اخبار ورزشی خوزستان

خوزستان خواستار میزبانی مسابقات بین‌المللی کبدی شد

خوزستان خواستار میزبانی مسابقات بین‌المللی کبدی شد

خوزستان خواستار میزبانی مسابقات بین‌المللی کبدی شد

کمال سعدی آل کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کبدی خوزستان در وضعیت خوبی قرار گرفته و در صورت فراهم شدن شرایط نیز مسابقات بین‌المللی برای اولین بار در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها صورت گرفته خوزستان در جایگاه و سطح اول کشور در زمینه کبدی قرار گرفته است، گفت: هدف بعدی این است که خوزستان به قطب بازیکن سازی کبدی در ایران تبدیل شود.

رئیس هیئت کبدی خوزستان با اشاره به اینکه اجرای طرح نخبه پروری کبدی به نتایج خوبی در سطح کشور و خوزستان دست پیدا کردیم، بیان کرد: با توجه نتایج مثبت طرح نخبه پروری کبدی نوجوانان و جوانان خوزستان یک بار دیگر به دنبال اجرایی آن در استان هستیم.

آل کثیر با اشاره به اینکه رسیدن به اهداف سخت است ولی حفظ و نگهداری آن نیازمند تلاش بیشتر است، افزود: با هدف حفظ آمادگی تیم‌های نوجوانان و جوانان، دو جام کبدی به نام‌های جام شهید علی هاشمی و جام شهید قربانی را در ماه‌های پیش رو برگزار می‌کنیم.

رئیس هیئت کبدی خوزستان به حضور استعدادهای فراوان در این رشته در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جام شهید علی هاشمی و شهید قربانی باعث می‌شود تا تیم‌ها برای مسابقات دهه مبارک فجر آماده‌تر باشند.

آل کثیر گفت: خروجی این برنامه‌ریزی سبب ساخته شدن بازیکن‌ها برای مسابقات نوجوانان و جوانان سال دیگر می‌شود و با رقابت این نفرات در مسابقات بین‌المللی آنها را به لحاظ تجربه در وضعیت خوبی قرار بدهد.

رئیس هیئت کبدی خوزستان گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی نقش مهمی را در تبدیل شدن به قطب بازیکن سازی ایران خواهد داشت؛ برگزاری اردوهای تیم‌های ملی را با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون کبدی کشور در دستور کار خود داریم.

وی از حضور خوزستان در مسابقات کبدی دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد و عنوان کرد: در صورت برگزاری مسابقات دسته اول با پتانسیل موجود جوانان خوزستان در مقابل تیم‌های شرکت کننده به میدان خواهیم رفت.

رئیس هیئت کبدی خوزستان بیان کرد: صحبت‌های خوبی با رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفته و یک تعامل و هم افزایی خوبی شکل گرفته است که می‌توان از همه ظرفیت‌ها مدارس در زمینه استفاده کرد.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید جایگاه کنونی را حفاظت کنیم و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا مسیر پیشرفت را متوقف نکنیم.