اخبار ورزشی خوزستان

عزم جدی گروه ملی فولاد ایران برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر

عزم جدی گروه ملی فولاد ایران برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر

عزم جدی گروه ملی فولاد ایران برای صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر

ایسنا/خوزستان گروه ملی فولاد ایران، شرایطی را برای استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال کشورمهیا کرده که به نظر می‌رسد شرایط صعود فراهم است.

تیم فوتبال استقلال خوزستان، امسال برای حضور در فصل جدید لیگ یک کشور به همت علی محمدی مدیرعامل جوان و ورزشی شرکت گروه ملی فولاد ایران، در بهترین حالت ممکن برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها آماده شد؛ از جذب بهترین بازیکنان گرفته تا حضور در اردوهای مناسب و ایده‌آل کادرفنی.

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از ایسنا، امسال استقلال خوزستان شرایط متفاوتی را از نظر رسیدگی به مجموعه تیم تجربه می‌کند و حتی استقلالی که ورزشگاه اختصاصی نداشت با همکاری گروه ملی فولاد ایران در بازسازی ورزشگاه غدیر اهواز، صاحب ورزشگاه شده است، هرچند زمین چمن ورزشگاه هنوز زیر کشت است اما تا هفته‌های آینده استقلالی‌ها در این ورزشگاه از حریفان خود میزبانی خواهند کرد.

در جدیدترین حمایت از تیم استقلال خوزستان برای حضور موفق در لیگ یک، امروز نیز ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای این تیم به حساب‌هایشان واریز شد تا هم این باشگاه اولین باشگاه در لیگ یک باشد که در پرداختی به بازیکنان موفق عمل کرده و هم این تیم امروز با روحیه مضاعف در اندیشه اولین برد در فصل جدید لیگ یک کشور باشد.

استقلالی‌ها امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در اهواز از تیم فجرسپاسی پذیرایی می‌کنند.

انتهای پیام