اطلاعات خوزستان

سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی خوزستان

مزایای سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی خوزستان  در چیست.با توجه به اینکه در عصر حاضر بیشتر وقت مردم، با گوشی ها هوشمند همراه، تبلت و کامپیوتر سپری میشود، تعجب آور نخواهد بود که مردم از رزرو نوبت بصورت اینترنتی و آنلاین راضی خواهند بود.مردم راحتی را دوست دارند و تمایل دارند همه چیز را ۲۴ ساعته در دسترس خود داشته باشند.

ورود به پرتال

راهنمای استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی

گام اول :

در صورتی که بار اول میباشد که از طریق سامانه اینترنتی و یا اپلیکیشن موبایل تمایل به اخذ نوبت دارید دکمه عضویت را انتخاب نمایید .

در غیر اینصورت با استفاده از دکمه ورود با وارد کردن کدملی و رمز عبور خود وارد سامانه شوید .

 

بعد از انتخاب دکمه عضویت صفحه ای زیر را مشاهده می نمایید .

در صورتیکه ملیت ایرانی دارید کدملی خود را بصورت صحیح وارد نماید و فیلدهای دار را تکمیل نمایید .

نکته : حتما رمز عبور خود را بخاطر بسپارید .

نکته : همراه خود را بصورت صحیح وارد نمایید تا در صورت فراموش کردن کلمه عبور بتوانید آن را بازیابی کنید .

در صورتیکه ملیتی غیر از ایرانی دارید از لیست ملیت همانند تصویر فوق ، غیر ایرانیرا انتخاب نمایید .

و سپس همانند تصویر یکی از ایتم های قرمز رنگ را انتخاب کرده و همانند تصویر قبل ایتم های نام ، نام خانوادگی ، موبایل ، رمزعبور و تکرار رمزعبور را به صورت صحیح وارد نمایید .

گام دوم :

جستجو و انتخاب پزشک مورد نظر جهت اخذ نوبت برای این منظور می توانید یکی از آیتم های زیر را انتخاب کنید و یا درصورت اطلاع از نام پزشک ، آن را جستجو کنید .

1- کافیست نام پزشک مورد نظر را تایپ نمایید .

2- منو را باز کنید و شهر مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

3- منو را باز کنید و تخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید .

4- منو را باز کنید و مرکز درمانی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

نکته : لزومی به انتخاب تمام موارد نمی باشد شما می توانید هیچ یا تنها یک آیتم را انتخاب کنید تا در نتیجه جستجو نوبت های آزاد به شما نمایش داده شود .

 

گام سوم

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید ، شما می توانید دامنه جستجو را تغییر ویا محدودتر کنید با انتخاب شهر ، تخصص ، و یا مرکز درمانی .

در سمت راست صفحه نام پزشک ، تخصص و کدنظام پزشکی بهمراه نام مرکز درمانی که در آن حضور دارد نمایش داده می شود .

در قسمت میانی شما می توانید تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید برای ثبت نوبت و با انتخاب دکمه رزرونوبت به صفحه ثبت نوبت هدایت می شوید .

همچنین در قسمت سمت چپ تصویر آدرس و شمار تماس مرکز بروی نقشه گوگل نمایش داده می شود و شما می توانید با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکز نزدیکترین مرکز به خود را انتخاب کنید .

گام چهارم :

با انتخاب دکمه رزرو نوبت در گام قبل وارد صفحه ثبت نوبت می شوید که همانند تصویر زیر می باشد .

کادر سمت راست تصویر مشخصات نوبت می باشد جهت صحت انتخاب نوبت این بخش را یکبار بازنگری فرمایید . در صورت تایید به صفحه دیگری هدایت می شوید که شماره پیگیری جهت مراجعه به مرکز درمانی و زمان حضور درمرکز را نمایش می دهد .

در سمت راست تصویر بالا تاریخ و ساعت مراجعه به مرکز  بهمراه شماره نوبت و شماره پذیرش در مرکز را نمایش داده شده است . این اطلاعات را یاداشت نمایید .

پروفایل

  • با وارد شدن به سامانه شما می توانید از امکانات زیر که در تصویر مشاهده می کنید استفاده نمایید .

پروفایل :

  •  ویرایش مشخصات وارد شده در هنگام ثبت نام و تکمیل سایر مشخصات فردی.
  •  تغییر رمز عبور .

وابستگان :

o        ثبت شخص دیگری به عنوان وابسته جهت اخذ نوبت .

o        ارتباط دیگران با من .

نوبت های من :

o        مشاهده لیست نوبت های که ثبت شده توسط شما تا کنون نمایش داده می شود .

پزشکان من :

o        مشاهده لیست پزشکانی که تا کنون به آنها مراجعه کردید را نمایش می دهد .

دریافت نوبت جدید :

o        به صفحه اول جهت اخذ نوبت هدایت میشوید .

مزایای نوبت دهی انلاین:

·        دسترسی راحت

هنگامی که بیماران به وب سایت شما مراجعه می کنند تا درباره خدمات شما اطلاعات کسب کند، به آنها نوبت دهی آنلاین را پیشنهاد دهید. در اینصورت شما کلید تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل را زده اید.

یکی از مواردی که بطور مکرر بیماران با آن مواجه می شوند این است که با شماره های تماسی که شما در وبسایت قرار داده اید تماس می گیرند ولی به  دلایلی، شما قادر به پاسخگویی نیستید .در این حالت بیمار به بیمارستان های دیگر، پزشکان دیگر و … مراجعه خواهد نمود.

·        گزارشات نوبت دهی

سیستم های نوبت دهی گزارش های دقیق را برای افزایش بازدهی هر چه بیشتر کسب و کار شما فراهم می نماید.

از جمله اطلاعات و گزارش های کاربردی سیستم نوبت دهی: نمایش و ثبت رکورد نوبت های رزرو نشده در هر دوره مشخص، تعداد نوبت های رزرو شده، تعداد نوبت هایی که در نتیجه ارتقاء بازاریابی و تاریخچه نوبت دهی با بیمار ثبت شده اند.

همچنین هنگام فعالسازی نوبت دهی، زمینه برای کسب اطلاعات بیمار فراهم خواهد شد. به این ترتیب ارتباط با بیماران راحت تر خواهد شد .

·        مدیریت آسان تقویم کاری

سیستم های رزرو آنلاین این امکان را به شما میدهد که حجم نوبت دهی را کنترل نمایید. سیستم نوبت دهی آنلاین، زمان هایی که بیشترین درخواست برای دریافت نوبت وجود دارد را نشان خواهد داد، که پزشکان باهوش از این فرصت استفاده نموده و برای استفاده بهینه از این حجم درخواست، کارکنان بیشتری را بکار خواهند گرفت.

·        کارمندان شما وقت بیشتری دارند.

به جای تماس های تلفنی که منشی وقت خود را صرف بحث در مورد تعیین وقت و آنچه که آن را شامل خواهد شد می نمایند. تمام این اطلاعات به راحتی بصورت آنلاین در دسترس بیماران خواهد بود و منشی میتواند به کارهای دیگری بپردازد.

·        دسترسی 24 ساعته

مراجعین فقط در طول روز کاری تصمیم به نوبت گیری، نمی کنند. ممکن است در زمان شام یادشون بیاد که باید نوبت بگیرند. اگر شما نوبت دهی انلاین را ارائه دهید، مراجعین با ثبت نوبت بصورت آنلاین، خدمت مورد نظر را دریافت خواهند نمود.

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها