره مرد که در کوهستان مهر شده است ، استفاده کنید.

هیچ کس نمی داند این شخص کیست یا اگر کسی این کار را کرد ، به ما نمی گویند که کیست. اگر می خواهید این چهره را ببینید ، به نزدیک ایستگاه کابلی که در ضلع شمالی چیلیاد قرار دارد نگاه کنید. این ممکن است کمی جستجو کند ، اما بدون شک با این تصویر مرموز روبرو خواهید شد.

 جزیره ای در ساحل

مودها لایه ای کاملاً جدید از راز و رمز و راز را به دنیای  جی تی ای وی. آورده اند .  من از خلاقیتی که دیگران در این بازی آورده اند ، قدردانی می کنم ،

اگر با قایق از سواحل لس سانتوس دور شوید ، مجموعه ای از جزایر دور افتاده را با شگفتی های پنهان مانند پناهگاه ها و چیزهای دیگر پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که شاید مجبور شوید آنقدر از زمین دور شوید که چیزی جز اقیانوس اطراف خود نمی بینید.

  جلد زیبا

دره Tongva در  جی تی ای وی  شگفتی های طبیعی بسیاری را در خود جای داده است. من این مکان را کشف کردم در حالی که از دست پلیس فرار می کردم.   درست در وسط دره ، به یک غار رسیدم. این غار تونگوا هیلز است.

این پناهگاه  جایی برای مخفی شدن است و  همچنین شامل بخشی از یک سفینه فضایی بود.

  تانک زیر آب

درست در شرق آزمایشگاه های Humane ، اگر در زیر امواج مشغول کاوش هستید ، می توانید تانک و وسایل نظامی خراب شده را مشاهده کنید.

  معدن مخفی Uber

 

معدن مخفی Uberدر بخش Great Chaparral در نقشه قرار دارد که اگر بازی را انجام داده باشید ، می دانید که عمدتا از هرگونه ساختار زنده ای خالی است.در حین جستجوی این نقطه می توانید یک ورودی شاخه مین متروکه را پیدا کنید.

چند سورپرایز در پشت درب وجود دارد که خوزستان خبر برای از بین رفتن این هیجان به شما نمی گوید تا خودتان ببینید.

 بهترین نقطه تیراندازی

ساختمان اپسیلون در لس سانتوس یک عمارت بزرگ است. سقف آن دارای بخش های مخروطی شکل است ، و برخی از بازیکنان دریافتند که این مخروط ها مکان های پنهانی مناسبی برای تیر اندازی هستند.

پشت ساختمان اپسیلون نردبان  وجود دارد که ما را با بخشی هدایت می کند که از پوشش کامل و نقطه برتری کامل برخوردار هستید.

قطعه   “Lost “

 

هواداران فیلم تلویزیونی  Lost با دیدن این موضوع که یک مکان پنهان  وجود دارد که فقط طرفداران این نمایش به آن دست پیدا  می کنند ، هیجان زده می شوند. در خارج از ساحل شرقی ، اگر زیر دریایی دارید  می تواند به عمق آب بزنید  تا  یک دریچه مدور در کف دریا  را در The Hatch  مشاهده کنید.

متأسفانه ، ما نمی توانیم خیلی به این دریچه نزدیک شویم. شما آنقدر در نزدیکی دریچه در زیر آب هستید که فشار آب می تواند زیر دریایی شما را خرد کند.

آدم برفی غول پیکر

 

چیزی که شبیه به دیدن آدم برفی در لا مسا ، یک انبار Fridgit وجود دارد که شامل یک آدم برفی بزرگ را در آن می توانید مشاده کنید.

اگر وارد انبار شوید ، می توانید با چندین مجموعه از درب های آبی روبرو شوید. یکی از این درها کمی باز است و اگر به داخل اتاق نگاه کنید ، می توانید یک آدم برفی را مشاهده کنید که به شما خیره شده است.

 خانه مربی تنیس واقعی

در  جی تی ای وی ،  مایکل ، یکی از شخصیت های اصلی داستان ، فاش می کند که همسرش آماندا با مربی تنیس خود روابط دوستانه داشته است. مایکل با عصبانیت مربی تنیس را تا جایی که مایکل معتقد است زندگی می کند تعقیب می کند. او سپس خانه را ویران می کند.

این اتفاق به طرز وحشتناکی معلوم می شود که وی متوجه می شود خانه ای که وی ویران کرده متعلق به رئیس یک کارتل است. بسیاری از مردم متوجه نیستند که خانه واقعی مربی تنیس در همان نزدیکی است ، همانطور که بر اساس توپ های تنیس و راکت های تنیس که در اطراف ملک واقع شده اند مشهود است.

  غار آرزو

فقط نگاه کردن به Coveted Cove باعث می شود که آن را دوست داشته باشید. این مکان مناسب مخفی شدن است .یک مکان مجهز و  کامل خصوصی است.این منطقه پنهان در نزدیکی ضلع جنوبی رشته کوه کوه سان چیانسکی قرار دارد.به طور واضح هیچ جاده ای منتهی به این مکان وجود ندارد پس فکر یک هلیکوپتر یا هواپیما باشید.

  The Dancing Hillbilly’s Shack

 

مکانی که باید برای همه طرفداران GTA  مشتاق باشد  ، قسمت Jesco White است. در نزدیکی آلامو پیر ، جسکو وایت را می توان پیدا کرد که به لطف سیستم پخش کوچک موسیقی می توانید در کنارش پایکوبی کنید.

او تنها در حالت داستان حضور دارد ، بنابراین حتماً در حالی که در داستان جی تی ای وی دست و  پنجه نرم می کنید ، متوقف شوید  . هیچ چیز مانند تماشای یک اجرای زنده در وسط یک بازی ویدیویی نیست.

 

 سفینه

 

یکی دیگر از زباله های فرو رفته در  GTA V  لاشه سفینه است که در شمال ساحل Procopio قرار دارد

 برج کنترل

 

رسیدن به این مکان برایکسانی که قلب ضعیف دارند مناسب  نیست. برای این مکان مخفی ، ما به Fort Zancudo باز می گردیم. اما ، به جای اینکه به یک آزمایشگاه زیرزمینی برویم ، به یک برج کنترل بالا می رویم.

این منطقه به شدت محافظت شده است ، بنابراین حتماً وسایل سنگین را با خود بیاورید.

 فرودگاه فرودگاه لس سانتوس وپناهگاه زیر زمینی

 

در هنگام گشت و گذار در فرودگاه فرودگاه لس سانتوس، یک ترمینال ثانویه وجود دارد که   در منطقه جنوبی فرودگاه است و یک دریچه در روی پشت بام وجود دارد که می توانید از آن برای داخل استفاده کنید.

ارواح را می بینم

 

Grand Theft Auto  نسبت به آنچه فکر می کردم ممکن است حرف های بیشتری داشته باشد. یکی از این ها در نزدیکی قله کوه گوردو رخ داده است. اگر ساعت بین ساعت 11 و 12 صبح ساعت در آن نقطه باشید ،  روح یک دختر به رنگ سفید در آنجا ظاهر می شود.

(18 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها