اخبار ورزشی خوزستان

نریمان‌جهان: تراکتور تیم همیشگی من است

نریمان‌جهان: تراکتور تیم همیشگی من است

نریمان‌جهان: تراکتور تیم همیشگی من است

پایگاه خبری فوتبالی – سامان نریمان‌جهان می‌گوید دلیل جدایی‌اش از تراکتور، فنی نبوده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، سامان نریمان جهان پس از شکست تیمش مقابل تراکتور درباره بازی اظهار داشت: بازی سنگینی بود و باتوجه به باخت‌هایی که داشتیم سعی کردیم بازی خوبی انجام دهیم. با اینکه عقب افتادیم ولی دو گل به ثمر رساندیم. دقایق آخر گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم ولی به نظر من بچه ها خوب بازی کردند اما در دقایق آخر تمرکز خود را از دست دادند. باید این موضوع در تیم ما بیشتر جا بیفتد که بچه‌ها برای گل نخوردن تلاش بیشتری کنند تا بتوانیم بهتر از این نتیحه بگیریم. تیم ما واقعا خوب بازی می‌کند و حتی بازی‌هایی که ۴ – ۵ گل خوردیم هم خوب بازی کردیم. فقط ضد حمله می‌خوریم و امیدوارم بازیهای بعدی جبران کنیم.

نریمان‌جهان در پاسخ به این سوال که آیا انگیزه خاصی برای بازی مقابل تیم سابقش داشته چنین پاسخ داد: تراکتور تیم سابقم نیست، تیممان است. همیشه دوست داریم برنده باشد چه ما باشیم و چه نباشیم. بحث فوتبالی ما با بحث طرفداری‌مان متفاوت است. از لحاظ فوتبالی ما بازیکنیم و باید در هر تیمی با جان و دل بازی کنیم و مکتب ما این چنین است. اما امیدوارم تراکتور همیشه خوب بازی کند و برنده شود و برای قهرمانی بجنگد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی خود از تراکتور را فنی می‌داند توضیح داد: همه می‌دانند که جدایی من از تراکتور فنی نبود. مسائلی پیش آمد که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم و در فوتبال این اتفاقات می‌افتد. این اتفاقات مهم نیست و پیش می‌آید. در پیج خودم به هواداران توضیح دادم و بیشتر از این را لازم نمی‌بینم. نمی‌خواهم تراکتور را به حاشیه بکشانم چون تیم خودم است. فقط اینکه همه می‌دانند دلیلش فنی نیست و دوست دارم تراکتور همیشه برنده باشد.

1997