اطلاعات خوزستان

سامانه اینترنت مخابرات خوزستان ( پارتاک خوزستان ) INTERNET CRM

سامانه ورود مشتریان به اینترنت مخابرات خوزستان ( پارتاک خوزستان )

جهت دیدن آموزش در خصوص افزایش سرعت اینترنت به انتهای مطلب مراجعه کنید

جهت ورود به سامانه ،خرید و تمدید  اینترنت از بخش های زیر استفاده کنید

عزیزان هرگونه سوال را در نظرات از ما بپرسید ما بدون خستگی به شما پاسخ خواهیم داد

 

جهت ورود به پرتال آدرس زیر را کپی و در مرورگر خود جاگذاری کنید :

https://adsl.tci.ir/panel/

 

فیلم آموزشی در خصوص حل مشکل نویز (شما با 2020 تماس بگیرید)

[namasha id=”R7CAq6JW” responsive=”true”]

 

 

 

به پرتال و خرید ترافیک و تمدید اعتبار شرکت مخابرات خوزستان (پارتاک خوزستان) خوش آمدید

(52 امتیاز)

180 دیدگاه در “سامانه اینترنت مخابرات خوزستان ( پارتاک خوزستان ) INTERNET CRM

  1. منصور گفت:

    سلام چرا فقط مخابرات اینترنت adsl فیبر نوری پشتیبانی میکنه؟چرا ازadsl شاتل یا دیگر اپراتورها نمیشه استفاده کرد؟گناه کردیم خطمون فیبر نوری هست اشتراک هم ندارن بدن؟ شوشتر شوشترنو

  2. لقمان براجعی گفت:

    سلام
    من‌ درروستای حریجه کرخه نورکه درتوابع حمیدیه زندگی میکنم که از نظر امکانات تفریحی و…. محروم هستیم(بچه های خودمان توگل وفاضلاب بازی میکنند)وحتی روستای خودمان هنوز اسفالت نشده ولی مهم تر از همه از نظر امکانات پوشش دکل مخابراتی محروم هستیم که با دکل روستای قبلی ۶کیلومتر فاصله داریم ونه انتن دهی خوب داریم ونه انترنت خوبی وبرنامه شاد اصلا اینجا جواب نمیده ودهیار وشورای خوب هم نداریم

    لقمان براجعی هستم ۰۹۱۰۶۳۱۸۱۴۱_۰۹۳۹۰۵۴۴۰۶۳
    ادرس . اهواز حمیدیه مسیر گمبوعه بزرگ روستای حریجه

  3. علی گفت:

    سلام چرا تو شهرستان حمیدیه نمیتونیم اشتراک کنیم میخام اشتراک جدید درست کنم میگن سه ساله اشتراک نداریم میشه پیگیری کنید

  4. دغاغله گفت:

    سلام..به دلیل اینکه خونمون و عوض کردیم می خایم که خط اینترنت مخابرات به شماره ی خونه ی جدید منتقل بشه.لطفا راهنمایی کنید که بایدد چی کار کنیم؟

  5. آرش گفت:

    سلام خسته نباشید
    من به دلیل نبودن ۳سال هست از اینترنت ADSL استفاده نکردم و قطع شده. رمز عبور هم یادم نمیاد چطوری میتونم پیگیر بشم
    اگر الا

    1. نویسنده گفت:

      قطعا سرویس گذشته کنسل شده با 2020 تماس بگیرین

  6. کیوان گفت:

    سلام ساکن اهواز، کیان آباد هستم سرعت ۱۶ هم گرفتم و اینکه هم خودم اطلاع دارم که کابل که مربوط به داخل خونه هستش بیشتر ۱۵ سال عمر کرده و پشتیبانی هم گفته کابل رو باید عوض کنم خواستم بدونم آیا فرقی تو نابل Cat5و Cat6 تعصیری توی سرعت اینترنت داره و اینکه چه کابلی باید بگیرم و متراژ هم تقریبا ۳۵ تا ۴۰ متر هستش. ممنون میشم جواب بدید

    1. جواد کعبی گفت:

      سلام کیوان جان دقیقا کجای کیان آباد هستید تا بگم زیر ساختتون خوبه یا نه… در ضمن همیشه کابل ۶ میل استفاده کن

  7. رضا گفت:

    سلام.متاسفانه بی ادب ترین و نا اگاه ترین پشتیبانی اینترنت ایران رو مخابرات خوزستان داره.من به اشتباه 3 بار واریز وجه از طریق سایت مخابرات برای تمدید طرح رو داشتم . گاهی اختلال توقسمت واریزو تمدید طرح وجود داره برای خیلیاهم پیش امده.حضوری رفتم دفتر اینترنت مخابرات خوزستان چندتا دختر اونجا بود برای جوابگویی .اولی با لهن تند بامن صحبت کرد و پشت سرش روی برگه ای نوشته بود ادب رو رعایت کنید بهش گفتم دختر خانوم این طرز صحبت خودت هست بعد به ارباب رجوع تذکر دادین روی کاغذ چسبوندید روی دیوار که شرمنده و ناراحت شد رفت توی اتاقی که اونجا بود به شخص دیگه ای جاش اومد گفتم خانوم من پول 3 دوره یکماهه اشتباه واریز کردم تقصیر سایت مخابراته گفت اقا حالا مگه چقد شده استفاده کنید بره گفتم خیر پولمو میخام گفت فردا صبح بیا که دیدم مثل اینکه کار بیخ داره .شب با پشتیبانی تماس گرفتم که اینجور مشکلی دارم گفت اگه میتونی پولتو بگیر گفتم اقا این چه طرز حرف زدنه اگه تونستی پولتو بگیر چیه گفت گفتم خب اگه تونستی بگیر پولتو چیزی نگفتم.ادم بی ادب و بی شخصیت.مدتی بعد مشکلی داشتم به تندی و طلبکارانه بامن صحبت کرد به قدری ناراحت شدم که من هم جوابش رو دادم بعد همون موقع اینترنت من رو قطع کرد چندبار تماس گرفتم شخصی امد گفت که شما توهین کردی به پشتیبانی مثلا 99 گفتم بامن بد صحبت کرد توهین امیز .گفت باهاش تماس بگیر منظورش این بودکه ازش عذرخواهی کن گفتم شما نام ایشون رو بمن بدید من پیگیری میکنم 8 ساعته اینترنتم رو قطع کرده جبران خسارت باید انجام بده بعد یک ساعتی اینترنتم وصل شد.این شده داستان ما با این نوع افراد متاسفانه

    1. حسن حیدری گفت:

      سلام
      ساکن اهواز منطقه گلدشت خیابان ارغوان یکم هستم
      متاسفانه خط تلفن ندارد چطور میشه درخواست تلفن بدم

  8. علی مهدویان گفت:

    سلام .. تعرفه اینترنت Adsl خریدم .. خداشاهده بعد از ۳ ماه هنوز که هنوز فعال نشده به ۲۰۲۰ زنگ زدم شماره پشتیبانی اینترنت 1_۳۳۳۳۰۱۳۰ به من دادن که قراره پاسخگو باشن.. خداشاهده ۴ هفته س زنگ میزنم که قراره کارشناس بفرستن منزلمون آدرس هم دادن کسی رو نفرستادن خب این چ وضعیه یعنی مسخره بازی تر از اوضاع مدیریت امور خوزستان جایی در کشور نیست.. فقط خوزستانه که اینقد کارهاش مسخره بازیه کارشناس بمن گفته عصر میام منزلتون هر چی زنگ میزنم جواب نمیده یعنی چی رسیدگی بکنید لطفا..

  9. نیما گفت:

    باسلام من تلفن رومیزی ندارم ونمیتونم با۲۰۲۰تماس بگیرم ایا تلفنی از۲۰۲۰وجود داره که باتلفن همراه باهاشون تماس بگیرم .اگر تلفنی داریدبفرستید

    1. بهزاااد گفت:

      سلام ۰۶۱۲۰۲۰ بزن با موبایلت

  10. احمدامیری گفت:

    سلام ، من از اینترنت ای دی اس ال مخابرات استفاده می کنم ، هنگام استفاده وقتی از تلفن ثابت استفاده می کنم نت قطع می شود ، آیا مورد عادی است یا اینکه اشکالی دارد؟

  11. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر الان اینترنت ماه چهار هفتس قطعه به ۲۰۲۰ زنگ میزنیم فقط میگه ثبت کارشناس هیچ کاری نمیکنن هیج کارشناسی نمیفرستن یا یه شماره میدن میگن شماره مخابراته زنگ بزنید دست ۲۰۲۰ نیست خودتون تماس بگیرید و اونجا ثبت کارشناس کنید وقتی ثبت میکنیم هیچ خبری نیست حضوری رفتیم فایده هم نداشت
    روز جمعه از مخابرات زنگ زدن ما مشکلتون درست کردیم باید ۲۰۲۰ تماس بگیرید بهتون لینک بده و ۲۰۲۰ اصلا جوابگو نیست و مبهم حرف میزنه تکلیف ما چیه به کجا باید ماجعه کنیم بسته تازه خریده بودیم و یه بسته هدر رفت
    و هیچکس هیچکس پیگیر نیست از ۲۰۲۰ واقعا من نمیدونم اینا که بلد نیستن یا حوصله ندارن پشت سیستم نشینن

    1. نویسنده گفت:

      با سند و مدرک به بازرسی کشور گزارش دهید

    2. pirooz گفت:

      منم همین مشکلو داشتم. باید هروز تماس بگیری و بری مخابرات منطقتون تا مشکلو حل کنی. اینا فقط بلدن بگن ثبت کردیم ولی عملا کاری انجام نمیشه.

  12. سیدعقیل گفت:

    آقا چرا نمیزارید اپراتور صحبت کنه .واقعا خسته کنندهداست این قضیه.من قبضمو پرداخت کردم ولی تلفنمون وصل نیست الان دوروزه وقتئم زنگ میزنی به خرابی تلفن کامپیوتر باهات حرف میزنه برا قطعی اینترنت adslهمبه همین شکل یعنی َما احترامی برا مشترکتون ندارید؟من که سرکارم چراباید کا؛مو تعطیل کنم تا حضوری برم خدمت شما.یکمی بفکر باشید

  13. ابراهیم اثنی عشری گفت:

    با سلام
    اصلا از اینترنت adsl راضی نیستم چون هر وقت مشکلی در سیستم مخابرات پیش می آید اینترنت ما قطع می شود و با چندین تلفن و خواهش بعد چند روز و بعضا ۱۸ روز قطعی اقدام به وصل اینترنت می کنند الان هم از چهارشنبه مورخ ۹۹/۲/۲۴ تا الان قطع است و هرچه زنگ می زنم فقط گزارش خرابی ثبت میکنند ولی از ارسال کارشناس و رفع خرابی در کافو، خبری نیست.
    واقعا از داشتن آن خسته شدن و نمیدانم چکارکنم.

  14. حسین گفت:

    روش غیر فعال کردن شارز پس پرداخت اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.

  15. حسین گفت:

    چطوری میشه شارژ پس پرداخت رو غیر فعال کرد؟؟

    1. حسین گفت:

      شارژ پس پرداخت گرفتم برا وای فای میخوام غیر فعالش کنم،لطفا راهنمایی کنید؟

    2. نویسنده گفت:

      لطفا رمز و پس را ارسال کنید بررسی می کنم.جواب خواهم داد

    3. نویسنده گفت:

      شما یک شماره تلفن دارید و یکی رمز ورود

  16. نگین گفت:

    سلام
    سرویس جدید اینترنت از یک شرکت خریداری کردم الان میگن نمیشه چون قبلا از یه شرکت دیگه اشتراک گرفته بودین
    اسم شرکت هم متاسفانه یادم نمیاد که برای جمع آوری درخواست بدم
    میشه لطفا راهنمایی کنید

    1. نویسنده گفت:

      سلام.رمز و پس ندارید بدین تا چک کنم

  17. mani گفت:

    سلام ما اینترنت مون رو از ی مغازه خدمات کامپیوتری داخل بازار شارژمیکنیم خواستم ببینم اگه بخوایم از دا خل سایت مخابرات شارژکنیم باید چه کاری انجام دهیم؟اگه میشه توضیح دهید

    1. نویسنده گفت:

      به سایت tcl.ir مراجعه کنید

    2. نویسنده گفت:

      وارد اکانت خود شوید و شارژ کنید

  18. محمد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم برای ما که خط تلفن ثابت نداریم امکان استفاره از اینترنت adsl وجود دارد؟ اگه اره در موردش توضیح بدید ممنون

    1. نویسنده گفت:

      سلام.بله.باید در سایت مخابرات درخواست سرویس تانوما بدهید.این سیستم اینترنت را به صورت مستقیم درب منزل می آورد ولی باید ببینید پوشش دارد.و دوم اینکه گران تر است.شما می تواید روی اینترنت های بی سیم نگاهی داشته باشید.وایرلس یا LTE

  19. Νarges گفت:

    سلام من میخاستم از طریق پنل رمز وایفای رو عوض کنم با وجود درست وارد کردن رمز ارور میداد مجبور شدم مودمو ریست کنم مودمو تنظیم کردم ولی چراغ اینترنت روشن نمیشه با ۲۰۲۰ هم تماس گرفتم فقط به یه جمله که اینکه مشکل از تنظیماته مودمه بسنده کردن یه راهکار لطفا پیشنهاد بدین .

  20. با سلام با اینکه نام کاربری وگذرواژه من درست است ولی چونکه چند بار اورا اشتباهی وارد کردهام حال نمی توانم وارد پنل کاربری جهت خرید سرویس شوم لطفا مرا راهنمایی نماید تشکر

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.از وارد شویدtci.ir

  21. باسلام از دیروز تاکنون هر چه می خواهم وارد پنل کاربری شوم نمی توانم چون هم نام کاربری وگذرواژه را رد می دهد

  22. mohammadbagdeli گفت:

    سلام و خسته نباشید من از اینترنت مخابرات واسه بازی های انلاین استفاده میکنم خیله وقته میخوام پینگ داخلی رو پایین بیارم تنها راهش هم پشتیبان هست به 2020زنگ میزنم میگم پینگ داخلی روتا حد امکان پایین بیارید میگن دست ما نیست ولی من هرچی راجب این موضوع مطلب خوندم همشون یه چیز میگفتن پایین اوردن پینگ دسته پشتیبانه و متاسفانه چون پایین نمیارن منم مجبورم دیگه از زیر نظر مخابرات در بیارم اگه میدونید قابل حل شدن هست و نیازی نیست ک از زیر نظر مخابرات در بیام راهنمایی کنید و بگید ک چیکار کنم

    ممنون و تشکر

    1. خوزستان خبر گفت:

      چگونه پینگ را کاهش دهیم
      یک روش مشخص برای کم کردن پینگ شما وجود ندارد، اما با آزمون و خطای چند راهکار موجود می‌توان به نتیجه مطلوب‌تری رسید. اولین و ساده ترين راهکار بستن تمام برنامه‌ها و پنجره‌های دیگر در کامپیوتر است تا مطمئن شوید كه غیر از بازی چیز دیگری در پس زمینه از اینترنت استفاده نمی‌کند.

      یکی دیگر از مواردی که ممکن است پینگ شما را افزایش دهد، مصرف پهنای باند شبکه توسط یکی دیگر از کاربران شبکه خانگی شما است. هر چه تعداد دستگاه‌های فعال متصل به شبکه شما بیشتر باشد، پینگی که شما به دست می‌آورید نیز بالاتر خواهد بود.

      اگر همچنان سرعت پینگ شما بالا است، سعی کنید فاصله لپتاپ خود را از روتر کمتر کنید و یا برای به دست آوردن بهترین نتیجه به جای اتصال بی‌سیم کامپیوتر خود را با استفاده از کابل اترنت مستقیما به روتر متصل کنید. با این کار تمام مشکلات بالقوه‌ای که ممکن است در زمان استفاده از شبکه وای‌فای و قدرت سیگنال ضعيف با آن مواجه شوید و تاثیر منفی آن روی زمان تاخیر اتصال شما به اینترنت از بین خواهد رفت.

      اگر این راه هم به نتیجه نرسید به سراغ متداول‌ترین روش رفع عیب بروید. روتر خود را خاموش کرده و بعد از 10 ثانیه دوباره روشن کنید. اگر از یک روتر و مودم به صورت جداگانه استفاده می‌کنید فراموش نکنید که هر دو دستگاه را یک بار خاموش و روشن کنید.

      اگر تمام مراحل توضیح داده شده در بالا را انجام دادید و باز هم مشکل پینگ بالا برطرف نشد، تنها کار باقی مانده این است که با فراهم کننده خدمات اینترنت (ISP) خود تماس بگیرید. آنها این توانایی را دارند تا مشکلات احتمالی را از راه دور شناسایی کرده و برطرف کنند. و اگر آنها هم کاری در این مورد انجام ندادند، شاید وقت آن رسیده تا خدمات دهنده خود را تغییر دهید.

    2. ... گفت:

      آقا سرویس شبانه هست؟

    3. خوزستان خبر گفت:

      چون یک ستاره گذاشتید جواب نمی دهم.

    4. ... گفت:

      یک ستاره گذاشتم بخاطر اینکه میدونم اینترنتتون کند سرعته و نامعلومه شبانه رایگان هست یا نیست از جوابتون پیداست که شبانه رایگان ندارید برا همین با پیشرفت بیشتر شاید ستاره رو زیاد کنیم.

    5. نویسنده گفت:

      سلام.اگر کمی هوشیار بودید بالا رو مطالعه کنید.اینجا یک انجمن است.ما مخابرات نیستیم.

  23. زارعی گفت:

    سلام
    سه ماه که خط تلفن منزل بنده خراب شده
    جز مشترکین شما هستم و بسته یکساله دارم
    هر چقدر به مخابرات سر میزنم کسی جوابگو نیست
    هی کیگم آخر هفته، نميدونم كي ميخوان درست كنم
    خونمم تو دهات نيست كه نيام
    همين كيان آباد
    الان از كي بايد شكايت كنم! كه ماهيانه رو قبض بنده هزينه اينترنت ميفرستيد در صورتي كه هيچ استفاده اي نميكنم و شما هيچگونه خدماتي نميديد. اين انصاف از نظر شما!!!

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.لطفا در صورتی که مدارک کافی دارید از طریق https://shekayat.bazresi.ir/ بازرسی کل کشور شکایت خود را پیگیری کنید.ضمن اینکه مجدد به این بخش 5 ستاره بدهید

  24. فردخت گفت:

    سلام. من اهوزم و چند روزه با 2020 تماس گرفتن درخواست سرویس جدید ثبت کردم اما کسی تماس نگرفته. نمایندگی های خرید حضوری هم هیچکدوم تلفن رو جواب نمیدن ببینم چه ساعتهایی هستن برای مراجعه. برای اولین بار میخوام از مخابرات ADSL بگیرم .

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.دفتر اینترنت مخابرات خوزستان در کیانپارس است.می تواید حضوری مراجعه کنید.در ضمن حتما از کیفیت خط خودتان اطمینان حاصل کنید و از وصل کننده اینترنت بخواهید در صورتی که خط شما پاسخگوی اینترنت پر سرعت است در خواست اینترنت دهید.شما می توانید به صورت آنلاین ثبت نام کنید در آدرس زیر :

      https://www.tci.ir/

      وارد سایت شوید و به صورت آنلاین فرم ها رو پر کنید و در خواست اینترنت روی خط مورد نظر بدهید

    2. حسین گفت:

      منم مشکل شما رو دارم. حالم از این مخابرات اهواز بهم میخوره. ده روزه مودم خریدم هنوز اینترنتم راه نیفتاده و هیچکسی جواب درستی نمیده. فردا میبرم میزنمش تو سر همون نمایندگی که بهم فروختش

  25. جسی گفت:

    سلام من یه سرویس به اشتباه انتخاب کردم میتونم عوضش کنم اخه هم پولشو احتیاج دارم هم اصلا ب دردم نمیخوره این سرویس، 2 ساله 200 گیگ به کار من نمیادحالا باید چکار کرد؟

  26. سیدهادی گفت:

    جهت وصل اینترنت بی نتیجه با همه تماس گرفته ام کسی جواب گو نیس

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.دقیقا مشخص کنید اینترنت شما چیست کدام شهر هستید

    2. reza گفت:

      سلام جهت بروز رسانی اپلیکیشن پارتاک هر چی میزنم دانلود نمیشه و بروز نمیشه و نسخه قدیمی هم از کار افتاده

  27. ساحل گفت:

    سلام تلفن ما الان دوسال قطع میباشد ولی اسفندبه مدت یک وصل شد بعدبع مازنگ زدن برا شارژ وای فای منم گفتم برایک ماه اشکال نداره ولی الان هرماه خودش تمدید میکرد ومابی خبربودیم بعدازچندوقت فهمیدیم به مخابرات مراجعه کردین گفتن که خودتون خواستین والا من بریک ماه خواستم الان هزینه اش دویست تومان شده الان ماچیکارکنیم واقعا سنگین پرداختش.. هبچ کس جوابگو نیست.. چرااینهمه دزدی میکنن از ماه.. یکی راهنمایی کنه که هزینه روندم

  28. Nima گفت:

    مخابرات برای اهواز چه ساعت نت رایگان داره🤔

    1. خوزستان خبر گفت:

      نیما جان سلام.از طریق سلام عرفان عزیز 2020 تماش بگیرید تا حساب شما چک شود و پاسخ خود را دریافت کنید

      سرویس پشتیبانی ۲۰۲۰
      ویژه مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران کلیه مشتریان خانگی که سرویس اینترنت ADSl را دریافت نموده اند ، می توانند با این سرشماره تماس حاصل نموده و با ارائه شماره تلفنی که سرویس روی آن دایر شده است ، خدمات پشتیبانی دریافت نمایند. برای دریافت خدمات بیشتر بهتر است با همان شماره ای که سرویس ADSL روی آن فعال است تماس حاصل شود . چنانچه سوالاتی در مورد معرفی سرویسها یا مشکلات راه اندازی و مالی مشتریان نیز مطرح باشد این سرشماره پاسخگو خواهد بود.

    2. reza.deris گفت:

      سلام جهت بروز رسانی اپلیکیشن پارتاک هر چی میزنم دانلود نمیشه و بروز نمیشه و نسخه قدیمی هم از کار افتاده

    3. خوزستان خبر گفت:

      سلام.ببینید از لینک زیر می توانید اقدام کنید
      https://barato.ir/partak-android/

  29. خوزستان خبر گفت:

    سلام به همگی .خیلی از شما به کانال خوزستان خبر پیام دادید که مشکل نویز و کندی اینترنت دارید.اول از طریق توضیحات زیر چک کنید ببینید وضعیت نویز خط شما به چه صورته و بعد تصمیم گیری کنید.

    http://khuzestankhabar.ir/education/computer-education/325369/learn-to-troubleshoot-noise-problems-on-modem-and-adsl-line/

    1. عرفان گفت:

      سلام مخابرات اینترنت شبانه رایگان داره اگه پاسخ مثبت در چه ساعاتی از شب هست
      درضمن در کدام یک از سایتهایی که فیلم پخش میکنن اینترنت مخابرات نیم بها یا کلا رایگانه

    2. خوزستان خبر گفت:

      سلام عرفان عزیز
      با شماره 2020 تماش بگیرید تا حساب شما چک شود و پاسخ خود را دریافت کنید

      سرویس پشتیبانی ۲۰۲۰
      ویژه مشتریان خانگی شرکت مخابرات ایران کلیه مشتریان خانگی که سرویس اینترنت ADSl را دریافت نموده اند ، می توانند با این سرشماره تماس حاصل نموده و با ارائه شماره تلفنی که سرویس روی آن دایر شده است ، خدمات پشتیبانی دریافت نمایند. برای دریافت خدمات بیشتر بهتر است با همان شماره ای که سرویس ADSL روی آن فعال است تماس حاصل شود . چنانچه سوالاتی در مورد معرفی سرویسها یا مشکلات راه اندازی و مالی مشتریان نیز مطرح باشد این سرشماره پاسخگو خواهد بود.

  30. احمدرضا گفت:

    مدل مودم همtp_link

    1. سلمان گفت:

      سلام خسته نباشید.تو سایت خبرنگاران جوان همه کامنت ها این بود سرعت اینترنت ب ۱۰۰کیلو بایت هم نمیرسه.من ی مودم روتر دی لینک۲۷۵۰uگرفتم ایا مناسب هس؟سرعتش خوبه؟برا دانلود و اینستاگرام و بازی های انلاین؟؟یا مودم رو مرجوع کنم ممنون میشم ج بدین.میترسم برا سرعت ب مشکل بخورم تشکر

    2. نویسنده گفت:

      مودم های دی لینک از نامشون پیداست.مشکلی ندارند.تنها چیزی که باید بررسی کنید اینه که خط شما از اینترنت مثلا 16 گیگ پشتیبانی می کند یا خیر.این را باید کارشناس ای دی اس ال در زمان تحویل بخواهید که تستس کند.و اگر این نیست مشکل را حل کند و مجدد اینترنت را به شما تحویل دهند.بیشتر کیفیت خط مهم است.

  31. احمدرضا گفت:

    سلام وقتی رفتم نتمو شارژ کنم سرویس ۸ مگایبایت گرفتم ولی سرعت دانلود و اپلودش کمتر از ۵۰۰کیلوبایته ، به واحد پشتیبانی ای دی اس ال خوزستان زنگ زدم بهم گفتن خط تلفنم ایراد داره و مشکل سیم داره، مشکل سیم رو برطرف کردم، ولی باز سرعتم درست نشد، دوباره زنگ بعد بهم گفتن مودم رو باید نویز گیری کنم، نمایندگی اینرنت شهر شوش هم مغازه رو بسته، حالا باید چکار کنم

    1. خوزستان خبر گفت:

      اگر امکان داره تصویر از مشخصات مودم و بخش نویز برای ما ارسال کنید

  32. محمد مهدی زمانی گفت:

    سلام ببخشد من خونمون اهوازه من علاوه به اینترنت مودم هم میخوام بخرم شرکت مخابرات مودمی برا فروش داره?

    1. خوزستان خبر گفت:

      نظر من رو اگر می خواهی مودم رو خودت تهیه کن اگر می شود .مودم هایی مخابرات با برند خود مخابرات عرضه می شود که به شدت بی کیفیت است.بازه قیمتی خودتون رو بگویید تا به شما عرض کنم چه مودمی برای شما خوب است

  33. rezasa68 گفت:

    ممنون از راهنمایی برادر فقظ شما چه سرویسی پیشنهاد میکنید

    1. خوزستان خبر گفت:

      اینکه چه سرویسی باید شما نیاز خودتون رو بدونید.شاید یکی نیاز به سرعت بالا و دانلود بالا برای کار خاصی داشته باشد ولی برای شخص دیگر این مقدار هزینه قابل قبول نباشد

    2. ایمان گفت:

      سلا خدمت ادمین عزیز.باای پی و ادرس سایت مخابرات واردمیشم ولی اصلا پنل کاربری رو بالا نمیاره. الان مدتیه ک ۲۰۲۰جوابگو نیست و سایت هم کارنمیکنه.

    3. نویسنده گفت:

      سلام وارد کدام سایت می شوید.آدرس سایت رو قرار دهید

  34. rezasa68 گفت:

    با سلام کسی هست راهنمایی کنه که چه سرعتی برای دانلود خوبه چون من مشترک کافو نوری هستم و مجبورم از مخابراتسرویس بگیرم سرعت دو مگ گرفتم باز سرعت دانلود صد کیلوبایتمیزنه ممنون کسی جوابده

    1. خوزستان خبر گفت:

      رضا جان سلام.این سوال رو هم شما و هم تعداد زیادی از کاربران از من پرسیدن.من برای شما یک مطلب آموزشی نوشتم که لینکش رو قرار دادم.شما می توانید با این مطلب سرعت اینترنت خودتون رو حساب کنید.

      http://khuzestankhabar.ir/education/computer-education/293682/

  35. محمد گفت:

    سلام من سرعتم حیلی پایینه چیکار کنم

    1. خوزستان خبر گفت:

      اولین چیز نویز خط ااست که باید چک کنید.اگر چک کردید اطلاعات را برای ما در ارسال مطلب قرار دهید.تصویر نویز مودم را

  36. فاطمه گفت:

    سلام چرا رمز برام ارسال نمیشه. چطوری میتونم از طریق گوشی بسته بگیرم.؟باکد*733*4*2020#شارز نمیده

  37. فاطمه گفت:

    سلام چرا رمز برام ارسال نمیشه. چطوری میتونم از ظرف گوشی بسته بگیرم.؟باکد*733*4*2020#شارز نمیده

    1. خوزستان خبر گفت:

      باید برنامه را دانلود کنید.در تلگرام به آیدی من پیام ارسال کنید تا اپ را برای شما ارسال کنم.

      https://t.me/Khuzestankhabar_admin

  38. ریحان گفت:

    سلام وقتتون بخیر .
    در صورتیکه ترافیک اضافه خریداری کنم، بعد از شارژ مجدد ماهانه سرویس، حجم این ترافیک اضافه از بین میره ؟
    من حجم سرویس ماهانم تموم شده و الان میخوام ترافیک اضافه بخرم ، سرویس ماهانه هم 2 روز دیگه فعال میشه … بعد از این دو روز ترافیک اضافه به حجم نت من اضافه میشه یا میسوزه ؟ ممنون از پاسخ گویی شما ….

  39. hosein گفت:

    تو سامانه قسمت فراموشی رمز عبور اطلاعاتمو وارد میکنم ولی پسورد برام ارسال نمیشه

    با 2020 هم نمیتونم تماس بگیرم چون تلفن ثابتمون مشکل داره

  40. محمد گفت:

    سلام.من رمز عبور رو فراموش كردم از طريق سايت اقدام ميكنم اعلام عدم احراز هويت ميكنه از طريق ٢٠٢٠ هم كلا هيچ گزينه اي وصل نميشه نه ٤ و نه پشتيباني.نمايندگي شهرمون هم كه كلي هزينه اضافي بابت شارژ ازمون ميگيره.لطفا راهنمايي كنيد بايد چكار كنم كجا ميتونم رمز ورود دريافت كنم و يا شكايت كنم از اين وضعيت

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.شماره و پس رو برای من ارسال کنید.نشان داده نمی شود

  41. مصطفی گفت:

    سلام من پارسال طرح صد دانه یاقوت ثبت کردم حال تمام شده چطور میتونم همون طرح قبل رو تمدید کنم

    1. خوزستان خبر گفت:

      رمز و پس رو قرار دهید برای من.

  42. rdam گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    میخواستم سرویس آنلاین بخرم
    ولی نوشته برای شما پس از پرداخت است و آنلاین نمیتوانید خرید کنید
    چبکار کنم الان؟

  43. rdam گفت:

    سرویس و تعرفه های جدید منظورمه

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام در داخل فایل های شما کاربران جدید ها وجود دارد اما امشب یک فایل PDF هم برای راحتی کار شما قرار خواهم داد

  44. rdam گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    این قیمتا جدا واقعی یعنی با این قیمت میشه خرید؟

  45. کوثر گفت:

    رمز رو فراموش کردم و وقتی میرم واسه بازیابی میگه رمز فرستاده شد ولی هیچی نمیفرسته!!چیکار کنم؟؟!؟؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      با شماره تماس 2020 ارتباط برقرار کنید

  46. محمد گفت:

    سلام من نام کاربری و رمز عبور رو میزنم ولی میزنه اشتباه هست چرا ؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      رمز و پس اینترنت رو بفرستید در نظرات تا چک کنم.نمایش داده نمی شوند !

  47. meri_md گفت:

    امکان تغییر سرویس وجود داره ؟ چون این گزینه تو پروفایل غیر فعاله !
    اگه من سرویس ماهانه رو به جای 512 به جای 1 یا 2 مگ بخرم سرعتم بالاتر میره یا باید از یه طریق دیگه واسه تغییر سرویس اقدام کنم ؟
    سرعتا واقعا افتضاحه هزینه رو کاهش دادن ولی در عوض سرعت رو هم تقسیم به 8 کردن !!
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.شماره و رمز رو قرار دهید چک کنم

  48. الهه گفت:

    سرویس های پس پرداخت رو چه همه ی حجم رو مصرف کنیم چه ازحجم اضافه بمونه همون مبلغ رو باید پرداخت کنیم؟واینکه منظورش ازمصرف منصفانه چیه؟

  49. الهه گفت:

    چراخودبه خود سرویس جدید برامون فعال شد؟دستگاه ما حدودیه ماهی بودخاموش بود حالا روشن کردم میبینم سرویس یه ماهه پس پرداخت فعال ده 12روز دیگه هم بیشترنیست وماهم استفاده ای نکردیم.بعددوازده روز باید مبلغی پرداخت کنم؟واینکه چراخودبه خودبرامون فعال شد؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.شما اگر از سرویس پس پرداخت استفاده می کنید اعلام کنید.در غیر این صورت مجدد فعال ی شود.با 2020 تماس بگیرید از طریق خطوط ثابت

  50. ... گفت:

    اقا جواب بدید لطفا بگید کدوم یک از این طرحها شبانه رایگان دارند ای کاش سرویس 2 مگ یه ماهه 18 گیگ رو بر نمیداشتن

  51. ... گفت:

    اقا میشه جواب بدید…

  52. ... گفت:

    سلام اقا این تعرفه و سرویس های شبانه رایگان دارند یا خیر مثلا این سرویس یه ماهه سرعت 2 مگ 75 گیگ رایگان دارد یا خیر

  53. ... گفت:

    اقا شما بگید از این تعرفه ها سرویس سرعت 2 مگ و یه ماهه 75 گیگابایت حجم شبانه رایگان دارد یا خیر..

  54. hosein گفت:

    سلام
    تو سامانه قسمت فراموشی رمز عبور اطلاعاتمو وارد میکنم ولی پسورد برام ارسال نمیشه

    با 2020 هم نمیتونم تماس بگیرم چون تلفن ثابتمون مشکل داره

  55. یونس گفت:

    چرا مخابرات خوزستان فقط دنبال اذیت کردن مشترکان هست؟
    مستاجر من 5 سال پیش یه خط ADSL مخابرات گرفته 4 سال پیش هم اساس کشی کرده رفته تو این مدت هم از اینترنت مخابرات استفاده نشده منم دسترسی ندارم بهش
    خط هم به نام پدر بزرگ مرحومم هست
    حالا میخوام از یه شرکت دیگه اینترنت adsl استفاده کنم ولی مخابرات خط رو آزاد نمیکنه
    مگه زوره باید از نت مخابرات استفاده کنم؟
    هیچ جا هم جواب درست نمیدن بهم خطی که 4 ساله بدون استفاده از اینترنت بوده چرا هنوز مخابرات ADSL رو ازش بر نمیداره

    1. خوزستان خبر گفت:

      مخابرات استان خوزستان

      سلام.قبول دارم که کمی مخابرات کم کاری دارد .اما شما هم باید پیگیر وضعیت تلفن می بودید.بخصوص اگر پس پرداخت باشد.

      تلفن شما مسی است یا فیبر نوری ؟؟

  56. محمد عمرانی گفت:

    سلام
    چرا زنگ میزنم 2020 برا تخلیه، میگه سرویستون تموم شده وصل نمیکنه به پشتیبانی؟؟؟؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام می توانید برای تخلیه خط ه مرکز مخابرات منطقه خود مراجعه کنید.

      اینترنت خوزستان

  57. راضیه گفت:

    حجم ترافیکی که نوشتید ههمه نصف میشهن درسته

  58. hosein گفت:

    سلام
    تو سامانه قسمت فراموشی رمز عبور اطلاعاتمو وارد میکنم ولی پسورد برام ارسال نمیشه

    با 2020 هم نمیتونم تماس بگیرم چون تلفن ثابتمون مشکل داره

  59. راضیه گفت:

    سلام
    من الان کاربر پارس انلاینم میخام از ماه دیگه از مخابرات اهواز اینترنت بگیرم ایا این جدول به روزه یعنی تعرفه ها غیر حجمی ان

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.تعرفه های جدید رو برای شما وارد کردیم لطفا مشاهده کنید

  60. امین گفت:

    سلام اقا همه دوست دارن تعداد گیگ بالا باشه ولی مایی که از این نت زیاد استفاده نداریم و ماهانه یه سه گیگ برامون اضاف میاد چکار کنیم من تو کار فقط برا کارت خوان از نت استفاده میکنم ..همه تعرفه ها به کارم نمیخورن همش از 20گیگ چخبره ..هیچ یعنی ما باید قید این نت رو بزنیم..تشکر

  61. ابی گفت:

    سلام ، آقا چرا لاگین نمیشه تو سایت!؟ سایت مشکل داره !؟ رو فراموشی رمز هم که میزنم ، رمز جدید واسم ارسال نمیشه !

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.شماره و رمز رو ارسال کنید

  62. آرش گفت:

    این سایت هم که مشکل داره خب الان ما میخوایم اینترنت بگیریم چی کار کنیم؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام بابت مشکل پیش اومده از شما عذر می خواهم ،با 2020 تماس حاصل کنید .در کانال سایت بعد از رفع مشکل اطلاع رسانی می کنیم

  63. Esmail گفت:

    با سلام و خسته نباشید.
    پارسال جشنواره صد دانه یاقوت رو فعال کردم الان چند روزی هست که روزای این جشنواره تموم شده .آیا امکان داره دوباره این جشنواره رو فعال کنم یا فقط یه بار میتوانیم از ان استفاده کنیم.

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام با شماره 2020 تماس بگیرین

  64. ساسان گفت:

    سلام.
    ببخشید من از پشتیبانی پرسیدم گفتن ساعت شبانه از 2نیمه شب تا 6 صبح هست. ولی شما گفتین از ساعت 2 تا 7 صبح. آخر کی درست میگه؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      ببینید. اصلا چند مدت پیش از 2 تا 8 بوده. تماس گرفتم. بله از 2 تا 6 شده

  65. آنا گفت:

    سلام ببخشید قرار بود ۱۰ آذر اینترنت یکم ارزون بشه پس چی شد؟؟؟؟؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      بزودی تعرفه های جدید اعمال می شود

    2. محمد گفت:

      سلام من نزدیک یک ماه هست درخواست adsl دادم به2020 کارشانشون هم امد گفت خط رانژر نیست و رفت بعد از اون هزار دفه زنگ زدم2020هی میگن درخواست شما رو ثبت کردیم اما هیچ پیگیری نمیکنند الان یک ماه از بسته ای که خریدم گذشته هنوز استفاده نکردم این دیگه چه جورش هست به کدام خدایی برم بگم

    3. نویسنده گفت:

      از طریق وب سایت اقدام کردید ؟

  66. فرهاد گفت:

    نه اصلا سرویس غیرحجمی ندارن

    1. خوزستان خبر گفت:

      شماره و رمز رو وارد کنید

  67. فرهاد گفت:

    این تعرفه های غیرحجمی کی اعمال میشن؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      این تعرفه های در حال حاضر فعال هستند .شما می توانید در پنل کاربری خود مشاهده کنید

    2. علي گفت:

      سلام …
      وقتتون بخير و سلامتی إن شاءالله …
      شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های جدید اینترنت خود را از حداقل سرعت ۵۱۲ کیلوبیت‌برثانیه با حجم ۱۴ گیگابایت ماهانه و حداکثر سرعت ۱۶ مگابیت‌برثانیه با حجم ۱۳۰ گیگابایت اعلام کرد.

      به گزارش ایسنا،‌ تعرفه‌های جدید غیرحجمی اینترنت ثابت از دهم آذرماه اجرایی می‌شود و در این راستا، شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت تعرفه‌های رقابتی خود را اعلام‌کرده‌اند.

      محمدرضا بیدخام -سخنگوی شرکت مخابرات ایران- با اشاره به اعمال تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت غیرحجمی این شرکت بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل و رعایت مصرف منصفانه گفت: تعرفه‌های جدید در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه 266 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه شده است.

      وی با بیان اینکه این تعرفه‌ها با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده که متعاقبا اجرایی خواهد شد، افزود: تعرفه‌ی سرویس‌های غیرحجمی بر اساس یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده که تعیین این سقف حجم برای کاربر به منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی سپرده شده است.

    3. خوزستان خبر گفت:

      بله بزودی تعرفه های جدید اعلام می شود و در سایت قرار خواهیم داد

  68. احسان گفت:

    سلام آقا کی این اینترنت مل رو خود به خود تمدید دوساله کرده ؟ ما که اصلا هیچ پولی واریز نکردیم
    یه خانم نفهم تماس گرفت گفت میخاید فعال کنم گفتمش نه ولی زده دوسال تمدید کرده من حالا چیکار کنم هیچ استفاده ای تا حالا نکردم و حالا باید پولشو هم واریز کنم چطور قطعش کنم

    1. خوزستان خبر گفت:

      شما باید حضوری به یکی از شعبه های اینترنت مراجعه کنید. تا صحت و روند این موضوع رو پیگیر بشوید.با شماره 2020 تماس بگیرید و آدرس یکی از نمایندگی ها را از آن ها بخواهید.وقتی هیچ قرار دادی را شما تایید نکرده باشید حق با شماست

  69. علی گفت:

    سلام من سرعت اینترنت ADSLمخابراتم خیلی پایینه ،یعنی بطوری که فایل 200MBرو حدودا 1ساعت باید بمونم‌ تا دانلود بشه ،من از فیبرنوری استفاده می‌کنم ،ومنطقه ی کوی ولایت شهرستان اندیمشک هستم .من واقعا نمی‌دونم چکارکنم دیگه ،شرکتای خصوصی هم که روی خط فیبر نوری اینترنت ارائه نمیدن به دلیل انحصاری بودن فیبرنوری ازطرف مخابرات .وهمینطور به دلیل اینکه ایرانسل و مبین نت ،خونم جوابگو نیست نمیتونم استفاده کنم .

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.علی جان شما باید ابتدا وضعیت نویز خط رو چک کنید.و کلی از موارد دیگر را بررسی کنید

  70. محمد گفت:

    سلام ، خط تلفن ثابت ما فیبر نوری هست ، از چه مودمی برای استفاده از اینترنت پرسرعت مخابرات باید استفاده کنیم ؟ میگن ای دی اس ال فیبر نوری جواب نمیده و باید از مودم های اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید .

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.مودم استفاده شده برای خط ADSL به یک شکل است.فرقی نمی کند که فیبر نوری باشد یا خطوط مسی.کیفیت ارائه شده در ADSL مخابرات به شدت به نویز خط شما بستگی دارد.قبل از نصب از میزان نویز خط مطلع شوید.اگر نویز کم باشد بخوبی جواب خواهد داد در غیر این صورت هر اینترنت ADSL از هر شرکتی هم که اشتراک بگیرید برای شما فایده ندارد.

      تلفن های همران مثل TD LTE در خوزستان هزینه های کمی بالاتر دارند مگر اینکه از بسته های حجم بالا استفاده کنید که البته آن هم کندی ها وقطعی های خود را در زمان ها مختلف دارد و اینکه شما باید ببینید در پوشش خوب آنتن دهی قرار دارید.سوالی بود در بخش اینترنت خوزستان در خدمتم

  71. moghadas گفت:

    شماره کاربری:6132267883
    647594رمز
    پیوست جیمیل ارسالی قبل

  72. moghadas گفت:

    سلام درپرتال اشتراک انترنت ADSLخانگی قید شده بعلت اتمام دوره سرویس در لیست جمع اوری قرار دارید نه اجازه داده میشود تمدیدی ویا خرید حجمی انجام گیردواینک احتیاج فوری به WIFIدارم خواهشمندم اقدام عاجل فرمایید

    1. خوزستان خبر گفت:

      مهدی مقدس عزیز برای شما در سیستم درخواست ثبت کردیم برای تسریع در این عملیات از ریق شماره 2020 اقدام کنید از خطوط ثابت.

      فرستنده : مهدى مقدس جهت پشتيباني فني با اولویت بسيار بالا تاريخ و زمان : 19:42 1396/08/19

    2. خوزستان خبر گفت:

      در ضمن شما باید اشتراک خود را تمدید کنید.یک ساله بوده است که به اتمام رسید است.

  73. فاطمه گفت:

    کسی هست جواب بده از کجا بفهمیم شبانه رایگان داریم یا نه؟ از کجا متوجه بشیم؟ 🤔. اگه کسی پاسخ بده ممنون میشم

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام. در تصاویر زیر دقت کنید. خانه هایی که با رنگ زرد مشخص شده انتد دارای اینترنت شبانه مخابرات می باشند

  74. علی گفت:

    سلام! من حجم 34 گیگابایت، 4 مگابایت یه ماهه رو خریداری کردم آیا این طرح اینترنت رایگان شبانه داره؟ با تشکر

    1. خوزستان خبر گفت:

      علی جان لطفا شماره و پس خودتون رو برای من قرار دهید.در این جا نمایش داده نخواهد شد.

    2. علی گفت:

      سلام!
      ش: *****
      رمز: ****
      خیلی ممنون

    3. خوزستان خبر گفت:

      سلام.ببینید.سرویس ها موجود در جدول دوم و پایینی دارای شبانه هستند.منظور بخش سرعت ها یک و دو مگ است.که به شکل زرد رنگ در آمده است.اگر متوجه نشدید تا در مورد آن باز هم توضیحاتی ارائه کنم دوست خوبم

  75. حسین گفت:

    سلام میخواستم ثبت نام کنم نمیذاره تا اخر دست با تلفن ثابت انجام دادم تا چند روز بعد جواب میدند من شنبه ثبت نام تلفنی انجام دادم از کدام طریق برای انجام ثبت نام انجام بدم به نظر شماها

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.تفاوتی ندارد.معمولا تا یک هفته بیشتر طول نمی کشه.کارشناس مخابرات با شما تماس می گیرد

  76. غزل گفت:

    سلام
    من شارژ كردم اينترنت ماهانه رو ازم پول كم شده ولي غير فعاله چرا اخه؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام. غزل خانم شماره و رمز رو قرار دهید (نشان داده نمی شود)

    2. اسما موسوی گفت:

      سلام
      از اینترنت adsl راضی نیستم خرید سرویس انجام دادم و هنوز اینترنت خاموش میشه و اگر روشن بشه خیلی ضعیفه. خاهشا پیگیری کنید

    3. نویسنده گفت:

      سلام.شما می توانید با مدرک شناسایی معتبر که نشان دهد شما مالک خط رانژه شده هستید به شرکت ارایه دهند در شهر خود مراجعه کنید و در خواست استرداد وجه و جمع شدن خط بدهید.بدیهی است مقدار مصرف شده از شما کسر می شود

  77. علی گفت:

    سلام محدوده سرویس رایگان شبانه چه ساعاتی است با تشکر

    1. خوزستان خبر گفت:

      با سلام.اینترنت شبانه مخابرات از ساعت 2 تا 7 صبح

  78. علی گفت:

    سلام برای خردید مجدد حجم باید منظر ماند تا روزها و ساعت های باقیمانده سپری بشه؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      خیر در صورت اتمام حجم (گيگا‌بايت (خريداري‌شده، نيازي به تمديد دورۀ اشتراك نيست و تنها كافي است نسبت به خريد دوباره حجم (گيگابايت) اقدام نمايند

  79. parisa گفت:

    با سلام من ی ترافیک خریداری کردم مبلغش از کارتم کم شد اما ترافیک بهم تعلق نگرفت الان باید چکار کنم؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.شماره و رمز ورود رو قرار بدید چک می کنم.ممنون می شوم

  80. حسین گفت:

    سلام من چرا نمیتونم وارد پنل کاربریم بشم

    1. خوزستان خبر گفت:

      شماره و رمز رو ارسال کنید

    2. حسین گفت:

      نام کاربری:********
      رمز عبور:*******

    3. خوزستان خبر گفت:

      با سلام حسین جان.من چک کردم ابتدا با عدد فارسی چک کردن که شما ارسال کرده بودید خطا می داد.اما شما از کیبرد انگلیسی استفاده کنید.منظور استفاده از اعداد انگلیسی است.در حال حاضر بدون مشکل وارد شدم.در صورت مشکل باز هم پیام بگذارید.مشکلی ندارید.می توانید وارد شوید.

  81. لیا گفت:

    سلام من نمیتونم وارد پنل کاربریم بشم مینویسه نام کاربری شما غیرفعال شده
    چرا و چطور میتونم درستش کنم؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      با 2020 تماس بگیرید یا شماره و رمز رو ارسال کنید برای من

  82. علی گفت:

    بروز رسانی صفحه شارژ اینترنت از کجا بروز کنم.ممنون میشم.

    1. خوزستان خبر گفت:

      در صورت امکان شماره و رمز ورود را ارسال کنید.چک کنم.رمز و شماره ی شما نمایش داده نخواهد شد .

  83. علی گفت:

    سلام.آیا میتونیم صفحه بروز رو از گوگل دریافت کنیم؟من اینترنت مصرف زیادی دارم و مشتری سه ساله هستم.آیا سه ماه وجود داره یا نه؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      علی جان دقیقا متوجه سوال شما نشدم.منظور از بروز گوگل چیست ؟

  84. Fateme گفت:

    سلام وقت بخیر. چرا من نمیتونم وارد صفحه م بشم و شارژ کنم. نوشته شده ساعتی دیگر امتحان کنید از دیشب تا الان همین شکله

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام فاطمه عزیز سایت بروز شد و مشکل برطرف شده است

  85. Hossein گفت:

    سلام چرا نمیشه ترافیک بخرم.واردسایت نمیشه از صبح میزنع ساعتی دیگ امتحان کنید اووووف راهنمای کنید مچکر

    1. خوزستان خبر گفت:

      سلام.با 2020 تماس بگیرید

  86. ایمان گفت:

    سلام
    ببخشید من مشترک کافو نوری هستم
    با این سرعت محشر و قطع و وصل و …
    شبانه رو هم برداشتین …
    خدا از مسولش نگذره

    1. خوزستان خبر گفت:

      ببینید. طبق تعرفه های جدید. اینترنت شبانه موجود شده است

  87. نادر گفت:

    سایت هاشون که قطع است
    اصلا قابل دسترسی نیست

    1. خوزستان خبر گفت:

      چک کردم سایت ها باز می شوند به غیر فراموشی کلمه عبور که پیگیر شده ام

  88. سید احسان گفت:

    ببخشید ساعات دانلود رایگان هم موجود هست؟

    1. خوزستان خبر گفت:

      بله اگر در فایل ضمیمه دقت کنید در طرح صد دانه یاقون مربوط به خطوط مسی موجود است

    2. خوزستان خبر گفت:

      البته تصویر رو دیدم نیست. تا شب اضافه میشه. طرح صد دانه یاقوت

    3. سید احسان گفت:

      ما کافو نوری هستیم
      ینی این همه راهش انداختیم
      حجم نامحدود شبانه نداره؟

    4. خوزستان خبر گفت:

      احسان جان سلام. پیگیر شدم. تعرفه ها یروز شده و خوشبختانه برای شما کافو ها هم در دسترس است. تا ساعت 15 روی سایت بروز میشن.

    5. خوزستان خبر گفت:

      احسان عزیز بروز شد.شبانه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.