اخبار ورزشی خوزستان

شکوری: تنها خواسته ما قضاوت عادلانه و نظارت بیشتر است

شکوری: تنها خواسته ما قضاوت عادلانه و نظارت بیشتر است

شکوری: تنها خواسته ما قضاوت عادلانه و نظارت بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی – عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان گفت: امیدواریم بعد از این بازی، مربیان هر دو تیم از داوران تقدیر کنند و کوچک‌ترین نقدی از عملکرد آنها نبینیم.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، ابراهیم شکوری در گفت و گو با سایت باشگاه پیکان، ضمن اشاره به دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما پر از بازیکنان جوان است که یک سوت اشتباه تمرکزشان را بهم می‌ریزد. در روز بازی با هوادار، چند اشتباه پیاپی رقم خورد تا تمرکز بازیکنان ما از بین برود و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول گل تساوی را دریافت کنیم. البته این موضوع را می‌پذیرم که در نیمه دوم شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم اما اشتباهات داوری هم روی نتیجه تساوی ما تاثیر خود را گذاشت که این موضوع به تایید کارشناسان داوری هم رسید. 

او اضافه کرد: این بازی به خاطر شرایط خاص هفته گذشته، نیاز به حساسیت و کنترل بیشتری توسط فدراسیون و کمیته داوران دارد. مطمئن هستیم که داور بازی ما با صنعت نفت، تمرکز بالایی روی کارش دارد و تلاش می‌کند بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارد. با توجه به سرمایه‌گذاری بر روی جوانان، تنها خواسته ما قضاوت عادلانه و کاهش اشتباهات داوری است. فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد. قطعا باشگاه برای این بازی حساسیت و کنترل و نظارت ویژه و بیشتری خواهد داشت.

شکوری در نهایت گفت: با توجه به اینکه در بازی قبلی از اشتباهات داوری متضرر شدیم، وضعیت متفاوتی برای‌مان به وجود آمده است. حالا فقط می‌خواهیم از حق تیم‌مان دفاع کنیم و قطعا این کار را انجام خواهیم داد. امیدواریم بعد از این بازی، مربیان هر دو تیم از داوران تقدیر کنند و کوچک‌ترین نقدی از عملکرد داور نبینیم. این حداقل انتظاری است که می‌توانیم از داور بازی‌های پیکان داشته باشیم.

0203