اخبار ورزشی خوزستان

هواداران فولاد را تهاجمی‌ می‌خواهند / پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است

هواداران فولاد را تهاجمی‌ می‌خواهند / پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است

هواداران فولاد را تهاجمی‌ می‌خواهند / پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است

ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است، علی‌رغم این‌که امسال دست کادر فنی فولاد پر است و در همه نقاط و خطوط زمین چندین بازیکن خوب در چندین پست دارد اما هنوز تیم نکونام اقتصادی بازی می‌کند.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی شب گذشته فولاد مقابل مس رفسنجان اظهار کرد: با توجه به این‌که فولاد در دو بازی قبلی مقابل دو تیم خوب و ریشه‌دار سپاهان و تراکتور در دقایق پایانی به برتری رسیده بود و همین امر باعث شده بود این تیم با تفاضل گل در رده دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد، همه علاقه‌مندان این تیم و فوتبال خوزستان این انتظار را داشتند فولاد شب گذشته نیز مس را شکست دهد و جایگاه خود را تثبیت کند. ضمن این‌که حمایت همه جانبه هواداران از این تیم با حضورشان در ورزشگاه نشان از این بود که هواداران، فولاد را باور کرده‌اند و می‌خواهند که تیم‌شان در کنار تیم‌های مقتدر لیگ امسال مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال پرچم فوتبال خوزستان را بالا نگه دارد و با عنوان مدعی خود را نشان دهد.

وی بیان کرد: اما روند بازی به صورتی بود که دو تیم شبیه هم بازی کردند و هیچ روزنه نفوذی به هم نمی‌دادند و به همین خاطر اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم نیفتاد و اگر هم تک‌ موقعیت‌هایی هم خلق می‌شد روی اتفاقات بازی بود. البته با شروع نیمه دوم با توجه به این‌که هوادار میل به برد داشت و کادر فنی فولاد، مس را آنالیز کرده بود، دیدیم که این تیم با سرعت و انگیزه بیشتر بازی را شروع کرد اما سرمربی حریف فرصت هیچ گونه حرکتی را به شاگردان نکونام نداد. تیم مس با برتری عددی در کناره‌های زمین روزنه‌های دفاعی را به روی فولاد بست و اتفاق خاصی از سوی فولاد رخ نداد. البته شیمبا صاحب یکی، دو موقعیت شد که این به تاکتیک تیمی مس برنمی‌گشت و به خاطر انگیزه این بازیکن مقابل تیم سابقش بود که خوشبختانه خط دفاع و گلر فولاد هوشیار بودند و اجازه گلزنی به این بازیکن خارجی را ندادند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: بعد از سال‌ها فولاد به واسطه بسته بودن پنجره نقل و انتقالات، این فصل توانسته در نقل و انتقالات بسیار عالی عمل کند و بازیکنان مدنظر جواد نکونام جذب هم شدند که به نظرم تیم فولاد این فصل پرمهره و به اصطلاح کهکشانی است. فولاد بازیکنانی را دارد که سال‌ها در استقلال و پرسپولیس و همچنین بازی‌های بین‌المللی تجربه کسب کرده‌اند و فولاد در حال حاضر از دروازه گرفته تا خط دفاع، هافبک و حمله بازیکنان خوبی دارد که البته انتظارات را هم بالا برده است.

وی ادامه داد: سال‌ها منتقدین عنوان می‌کردند که فولاد بسته و در عقب زمین بازی می‌کند و دلخوش تک موقعیت‌ها است و بازی‌ها را به صورت خیلی اقتصادی و با حداقل گل برنده می‌شود که به نظرم باز هم مشاهده می‌شود علی‌رغم اینکه امسال دست کادر فنی فولاد پر است و در همه نقاط و خطوط زمین چندین بازیکن خوب در چندین پست دارد و هواداران این تیم دوست دارند فولاد را تهاجمی‌تر ببینند اما هنوز تیم نکونام اقتصادی بازی می‌کند. امیدوارم کادر فنی فولاد با آنالیز بازی‌های قبلی خود روی کارهای هجومی و راه‌های رسیدن به دروزاه حریفان بیشتر کار کند تا هم به گل برسد و هم علاقه‌مندان خود را خوشحال‌تر کند.

بختیاری‌زاده درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ، گفت: به نظر من پرسپولیس از الان خیلی قوی ظاهر شده است و یک مدعی جدی برای قهرمانی نشان می‌دهد و به نظرم بازی کردن مقابل این تیم بسیار سخت است اما فولاد، استقلال، سپاهان و حتی گل‌گهر نیز می‌توانند رقیب‌های جدی برای کسب عنوان قهرمانی باشند.

انتهای پیام