اطلاعات خوزستان

خوزستان چت و اهواز مخصوص دختر ها و پسر ها

اگر دنبال یک چت روم خوب هستید که بدونید هیچ وقت هویت و اطلاعات شما در آن لو نخواهد رفت بی شک باید به دنبایل سایت های رسمی در این زمینه در استان بگردید.سایت هایی با دامنه .ir از نظر ما مورد قبول تر است.این صحبت به این دلیل است که سایت هایی با دامنه داخلی دارای تعهد نامه های شدید به سامانه ایرنیک هستند.پس خوزستان چت یا چت روم در شهر اهواز که دات کام یا غیره هستند رو زیاد مورد اطمینان قبول نیستند.ما برای شما در سایت خوزستان خبر چت روم با نام خوزستان چت  در این زمینه فراهم کردیم که شما می توانید از هر جای خوستان به صورت ثبت نام شده و مهمان چت کنید.

التبه کسانی که مهمان هستند تصاویر آواتار آنها نمایش نخواهد داده شده.برای شما لابی و روم های مخصوص به شهر را طراحی کردیم که کاربران بهتر بتواند با یکدیگر در ارتباط باشند.یکی دیگر از ویژگی های خوزستان چت قابلیت چت به صورت خصوصی و محرمانه با هر یک از کاربران است.خوب دیگه به دنبایل چی هستید.

 

 

 

لطفا قبل از ورود به قوانین گروه در زیر دقت کنید :

❌تبلیغات گروه =بلاک.
❌مزاحمت برای اشخاص در صورت عدم رضایت افراد و اطلاع دادن به مدیر =بلاک
❌بحث سیاسی = بلاک
❌ دعوت به گروه های دیگر = بلاک
❌ به هیچ کس در خصوص قرار و معامله در گروه و محیط بیرون اطمینان نکنید.
خوزستان چت هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد

نکته مهم دیگر در خوزستان چت قابلیت ریپورت فرد خاطی است.کسی که اسپم ایجاد کند یا حرف های رکیک بزند.شما می توانید آن را گزارش دهید یا کیک اوت کنید. خوزستان خبر آن کار بر را تعلیق می کند.

نکته مهم این است که هرگز به کاربران فضای مجازی به راحتی اطمینان نکنید و شماره خود را در اختیار هر کسی قرار ندهید چرا که نه تنها خوزستان چت بلکه هیچ چت روم دیگر نمی تواند به شما تعهدی در این زمینه دهد.پس احتیاط شرط عقل است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها