اخبار ورزشی خوزستان

کریمی: کشش آمدن در نشست خبری را نداشتم/ بازیکنان ما با التماس بدنبال تعویض بودند!

کریمی: کشش آمدن در نشست خبری را نداشتم/ بازیکنان ما با التماس بدنبال تعویض بودند!

کریمی: کشش آمدن در نشست خبری را نداشتم/ بازیکنان ما با التماس بدنبال تعویض بودند!

پایگاه خبری فوتبالی _ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ، گفت: هر پنج تعویض ما درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه 5 آبان تیم‌های صنعت نفت آبادان و پیکان از ساعت 17 در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فیروز کریمی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان این دیدار، اظهار داشت: من چون که یک قانون غیر منطقی بر مربی حاکم است که باید بیایید آمدم. چون اصلا کشش آمدن را نداشتم.

وی در واکنش به این سوال که ما در مورد تعویض های شما سوال داریم، گفت: هر پنج تعویض ما درخواست بازیکنان بودن، درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود. هر پنج بازیکن! من میدانم چه میخواهید بگویید. شش بازیکن بودند نه پنج بازیکن! 

کریمی در پاسخ به این سوال که یعنی آنها میگفتند که ما را تعویض کنید؟ گفت:  بله شش تا بودند نه پنج بازیکن! با التماس و دلداری دادند و قوت قلب دادند ما آنها را نگه داشتیم. هر پنج تا اختیاری بود. نحوه بازی که ارائه می شود قابل رویت است. ما بازیکنی داریم که یک حساسیتی دارد و یک جای او صدمه دیده و ما نمی توانیم عنوان کنیم. ما که نباید عنوان کنیم که چرا بازیکن بازی نمیکند. چرا نرفته داخل زمین؟ ضمن اینکه یک هفته تمرین می شود. تمرین مختص کسانی است که در تمرینات شرکت میکنند و خودشان را میتوانند در تمرین نشان دهند. طالب پایش صدمه خورده و بدنش هم نسبتا ناآمده است، اما نه برای 17 تا 18 دقیقه! من الان با 90 کیلوگرم میتوانم 18 دقیقه بازی کنم، هرکسی می تواند بازی کند.

0203