اخبار ورزشی خوزستان

صعود تیم هندبال نونهالان بهبهان به مرحله نهایی مسابقات کشور

صعود تیم هندبال نونهالان بهبهان به مرحله نهایی مسابقات کشور

صعود تیم هندبال نونهالان بهبهان به مرحله نهایی مسابقات کشور

سروش کجبافی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت‌های منطقه جنوب نونهالان باشگاه‌های کشور در شهرکرد برگزار شد که در پایان رقابت‌ها تیم پارس پویان بهبهان به همراه ذوب آهن اصفهان، فرازبام خائیز دهدشت و مهر پویان شهرکرد به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست رقابت‌های هندبال نونهالان باشگاههای کشور در ۲ منطقه جنوب و شمال برگزار می‌شود، افزود: در پایان از هر گروه راهی ۴ تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی از تیم‌های هیئت هندبال دزفول و شایستگان اهواز به عنوان دیگر نمایندگان خوزستان در مسابقات نونهالان نام برد و گفت: این تیم‌ها اولین تجربه حضورشان در این مسابقات بود.

رئیس هیئت هندبال خوزستان با اشاره به اینکه در گذشته بهبهان تنها نماینده خوزستان در مسابقات نونهالان بود، بیان کرد: با حمایت مسئولان باشگاه شایستگان اهواز و ورزش دزفول شاهد افزایش تیم‌ها بودیم.

رئیس هیئت هندبال خوزستان، موفقیت پارس پویان بهبهان را به مدیریت، مربیان و خانواده بازیکنان این تیم تبریک گفت و اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری در رده سنی پایه باعث شده تا خوزستان امسال در تیم‌های ملی پوش داشته باشد.