اخبار اینستاگرام

همه چیز در مورد آقای هزینه و جدال آن با وحید خزایی معروف

در چند روز گذشته به شدت در اینستاگرام اسم و هشتگ آقای هزینه رو مشاهده می توانید بکنید بخصوص اگر به دنبال شاخ های مجازی باشید.البته این اصطلاح را خود این افراد بوجود آوردن.آقای هزینه کیست. داوود غفاری کسی است که در نقش آقای هزینه در اینتساگرام فعالیت می کند.

 

درکلیپ عشقم همه هزینه دیگه مال تو میشه پسر و دختر کنار هم نشسته اند و در حالیکه پسر به اصطلاح ملکه خود را در آغوش گرفته است این مکالمه رد و بدل میشود.پس از انتشار کلیپ در فضای مجازی بسیاری از کاربران دابسمش و طنز آن را ساختند تا اینکه در کلیپی دیگر پس از انتشار ویدیو عشقم همه هزینه ها برای تو میشه،پسر ویدیویی ضبط میکند و خودش هم دابسمش آنرا بازی میکند تا بگوید که دلم میخواهد و برای عشقم باید خرج کنم.

پس از آن دوست دختر قبلی او با نام ندا فیلم ای از او پخش میکند و پس از آن فیلم های داوود (پسر کلیپ هزینه) با ندا دوست دختر قبلی اش هستند.در پی این انتشار در لایوی داوود با ندا تماس میگیرد و با عصانیت از اینکه فیلم هایش را پخش کرده او را تهدید میکند که این کارش را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.در این مکالمه داوود باز هم حرف از هزینه میزند و میگوید حیف سیصد میلیونی که خرج تو کردم.

چند ساعت گذشته کلیپی در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته شده که دختر و پسری آن را پر کرده اند و پسر در این کلیپ اعلام می کند همه هزینه ها دیگه برای تو می شود، چون تو دیگه ملکه من هستی و عشق من هستی.به دنبال این پست عده ای کلیپ ساختند و رفتار این دختر پسر و تکرار کردند. این کلیپ در دست همه می چرخد و باعث خنده همگان شده است. به دنبال این کلیپ همه کامنت های بسیار جالب گذاشته اند و اکثر دخترها ناراحت از اینکه کسی نیست همه هزینه ها رو برای اونها بکنه!!

[button color=”pink” bgcolor=”#” hoverbg=”#” textcolor=”#” texthcolor=”#” bordercolor=”#” hoverborder=”#” size=”big” align=”center” link=”http://dl61.vidofa.com/srv/files//videos/2017/10/07//150737096737d7b-sd.mp4″ target=”_blank” radius=”0″ outer_border_color=”#” icon_color=”#”]دانلود کلیپ ویدیویی اصلی آقای هزینه[/button]

در تمامی فیلم های این فرد شما می توانید استفاده این فرد از کلمه هزینه را مشاهده کنید.گرچه این یک فرد عجیب و نرمال نیست چرا که کلیپ هایی با وضعیت های نامناسب از ان در فضای مجازی منتشر شده است .

در آخرین فیلم این فرد اقدام  به گفتن جملات تو ملکه منی و از این به بعد خودم تمام هزینه های تو رو میدم به صورت طنز معروف شده است و کاربران زیادی را وادار کرده است تا به تمسخر این فرد بپردازند.این مسخره کردن ها به کشور افغانستان هم کشید .

یک نکته دیگر درگیری لفظی آقای هزینه با وحید خزایی است که وحید خزایی معروف اعلام می کند این شخص بی ارزش را نمی شناسد و این در حالی است که این دو  با یکدیگر دوست صمیمی بوده اند و بنظر می رسد می خواهند یک نمایش ویدیویی برای جذب فالور بیشتر ارائه کنند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها