اطلاعات خوزستان

نوبت دهی بهداشت شماره 1 بهبهان

نوبت دهی بهداشت شماره 1 بهبهان

 

 شهروندان گرامی جهت گرفتن نوبت می توانند روز قبل از مراجعه  از ساعت 18 الی 24 از طریق لینک نوبت دهی بر روی صفحه اصلی و یا از طریق تلفن های گویای زیر تماس و نوبت خود را دریافت کنند.

لطفا نکات ذیل جهت اخذ نوبت رعایت گردد :

1- حتی الامکان تمامی موارد خواسته شده را پر نمایید.
2- دریافت نوبت صرفا برای روز آینده می باشد.
3- چناچه “نمایش نوبت “را کلیک نمودید و نوبت نمایش داده شد ، فقط 30 ثانیه زمان دارید که “اخذ نوبت” را کلیک کنید ، در غیر این صورت سیستم ، نوبت نمایش داده شده را حذف می نماید.
4- چناچه وارد درگاه پرداخت الکترونیکی شوید وانصراف از پرداخت باید را کلیک نمایید میبایست منتظر بمانید تا سیستم به صورت خودکار نوبت شما را (نزدیک 10دقیقه آینده) حذف نمایید،در این صورت از نوبتگیری برای پزشک انتخابی تا گذشت زمان پیش گفته خودداری نمایید.
5- در هنگام انتخاب پزشک ، وضعیت وجود و عدم وجود نوبت مشخص شده است ،لذا چناچه عبارت “[وجود نوبت]” مشاهده شد “نمایش نوبت” را کلیک نمایید در غیر این صورت از این اقدام جدا خودداری نمایید.
6- به ازای دریافت نوبت از پزشک ، تا روز بعد از تاریخ نوبت مجاز به دریافت نوبت بیشتر از آن پزشک نخواهید بود.
7-بعد از پرداخت وجه مبلغ ویزیت و کارمزد از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ، به صفحه نمایش نوبت اخذ شده هدایت می شوید ، اطلاعات آن را چاپ نمایید و در هنگام حضور در بیمارستان آن را به همرا داشته باشید.
8- چناچه نوبت را اخذ نمودید در هنگام حضور در مرکز درمانی حتما می بایست به باجه “(کیوسک) چاپ نوبت اینترنتی و موبایلی” مستقر در مرکز درمانی مراجعه نمایید و شماره پذیرش دریافت کنید و بعد از پذیرش میتوانید به پزشک مرجعه نمایید.(توجه داشته باشید نوبت اخذ شده توسط شما محفوظ میباشد.)
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها