اخبار ورزشی خوزستان

معمای نکونام و تیم ملی

معمای نکونام و تیم ملی

معمای نکونام و تیم ملی

خوزستان خبر- آیا جواد نکونام در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست؟

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، علیرغم اینکه پیش از این مدیرعامل باشگاه فولاد اعلام کرده بود سرمربی این تیم علاقه‌ای به جدایی از فولاد و پیوستن به کادر فنی تیم ملی ندارد، کارلوس کی‌روش کماکان پیگیر همکاری با شاگرد و دستیار اسبقش است و حتی دیروز هم در گفت و گو با خبرنگاران روی این نکته تاکید کرد.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که نکونام به شرط آنکه هم در تیم ملی باشد هم در فولاد، احتمالا به تیم ملی اضافه خواهد شد.

امروز هم یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که از دید باشگاه فولاد، منعی برای حضور نکونام در تیم ملی وجود ندارد منتهی قرار است نکونام ابتدا صحبتی با کارلوس کی‌روش داشته باشد و بعد از آن تصمیم نهایی‌اش را بگیرد. این بحث درباره نکونام مطرح شده که او شرایطی مثل کریم باقری دارد یعنی در روزهایی که لیگ تعطیل است و فولاد کار خاصی ندارد، او در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد شد.

امروز سخنگوی فدراسیون فوتبال هم به این نکته اشاره کرد که برای حضور جواد نکونام در تیم ملی ملاحظاتی وجود دارد و با توجه به اینکه فولاد نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست، فدراسیون، با در نظر گرفتن این مساله، پیگیر همکاری نکونام با تیم ملی خواهد بود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا نکونام دوباره به نیمکت تیم ملی برخواهد گشت یا نه. گفته می‌شود در صورتی که نکونام به تیم ملی نیاید، کی‌روش با هیچ مربی ایرانی دیگری کار نخواهد کرد.

1984