اخبار ورزشی خوزستان

گزارش ویژه/ صفحه فولاد، وریا را آنفالو کرد؛ نکو وریا را نمی‌خواهد!

گزارش ویژه/ صفحه فولاد، وریا را آنفالو کرد؛ نکو وریا را نمی‌خواهد!

پایگاه خبری فوتبالی- در فاصله 48 ساعت مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، وریا غفوری تبدیل به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات زمستانی شده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در شرایطی که پیش از این جواد نکونام در واکنش به شایعات مربوط به جدایی وریا غفوری از فولاد، از کاپیتان سابق استقلال حمایت کرده بود اما برخی خبرها حاکی از آن است که نکو وریا را نمی خواهد و حتی گفته شده که نامه نخواستن وریا رو هم به مدیران باشگاه فولاد داده است.

حالا به نظر می‌رسد که ماجرای وریا و فولاد وارد فاز جدیدی شده است چرا که صفحه اینستاگرام باشگاه اهوازی، وریا را آنفالو کرده؛ اتفاقی که می‌توان از آن اینگونه برداشت کرد که کار وریا در فولاد تمام شده و او به احتمال بسیار زیاد از این تیم جدا خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست چرا نکونام، وریا غفوری را نمی خواهد و دلیلش فنی است یا غیر فنی اما در کل نکو پیش از شروع فصل اعلام کرده بود که به غفوری اعتقاد ویژه ای دارد.

نکته جالب اینکه در بازار شایعات، مقصد احتمالی وریا هم مشخص شده و از تراکتور تا نفت مسجدسلیمان به عنوان تیم بعدی او نام برده شده که به نظر نمی‌رسد وریا به تبریز یا مسجدسلیمان برود.

البته که بحث استقلال و وریا هم مطرح بوده اما به فرض اینکه لیست تیم ریکاردو ساپینتو جای خالی داشته باشد و مربی پرتغالی هم به بازگشت این بازیکن چراغ سبز نشان دهد، بازگشت غفوری به استقلال، اصلا پروسه راحتی نیست و احتمال حضور غفوری در استقلال زیر یک درصد است!

 ممکن است وریا نیم‌فصل بیرون بنشیند و البته چون از فولاد کنار گذاشته شده می‌تواند از باشگاه اهوازی شکایت کند و پولش را تا پایان فصل از فولاد خوزستان بگیرد.

1984