اخبار اینستاگرام

حضور بازیگر معروف و همسرش با گریم پسرانه در ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی | محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی

همسر محسن افشانی با گریم مردانه امروز قصد داشت تا برای تماشای دیدار پرسپولیس مقابل الجزیره وارد ورزشگاه آزادی شود اما توسط ماموران بازرسی شناسایی و دستگیر شد. البته محسن افشانی، این بازیگر پر حاشیه نیز همسر خود را همراهی می کرد که او نیز توسط ماموران ار ورود به ورزشگاه منع و دستگیر شد.

شنیده حاکی از آن است که محسن افشانی بازیگر سینما و همسرش با گریمی پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شدند که پس از دقایقی شناسایی و از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند. اخیرا ورود بانوان به ورزشگاه با حواشی بسیاری همراه بوده است. در این بین، محسن افشانی و همسرش این روزها در فضای مجازی هر روز با یک حاشیه جدید سر زبان ها می افتند و روز به روز با این حواشی جنجالی شهرت محسن افشانی افزایش پیدا می کند ؛ امروز هم ماجرای عجیبی برای این بازیگر جنجالی رخ داده است ؛ محسن افشانی و همسرش که برای تماشای بازی فوتبال به استودیو آزادی رفته بودند . آنطور که ایسنا نوشته است؛ گویا محسن افشانی بازیگر سینما و همسرش با گریمی پسرانه وارد ورزشگاه آزادی شدند که پس از دقایقی شناسایی و از ورزشگاه به بیرون هدایت شدند.

مسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، دستگیر شد. محسن افشانی هم به همراه او بازداشت شده است. همسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، دستگیر شد. محسن افشانی هم به همراه او بازداشت شده است. قبل از شروع بازی تیم‌های پرسپولیس و الجزیره یکی از بازیگران سینما کشورمان قصد داشت به همراه همسرش وارد ورزشگاه آزادی شوند که این دو نفر توسط نیروهای انتظامی بازداشت شدند. همسر این بازیگر با گذاشتن ریش و سبیل قصد داشت با ظاهری مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، اما با آگاهی مسئولان یگان ویژه این دو نفر بازداشت شدند. گفته می‌شود همسر محسن افشانی که قصد داشت با گریم مردانه وارد ورزشگاه آزادی شود، دستگیر شد. محسن افشانی هم به همراه او بازداشت شده است.

 

بازداشت همسر محسن افشانی در ورزشگاه آزادی در بازی پرسپولیس و تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی جام قهرمانان آسیا ۹۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمدند با توجه به اینکه ورود بانوان به ورزشگاه آزادی ممنوع است برخی از دختران با گریم مردانه و گذاشتن سبیل به استادیوم می روند اما با روشن شدن این ماجرا نیروهای امنیتی استادیوم قبل از ورود هواداران به استادیوم آنها را بررسی می‌کنند ریش و سبیل گذاشتن همسر محسن افشانی تا از ورود دخترانی که با گریم پسرانه قصد ورود به استادیوم را دارند بازگردانده شود خبرهای در فضای مجازی منتشر شده است که همسر محسن افشانی با قرار دادن سبیل و آرایش و گریم مردانه تصمیم داشته که وارد ورزشگاه شود و به همراه همسرش بازی را از نزدیک ببینند بازداشت همسر محسن افشانی در ورزشگاه آزادی بازداشت همسر محسن افشانی در ورزشگاه آزادی اما توسط نیروهای امنیتی استادیوم شناسایی شده و بازداشت شده اند هنوز این خبر به صورت موظف در افسانه های معتبر منتشر نشده است ولی رسانه های غیر رسمی و کانال های تلگرامی بازداشت محسن افشانی را به همراه همسرش تایید کردند بازداشت همسر محسن افشانی سویل تیانی خیابانی که همیشه به همراه همسر بازیگرش در اماکن مختلف حضور پیدا میکند حالا در استادیوم آزادی جنجال افرینی کرده است و بازهم به صد خبرهای امده است. آنها در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام نیز با اشتراک گذاشتن فیلم و عکس های دو نفره جنجال های زیادی را به وجود می اوردند. این زوج جوان از هنرمندان پر انرژی بوده که همیشه شیطنت های زیادی انجام میدهند. لازم به ذکر است که تیم پرسپولیس در یک هشتم نهایی جام قهرمانان آسیا با تیم الجزیره امارات بازی داشت که به نهایت با نتیجه ۲ بر ۱ این تیم را شکست داد و به لطف بگو گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کرد.

 

 

بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی

محسن افشانی بازیگر جنجالی و پر حاشیه ایرانی که این روزها به سلطان حاشیه معروف شده است با دختری به نام سویل ازدواج کرده است که حاشیه جنجالی اش وارد مرحله جدید شده است. بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی سویل تیانی با نام کامل سویل تیانی خیابانی دختر تبریزی الاصل و متولد یک اسفند ماه است. به گفته خودش رنگ چشم هاب خاصش باعث تا درباره اش کنجکاو شده و در محرم در آسانسور با هم برخورد کنند و این برخورد منجر به آشنایی و دوستی بینشان شده است.

سویل یک برادر با نام راد نیز دارد. همچنین ببینید : بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی و همسر دوبلورش بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی خانواده و پدر و مادر پدر سویل با نام علیرضا تیانی خیابانی معروف به علیرضا خیابانی ، پروفسور و پژوهشگر بوده و همچنین کارخانه دار و با وضع مالی مرفه و ثروتمند می باشند. همچنین ببینید : بیوگرافی محسن افشانی عکس مادر سویل تیانی بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی شاعر بودن پدر زن افشانی پدر سویل در رشته ی هنر و ادبیات تحصیل کرده و بسیار علاقه مند به شعر و کتاب است و کتاب شعر هایی نیز از او به زبان فارسی و آذری به چاپ رسیده است. وی شعرهای آخرین آلبوم سالار عقیلی را سورده است. که یکی از آهنگ های عقیلی به نام سویل است که پدرش سروده است. عکس پدر سویل تیانی بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی بیوگرافی علیرضا تیانی خیابانی پدر سویل علیرضا تیانی خیابانی (پدر سویل تیانی خیابانی)، فرزند “اکبر تیانی خیابانی” در پنجم آبان ماه سال ۱۳۳۷ در شهر تبریز به دنیا آمده و ۲ سال اول زندگی خود را در کوچه ی قره باغی های محله ی منصور تبریز سپری کرد اما پس از آن به دلیل مشکلات مالی پیش آمده برای خانواده او، به همراه آنان به تهران مهاجرت کرد و به همین دلیل تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و متوسطه را در تهران به پایان رساند. پرفسور خیابانی در سال هزار سیصد و شصت و چهار موفق به اخذ مدرک “کارشناسی ژئوفیزیک” از دانشگاه استانبول شد و به ایران بازگشته و به همراه برادران خود یک شرکت تولیدی نساجی به راه انداخت.

 

علیرضا تیانی خیابانی که علاقه ی خاصی به شعر و ادب فارسی داشت، همزمان با مشغله ها و دغدغه های اقتصادی مختلف، شعر و ادبیات را نیز جدی گرفت و شعرهای خود را با تخلص “تیانی” یا “خیابانی” منتشر کرد علاقه و مدل ماشین همسر محسن افشانی اتومبیل همسر افشانی یک فولکس بیتل سفید رنگ است و در اولین ملاقاتشان با محسن سوار بر این ماشین بوده و حال به خاطره تبدیل شده است. در رشته ورزشی کیک بوکسینگ فعالیت دارد و به گفته خودش شخصیتی تخس و شرور دارد اما حس ششم بسیار قوی نیز دارد. بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی عکس محسن افشانی و همسرش سویل تیانی حتی بازیگر جنجالی درباره اش می گوید که نمیتوانم سوپرایزش کنم چون بسیار تیز و با هوش است و قبلش لو میروم و با حس ششمش همه چیز را می فهمد. بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی مراسم عقد و خطبه نکته جالبی که درباره این زوج می باشد خوانده شدن خطبه ی عقد کاملا فارسی و باستانی ایرانی بعد از خطبه عقد بینشان بوده و توسط حاج آقا طلایی خوانده اند. مراسم عقد سویل تیانی همسر محسن افشانی بیوگرافی سویل تیانی همسر محسن افشانی مهریه همسر محسن افشانی به گفته ی سلطان حاشیه خود همسرش از وی درخواستی نداشته اما پدرش 500 سکه تمام بهار آزادی مهر دخترش کرده است. وی گفته است به خاطر معرفت و اخلاق سویل با وی ازدواج کردم و او نیز فقط به خاطر رنگ چشمای من همسرم شد چون قبلا مرا نمی شناخت. در مراسم عقد همه شرایط را پذیرفتم به جز حق طلاق که ندادم. همچنین گفته است مراسم ازدواج را مختلط و در سال ۹۷ برگزار خواهم کرد. علت مخفی کاری در عکس ها محسن در گفتگویی گفته است که بنا به درخواست پدر همسرم که گفته بود تا پیش از عقد رسمی ، عکسی از هم منتشر نکنید بتعث شد من عکس های نصفه و نیمه منتشر کنم. آنها تاکنون با هم سفرهای عتبات عالیات و ترکیه سفر کردند.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها