گیم

گیم پلی رد دد 2 با تصاویر و فیلم

گیم پلی رد دد 2 را امروز در بخش مجله گیم در خوزستان خبر برای شما مورد بررسی قرار می دهیم.Red DEAD Redemption 2 یه بازی وسترن-اکشن که توسط Rockstar Games توسعه و منتشر خواهد شد. و برای کنسول های Ps4 ، XBox One و Windows در تاریخ 26 اکتبر 2018 منتشر شد.

 

مشاهده فیلمی از گیم پلی رد دد 2

[namasha id=”5TdLJwZC” responsive=”true”]

فکر میکنم همه اینو بدونن که بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین بازی‌هادر تاریخ ویدیو گیم ها محسوب میشه. ولی همیشه مقایسه‌هایی هست که بین بازی‌ها انجام می‌شه.

شرکت سازندیه بازی (Rockstar) همون اولش که بازی منتشر بشه میگفتش که بازی Red Dead Redemption، یکی از سورالی ترین بازی موجود در مارکت میشه. اگر هم یکم دقیق به بازی نگاه کنیم میفهمیم که خیلی هم بیراه نگفته: تمیز کردن اسلحه و اسب، موندن تو مسیری که شما طی کرده‌اید در برف به واقعی‌ترین شکل ممکن .

الان هم مقایسه‌ای انجام شده است که سرعت واکنش آرتور را به فرمان بازی‌باز نسبت به سرعت شخصیت‌های دیگر مانند مردعنکبوتی در بازی Spider-Man می‌سنجد.

البته که سرعت واکنش پایین‌تره چون که در بازی Red Dead Redemption 2 با شخصیتی واقعی طرف هستید و حرکت جوگیری نداریم.

فروش بهتر این بازی را نسبت به نسخه‌ی اول داشتیم. حال به نظر می‌رسد که بعد از بازی Spider-Man این‌بار نوبت به Red Dead Redemption 2 رسیده است تا باری دیگر صنعت بازی‌های رایانه‌ای را از صنعت سینما جلو بیندازد.

با این حال همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، Red Dead Redemption 2 نتوانسته رکورد دیگر ساخته‌ی راک‌ستار (Rockstar) یعنی بازی GTA V را بشکند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها