اخبار ورزشی خوزستان

گرشاسبی خطاب به هواداران: پس از تعطیلات فولاد دیگری را می‌بینید

گرشاسبی خطاب به هواداران: پس از تعطیلات فولاد دیگری را می‌بینید

به گزارش بخش اخبار خوزستان خبر به نقل از ایرنا حمیدرضا گرشاسبی شنبه شب در حاشیه مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمرینات تیم فوتبال بزرگسالان فولاد  از ۲۵ آبان شروع شد و بازیکنان با روحیه بالایی تمرینات را ادامه می دهند. در نقل و انتقالات اگر کادر فنی قصد تقویت تیم در برخی از پست ها را داشت ما مجدد پیگیر می شویم تا با یک تیم قوی وارد مسابقات آسیایی شویم.

وی افزود: ما در بسیاری از بازی های لیگ برتر فوتبال، حقمان برد بود اما توپ به نفع نچرخید به طور قطع با شروع مسابقات مطمئن باشید فولاد دیگری را می بینید.

گرشاسبی ادامه داد: ما رشته های مختلفی در بخش تربیت بدنی شرکت فولاد داریم اما تیم های فوتبال ما در لیگ های پایه کشور حضور دارند؛ همچنین تیم های فوتبال بزرگسالان ما و فولاد نوین در لیگ های کشوری فعالیت می کنند  اما بنا داریم به تدریج رشته های زیر پوشش باشگاه را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های کلان شرکت فولاد، تیمداری در برخی رشته ها است و به تبع آن امسال در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کردیم گفت: تلاش می کنیم در سال های آینده طبق سیاست های شرکت فولاد و هیات مدیره باشگاه، در رشته های دیگر تیمداری کنیم و به سهم خود به نوجوانان و جوانان استان کمک کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور است، وظیفه خود دانستیم که این رشته را در باشگاه فولاد فعال کنیم هر چند خیلی محکم و قوی ورود در لیگ نکردیم اما تیم خوبی بستیم. 

گفتنی است تیم کشتی فرنگی فولاد خوزستان شامگاه امروز شنبه در اهواز، با ۲ برد مقابل تیم های مقاومت البرز و رعد پدافند در صدر گروه دوم مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قرار گرفت.