اخبار ورزشی خوزستان

وقتی یک آبادانی در تبریز به “خیانت” متهم شد! (ویدیو)

وقتی یک آبادانی در تبریز به "خیانت" متهم شد! (ویدیو)

وقتی یک آبادانی در تبریز به “خیانت” متهم شد! (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع نفت مسجدسلیمان روزگار عجیب و غریبی را در تبریز گذرانده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، تراکتور درحالی امروز میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود که بین نفرات تیم میهمان یک چهره ویژه برای تی‌تی‌ها وجود دارد؛ علی عبدالله‌زاده!

عبدالله‌زاده مدافع زاگرس‌نشین‌ها برخلاف اکثر طول دوران فوتبال خود که چهره آرام و کم‌حاشیه‌ای بوده، در زمان حضور در تبریز حواشی عجیب و غریبی را تجربه کرده است. مدافع سابق تیم ملی امید در اولین فصل زمامداری زنوزی به عنوان بازیکنی جوان و آینده‌دار به تراکتور کهکشانی پیوست ولی ماجرا برایش آنطور که تصور می‌کرد خوب پیش نرفت.

 

 وی در ابتدای همان فصلی که اواخر آن محسن فروزان به اتهام بزرگ شرط‌بندی متهم شده بود، انگ خیانت را متوجه خود دید!

شروع کار با گل به خودی در آزادی!

اولین بازی تراکتورِ زنوزی در تهران با هدایت جان توشاک با یک گل به خودی آغاز شد! تراکتور که برای اولین بار در دوران خصوصی‌سازی خود به مصاف یکی از سرخابی‌ها می‌رفت، در دقیقه ۱۲ سر یک اشتباه دروازه خود را باز شده دید. توپ ربایی فرشید باقری با پاس برای روح‌الله باقری همراه شد تا پاس تو در این مهاجم به داخل محوطه جریمه با اشتباه مدافع جوان سرخ‌پوشان عبدالله زاده در دفع توپ همراه شده و بازیکن تازه وارد دروازه فروزان را باز کند و اولین گل دیدار به نفع تیم شفر را به ثمر رساند؛ موضوعی که شاید در شکل‌گیری ذهنیت‌ها در آینده هم بی‌تاثیر نبوده باشد.

من خیانتکار نیستم و خداحافظ!

اما ماجرای اصلی از بازی تراکتور در جام حذفی شروع می‌شود، جایی که تراکتور مهمان صنعت نفت آبادان بود و درنهایت تیم پر هزینه جان توشاک در ضربات پنالتی خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. مسابقه‌ای که تیم توشاک با وجود اینکه سه بر یک از حریف خود جلو بود اما با اشتباه در دقایق پایانی به تساوی کشیده شد تا حذف در ضربات پنالتی و البته تنش‌های عجیب آن بازی همانند اعتراض شدید اشکان دژآگه به تصمیم سرمربی، باعث شود که سرمربی اسبق رئال مادرید برای همیشه ایران را ترک کند. 

 

پنالتی عبدالله‌زاده که انتقادها از او را به اوج رساند

در آن بازی پرماجرا زننده یکی از ضربات پنالتی علی عبدالله‌زاده بود که نتوانست پنالتی‌اش را گل کند و همین موضوع باعث حملات شدید و اتهام عجیب به مدافعی باشد که در طول بازی پاس گل نیز داده بود. سنگینی فشارها به حدی بود که عبدالله‌زاده در پستی اینستاگرامی ضمن توضیح دلایل ضربه آرامش، بابت اینکه خیانتکار نامیده شده از تراکتور خداحافظی کرد!

 

درگیری لفظی با سرمربی، مورد جدید مدافع پرحاشیه

پس از حواشی عجیب مسابقه جام حذفی برای مدافع آبادانی و خداحافظی اینستاگرامی، وی حتی برای تراکتور مقابل استقلال خوزستان نیز گل زد تا شرایط برایش بهتر شود. اما حاشیه گویا دست بردار این بازیکن جوان در تبریز نبود. اواسط آبان 1397 بود که اعلام شد عبدالله‌زاده به دلایل انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته که بعدها مشخص شد دلیل اصلی آن درگیری لفظی وی با محمد تقوی سرمربی وقت تراکتور بوده است. ماجرایی که البته در ادامه با جریمه این بازیکن توسط باشگاه خاتمه یافت و وی دوباره به تمرینات بازگشت.

بازگشت نافرجام با کمالوند

عبدالله‌زاده در پایان فصلی که ماجراهای عجیبش شرح داده شد از تراکتور جدا شد ولی در 12 شهریور 1400 وی دوباره به تراکتور بازگشت. مدافع خوزستانی که با فراز کمالوند رابطه خوبی دارد، جزو خریدهای این سرمربی برای تیمی بود که حتی یک مرتبه هم روی نیمکت آن ننشست. با جدایی زودهنگام فراز، عبدالله‌زاده هم که به عنوان جانشین محمدرضا خانزاده جذب شده بود، خیلی زود از این تیم جدا شد.

حال علی عبدالله‌زاده به عنوان مدافع نفت مسجدسلیمان رو در روی تراکتور قرار خواهد گرفت و باید دید چه نمایشی مقابل این تیم خواهد داشت.

1997