اخبار ورزشی خوزستان

چرا نکونام موضع خود را در مورد تیم‌ملی مشخص نمی‌کند؟

چرا نکونام موضع خود را در مورد تیم‌ملی مشخص نمی‌کند؟

چرا نکونام موضع خود را در مورد تیم‌ملی مشخص نمی‌کند؟

ایسنا/خوزستان علی رغم این که مسئولان فدراسیون فوتبال از جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش یاد می کنند و باشگاه فولاد این خبر را تکذیب می‌کند اما هنوز این مربی موضع خود را مشخص نکرده است.

چند روزی است که بحث حضور جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی داغ است و حتی گفته می شود یکی از شرط های حضور کی‌روش در تیم ملی حضور نکونام در کنار وی بوده است.

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از ایسنا، علی رغم این که چند روز پیش قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال صراحتاً اعلام کرد که جواد نکونام مربی تیم ملی شده است اما دقایقی بعد باشگاه فولاد با رد این خبر، مخالفت خود را با حضور جواد نکونام در تیم ملی اعلام کرد. 

همچنین در ادامه بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی، مجدداً روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد صراحتا اعلام کرد که این باشگاه موافق حضور جواد نکونام در تیم ملی نیست اما در این بین جواد نکونام علیرغم سر و صدایی که این موضوع به پا کرده است سکوت اختیار کرده و هنوز موضع خود را در خصوص اینکه موافق حضور در تیم ملی است یا می‌خواهد همچنان کار خود را به عنوان سرمربی در تیم فولاد ادامه دهد مشخص نکرده است. به نظر می رسد در حال حاضر نیز هواداران فولاد منتظر اعلام موضع نکونام هستند. 

حتی گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که با توجه به تعطیلی لیگ در پایان هفته ششم و همچنین حضور تیم ملی در جام جهانی، نکونام در مقاطع مختلف به عنوان دستیار کی‌روش در تیم ملی فعالیت خواهد داشت و کار تمرین شاگردانش در فولاد را بع دستیارانش خواهد سپرد و به نوعی از دور، تیم خود را هدایت می کند. 

باید منتظر ماند و دید که جواد نکونام در تیم ملی خواهد رفت یا به کار خود در فولاد ادامه می‌دهد. 

انتهای پیام