اخبار ورزشی خوزستان

دهقانی: بعد از گلِ پرسپولیس خوشحالی نکردم / نفت را به هیچ تیمی نمی‌فروشم

دهقانی: بعد از گلِ پرسپولیس خوشحالی نکردم / نفت را به هیچ تیمی نمی‌فروشم

دهقانی: بعد از گلِ پرسپولیس خوشحالی نکردم / نفت را به هیچ تیمی نمی‌فروشم

ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید از واکنش او پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس سوء برداشت شده است و او تیم نفت را به هیچ تیمی نمی‌فروشد. 

رضا دهقانی در گفت وگو با ایسنا درباره بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: بازی خوبی بود و تیم نفت خیلی باکیفیت کار کرد و در همان نیمه اول به گل رسیدیم. اما در نیمه دوم وقتی 10 نفره شدیم گل دریافت کردیم و شکست خوردیم. در مجموع شکل فوتبالی تیم ما خیلی خوب بود و همه راضی بودند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نفت مسجدسلیمان امسال فصل متفاوتی را پشت سر می گذراند و  آقای مهاجری تیم خوبی بسته است و بازیکنان باکیفیتی امسال در نفت کنار هم هستند و مهاجری کاربلد است اما علی رغم شکل خوب فوتبالی مان به نظرم اشتباهات داوری و بدشانسی باعث شده توپ هایمان به گل تبدیل نشوند و نتوانیم از تمام دیدارها با نتایج مدنظر خارج شویم. اگر به این صورت نبود، شرایط خیلی بهتری داشتیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به هر حال تیم نفت نسبت به تیم هایی که خیلی هزینه کرده اند، روند خیلی بهتری داشته و آقای مهاجری در هر تیمی که بوده سعی کرده است فوتبال بازی کند. انشاءالله امسال با بازی های خوب مان مردم مسجدسلیمان را خوشحال کنیم.

وی درباره واکنشی که پس از به ثمررسیدن گل پرسپولیس داشت وخیلی‌ها آن را خوشحالی وی می‌دانند، گفت: هر بازیکنی وقتی تیمش گل بخورد ناراحت می شود و مگر می شود من که خودم بختیاری هستم وقتی تیم نفت گل دریافت می کند، خوشحال شوم؟ با آن حرکت حرص و ناراحتی ام را از این که گل خوردیم نشان دادم. اما عده ای که به دنبال حواشی هستند از حرکت من سوءبرداشت داشتند. این عده به دنبال این هستند که هوادار تیم ما را برانگیخته کنند و به نظرم این کارها در شأن فوتبال نیست.

دهقانی گفت: درست است که بازیکن پرسپولیس بودم اما فقط دو ماه در این تیم بودم. آن زمان بیشتر به خاطر صلاح فوتبالم به پرسپولیس رفتم اما شرایط همکاری وجود نداشت و جدا شدم. من در سپاهان هم بازی کرده ام و هر زمان در هر تیمی که بوده ام، طرفدار آن بوده ام. اکنون هم تنها طرفدار نفت مسجدسلیمان هستم و عملکردم در شش هفته گذشته به صورتی است که علاقه و عرق من را نسبت به تیم نفت نشان دهد. من تمام وجودم را برای تیم نفت می گذارم اما یک عده دنبال حواشی هستند. هر چند توجهی به این مسائل ندارم و کار خودم را با تمرکز کامل انجام می دهم. از هواداران نفت و بختیاری های عزیز می خواهم به چنین حواشی توجه نکنند. به هر حال وقتی زمانی در پرسپولیس و استقلال بازی کرده باشی، زیر ذره‌بین قرار می گیری اما من در حال حاضر با تمام وجود برای نفت بازی می کنم. ضمن اینکه هیچ بازیکنی، تیم خود را برای تیم دیگری نمی فروشد و این شامل حال من هم می شود. 

انتهای پیام