اخبار ورزشی خوزستان

مهاجری: تیم‌مان برای قهرمانی بسته نشده است!/ بعد از دو باخت سنگین دلم خالی شد

مهاجری: تیم‌مان برای قهرمانی بسته نشده است!/ بعد از دو باخت سنگین دلم خالی شد

مهاجری: تیم‌مان برای قهرمانی بسته نشده است!/ بعد از دو باخت سنگین دلم خالی شد

پایگاه خبری فوتبالی _ سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در شروع بازی مقابل تراکتور گل خوردیم اما تمرکز مان را حفظ کردیم و گل مساوی و سپس گل دوم را هم زدیم

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  فوتبالی وبه نقل از  فارس، ضا مهاجری بعد از شکست 3 بر 2 مقابل تراکتور تبریز در نشست خبری اظهار داشت: به تیم تراکتور تبریک می‌گویم. خسته نباشید جانانه هم به بازیکنان خودمان می‌گویم. بعد از دو باخت سنگین خوب بازی کردیم. در شروع بازی گل خوردیم اما تمرکز مان را حفظ کردیم و گل مساوی و سپس گل دوم را هم زدیم. بحث کلیشه ای است تعویض ها نتایج را رقم می‌زند. نداشتن بازیکن گوش کلاسیک باعث شد که غفلت کنیم و گل سوم را خوردیم. تیم ما با مشکلات ساختاری که دارد فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند باختیم اما بیننده از بازی لذت برد.

مهاجری افزود: زمانی که عقب بودیم هم فوتبال بازی کردیم و بعد هم فوتبال بازی کردیم. اوج بدشانسی ما دقیقه 95 بود که توپ به تیرک دروازه خورد و می توانستیم بازنده نباشیم. ظلم فوتبال نصیب نفت مسجدسلیمان شد. این باخت چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند. با تیم‌هایی رقابت می‌کنیم که از نظر امکانات و خیلی مسایل بهتر از ما هستند. با این حال بازیکنان ما پنجه در پنجه این بازیکنان می‌اندازند. جز دو بازی که شکست سنگین خوردیم و از مردم خوزستان هم عذرخواهی کردیم.

وی افزود: امروز یک گل خوردیم و به بازی برگشتیم. دقیقه 90 هم گل سوم را خوردیم و به بازی برگشتیم ولی در دقیقه 95 توپ به تیرک دروازه خورد. امیدوارم هر دو تیم نفت و تراکتور به هدف شان برسند. البته به نظرم دو تیم نفتی ما و نفت آبادان شرایط نابرابری دارند. قول‌هایی که به ما داده شد عمل نشد و مدیران بالادستی به وعده‌ها عمل نکردند.

مهاجری تصریح کرد: نمی‌گویم چرا گل گهر و فولاد و … امکانات خوب دارند فوتبال باید امکانات خوب داشته باشند. همه تیم‌های ما دولتی هستند و هیچ تیمی از بخش خصوصی حمایت نمی‌شود. متاسفانه ما خیلی مظلوم واقع می‌شویم. شهری که از حداقل‌ها محروم است. نمی‌دانم چه زمانی قرار است به وعده‌ها عمل شود. حق مردم مسجدسلیمان است که در آن شرایط گرمایی و جوی تیم خوبی داشته باشند. تنها چیزی که به ما گیر ندادند زمین بازی است که آن هم اگر از ما بگیرند چیزی از تیم ما نمی‌ماند. امیدوارم چرخ فوتبال برای ما بهتر بچرخد و از حق شهرمان و بازیکنان و تیم مان بهتر دفاع کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد بازگشت تیمش بعد از دو باخت سنگین هفته‌های گذشته، گفت: شکست سنگین برای همه تیم‌هاست بزرگترین مربیان جهان شکست‌های سنگینی را تجربه کرده اند از کلوپ تا گواردیولا برای بازگشت از شکست یک مجموعه باید همراه شود، بازیکنان، مدیریت، هوادار و رسانه باید کمک کنند تا این باخت‌های سنگین را پشت سر بگذاریم. خیلی ها آمدند تیم ما را ازهم بپاشانند امروز اما تیم ما برگشت. اگر نیمکت قویتری داشتیم در دقایق اخر به مشکل نمی خوردیم اما ضعف دفاعی ما و قدرت تراکتور باعث شد که 3 گل بخوریم. بعد از دو باخت سنگین توی دلم خالی شده بود و اینکه بازگشت بعد از 9 گل خورده در دو بازی سخت است و به این بازیکنان درود می فرستم. تیم ما نیاز به یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر دارد تا بازیکنان جدیدی جذب کنیم تا مجبور نشویم بازیکن را در پست غیر تخصصی بازی بدهم. تعویض های تراکتور باعث شد قدرت تهاجمی تراکتور بیشتر شد زیرا بازیکنان خوبی داشت. ما نه دنبال سهمیه هستیم نه قهرمانی می خواهیم آبرومند در لیگ برتر بمانیم.

وی در مورد هت تریک عباس زاده گفت: عباس زاده شاگرد خودم بوده و به آنها گفتم مراقب عباس زاده باشید و او را در محوطه جریمه گمش نکنید ولی باید بیشتر کار کنیم و عباس زاده هم فوتبالیست توانمندی است و می‌تواند به تراکتور خیلی کمک کند.

مهاجری درمورد شرایط فنی مسابقه عنوان کرد: هر مربی برای خودش استراتژی دارد برای همه مربیان احترام قائلم شاید گل خورده کمتری از ما داشته باشند ولی من همیشه به بازیکنانم گفتم نوع فوتبالی که می‌خواهیم بازی کنیم سخت ترین نوع فوتبال است اما اگر این جا بیفتد بهترین و دلچسب ترین فوتبال است و وظیفه من این است که فوتبال را درست آموزش بدهم. تیم من نه برای قهرمانی و نه کسب سهمیه بسته شده و بازیکنان ما باید سخت گیر تر کار کنند. نیاز به تقویت تیم داریم. در این شرایط دقیقه 95 توپ را به تیر دروازه تراکتور زدیم.

وی در مورد عملکرد تیم داوری گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و ما باختیم ولی خسته نباشید می‌گویم به داوران. فوتبال همین است اعتراض هم می شود.

حسنوند مدیر رسانه‌ا ی باشگاه در مورد تغییر درهیات مدیره باشگاه گفت: اصلا چنین چیزی نیست.

۱۳۹۷