اخبار ورزشی خوزستان

پرکاس: به هواداران نوید می‌دهم روز به روز بهتر شویم/ قول می‌دهم در بین پنج تیم اول خواهیم بود

پرکاس: به هواداران نوید می‌دهم روز به روز بهتر شویم/ قول می‌دهم در بین پنج تیم اول خواهیم بود

پرکاس: به هواداران نوید می‌دهم روز به روز بهتر شویم/ قول می‌دهم در بین پنج تیم اول خواهیم بود

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از خبرگزاری فارس از آبادان، رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: هفته گذشته با وجود زحمتی که بازیکنان کشیدند، بازی را به پرسپولیس واگذار کردیم. اما با تلاشی که بازیکنان در طول هفته داشتند، سعیداریم تا بازی فردا با پیروز شده تا با سه امتیاز بازی فاصله‌ با بالای جدول کم شود.

وی با اعتقاد بر این موضوع که صنعت نفت تا کنون نتایج بدی نگرفته است، گفت: در مجموع سه بازی بیرون از خانه با سه تیم قوی (فولاد، هوادار و پرسپولیس) داشتیم که این توجیه خوبی نمی‌شود و باید با تمام قوا کار کنیم، هواداران هم باید مقداری صبر داشته باشند به این دلیل که اگر قرار باشد همه تیم‌ها بخواهند ببرند، نه تیمی قهرمانی می‌شود و نه تیمی هم سقوط می‌کند و جدول تاریخی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر این موضوع که همه تیم‌ها هواداران حق دارند سه امتیاز بازی‌ها را از آن تیم محبوبشان باشد، تصریح کرد: وضعیت مصدومیت‌ها، آرایش تیم، استفاده از تک موقعیت‌ها و ..نتیجه در زمین به یکسری عوامل خاص بستگی دارد.

پرکاس با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس، گفت: در بازی با پرسپولیس، این تیم از دو موقعیت صاحب گل شد که موقعیت‌هایی قوی نبودند و در مقابل جلوی دو موقعیت خوب از این تیم را گرفتیم. 

وی افزود: به هواداران نوید می‌دهم روز به روز بهتر شویم. پیشرفت در زمینه امتیاز یا جایگاه جدولی نیست، اگر چه جایگاه هر تیمی نقطه اوج آن را نشان می‌دهد، ولی پیشرفت باید در تمام زمینه‌ها باشد، به طوری که سال بعد هم تیم خوبی داشته باشیم. جایگاه صنعت نفت بهتر خواهد شد و قول می‌دهم در بین پنج تیم اول خواهیم بود. شاید کارشناسی در خبرگزاری‌ها وعده بدهد این تیم با همین سیستم بازی کند جزو شش تیم برتر خواهد بود، اما این نظر اوست. قطعاً صحبت کردن با عمل کردن فرق دارد. ما می‌خواهیم جایگاه خوبی به دست بیاوریم، حتی اگر رسیدن به قهرمانی باشد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در خصوص وضعیت داوری در هفته های اخیر و لزوم ورود VARبه فوتبال ایران، بیان کرد: داوری تا اینجای کار تأثیرگذار نبوده است. موقعیت برای داور سخت است، اگر سیستم VAR‌ باشد داور می‌تواند تصمیم به بازبینی بگیرد، من همیشه از داوری رضایت داشته‌ام اما اگر تذکری نیاز باشد به او گوشزد می‌کنم، ولی اگر بازی تمام شود دیگر باید تمام شده بدانیم.

وی در خصوص  غایبان احتمالی تیمش در بازی فردا تصریح کرد: ما عباس بوعذار را به دلیل مصدومیت نداریم و حیف شد، پزشکان گفتند مصدومیتش چیز خاصی نیست، اما قطعاً برای بازی فردا او را در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اشاره ای دیگر به بازی مقابل پرسپولیس، گفت: به بازیکنان گفتیم اگر تک ضرب کار کنند و در بحث پرس به خودباوری برسند قدرت اجرای فوتبال روان را خواهند داشت. ما با توجه به داشته‌های‌مان برنامه‌ریزی می‌کنیم. دو بازیکن مصدوم داریم و صد درصد آنها را نخواهیم داشت. به هواداران صنعت نفت می‌گویم زیاد روی سیستم بازی‌ها برای استفاده از تک مهاجم یا دو مهاجم مانور ندهند. این سیستم‌ها نیستند که فوتبال را تهاجمی یا تدافعی می‌کنند، بلکه نوع تصمیم‌گیری و حرکت بازیکن است که چطور به موقع تصمیم بگیرد. در تمام بازی‌ها، نیمه دوم‌ها را سوار بر بازی بودیم. تیم با تعویض‌ها رو به رشد رفت و دیداری نبوده است که با تعویض‌ها ضعیف شده باشیم. برخی مواقع تعویض‌ها دلیلی برای ضعف بازیکنان نیستند، بلکه بحث تاکتیک است و مربی می‌خواهد نوع نگرش تیمش را تغییر دهد.

وی به حضور هواداران و بانوان هوادار در ورزشگاه تختی اشاره کرد و گفت: قطعاً با مدیریت باشگاه صحبت خواهم کرد، چون حق بانوان آبادانی است که پا به پای مردان آبادانی تیم‌شان را تشویق کنند. باید قبول کنیم یکسری زیرساخت‌ها و مجوزها می‌بایست فراهم شود. دوست داریم برای بازی با مس رفسنجان  که حتی حضور محدود هواداران بانو را داشته باشیم.

انتهای پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید