اخبار ورزشی خوزستان

رییس هیات فوتبال خوزستان: پشتیبانی و کمک اداره کل ورزش و جوانان را نیاز داریم

رییس هیات فوتبال خوزستان: پشتیبانی و کمک اداره کل ورزش و جوانان را نیاز داریم

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایرنا عبدالکاظم طالقانی روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات فوتبال خوزستان در جمع خبرنگاران، بیان کرد: عملکرد ما در سال های گذشته نشان می دهد که نقاط مثبت‌ مان بیشتر از نقاط ضعف‌ مان بود اما این آمادگی را داریم هر کسی نسبت به عملکرد ما انتقاد سازنده داشته باشد به صحبت هایش گوش داده و به نظراتش احترام بگذاریم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تمام متولیان ورزش در فوتبال و استان خوزستان با هیات فوتبال همکاری داشته باشند افزود: من جزیی از این جامعه هستم و قبلا ‌هم نشان دادم که به دنبال کارها و برنامه‌های جدید برای هیات فوتبال خوزستان هستم. همچنین تیمی که با من در گذشته کار کرده، عملکرد موفقی داشته است.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: به هر حال در هر جایی انتقاد وجود دارد و شاید خود من هم از برخی افراد انتقاد داشته باشم اما فکر می‌کنم با برنامه‌هایی که برای آینده فوتبال خوزستان داریم، شاهد پیشرفت باشیم. تلاش می کنیم به باشگاه‌ها کمک کنیم تا به نوعی هزینه های آنها را کاهش دهیم.

وی پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و کشف استعدادها را جزو اهداف این هیات برشمرد و افزود: از باشگاه‌ها انتظار داریم از موجودی ما در کشور استفاده کنند زیرا ما هزینه بسیاری می کنیم تا استعدادها را نشان دهیم.

طالقانی در خصوص حضور نیافتن مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مجمع گفت: از این بابت دلخور و ناراحت نیستم اما انتظار داشتم مدیرکل ورزش و جوانان استان مثل سایر مدیران در این مجمع شرکت می‌کرد و انتقاد خود را عنوان می‌کرد زیرا وقتی من در مجمع شرکت می‌کنم یعنی به خرد جمعی احترام گذاشته‌ام.

وی بیان کرد: شاید آقای بنی تمیم دلیل خاصی داشته است و نمی‌توانم در این باره قضاوت کنم اما در کل می‌توانست در مجمع شرکت کرده و صحبت کند و شاید صحبت‌هایش روی رای دیگر اعضا تأثیر داشت.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: با رای قاطعی که من در این مجمع آوردم، نشان می‌دهد که اعضا از کار من و همکارانم راضی‌ بودند.

گفتنی است عبدالکاظم طالقانی در انتخابات مجمع هیات فوتبال خوزستان که امروز سه شنبه در اهواز برگزار شد با ۴۶ رای از ۴۸ رای به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان معرفی شد.