اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفت یک – تراکتور سه/ نفت آبادان برای تراکتور، بنزین سوپر شد/ تبریزی ها برای پرسپولیس خط و نشان کشیدند

صنعت نفت یک – تراکتور سه/ نفت آبادان برای تراکتور، بنزین سوپر شد/ تبریزی ها برای پرسپولیس خط و نشان کشیدند

پایگاه خبری فوتبالی- صنعت نفت آبادان و تراکتور در چارچوب رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که تراکتور موفق شد با سه گل صنعت نفت را شکست دهد و با برد به استقبال پرسپولیس برود. (مشاهده خلاصه بازی)

ترکیب صنعت نفت آبادان: 
فرزین گروسیان، سباستین پیریز، محمد طیبی، حسین ساکی، طالب ریکانی، علی فریدون شاه حسینی، رحیم آلبوغبیش، امید خالدی، مهدی ممی زاده، میثم تهیدست، عباس بوعذار

ترکیب تراکتور:
محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، مهدی کیانی، ریکاردو آلوز، گوستاوو، محمد قنبری، محمدرضا عباسی، رضا اسدی

کارت زرد: 

هادی محمدی(۶۴)- مهدی هاشم‌نژاد (۸۰) تراکتور
محمد طیبی(۸۵) صنعت نفت

کارت قرمز:

شرح گل:

صنعت نفت صفر – تراکتور یک ( دقیقه ۱۴: رضا اسدی): پاس گوستاوو به رضا اسدی رسید و او با یک شوت سهمگین با پای راست از پشت محوطه جریمه یک گل زیبا را به ثمر رساند.
صنعت نفت صفر – تراکتور دو (دقیقه : رضا اسدی): پاس گوستاوو به ساکی رسید و‌ توپ برگشتی او به سر رضا اسدی برخورد کرد تا بدین ترتیب گل دوم تراکتور به ثمر برسد.
صنعت نفت آبادان صفر – تراکتور سه (مهدی هاشم نژاد – دقیقه 75): وینگر تعویضی تراکتور در سمت چپ زمین صاحب توپ شد و بعد از یک استارت، شوت خود را روانه دروازه کرد که دوباره گروسیان مقابل یک ضربه دیگر هم تسلیم شد و دروازه خود را باز شده دید.
صنعت نفت یک – تراکتور سه (ممی زاده – دقیقه 87): مهدی ممی زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از دریبل محمدرضا اخباری، در حالی که مدافعان تراکتور روی خط حضور داشتند، توپ را به طاق دروازه زد و یک گل را جبران کرد.

دقایق حساس:
دقیقه ۷: کرنر بوعذار روی سر طیبی نشست و ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۲۸: شوت محکم میثم تهیدست از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۴۱: شوت شاروف با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۸: شوت بازیکن صنعت با اختلاف زیاد از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.
دقیقه ۵۰: شوت خطرناک شریعت زاده با واکنش خوب اخباری روبرو شد.
دقیقه 58: محمدرضا اخباری در حالی که قصد دور کردن توپ را داشت، ضربه‌اش به امید خالدی خورد و به شکلی خطرناک در حال ورود به دروازه تراکتور بود که در نهایت به اوت رفت.
دقیقه 62: پاس در عمق برای رضا اسدی او را در موقعیت تک به تک قرار داد و او دروازه‌بان را دریبل کرد اما این صحنه آفساید گرفته شد.
دقیقه 63: حکیم نصاری در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست از اخباری هم عبور کند اما او هم موفق شد ضربه آخر را بزند تا این توپ از دست برود.
دقیقه 72: محمد قنبری نفوذ خوبی در محوطه جریمه داشت اما ضربه او به شکلی نامطلوب به سمت دروازه رفت و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 79: حامد پاکدل از میانه میدان در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توانست گروسیان را هم دریبل بزند اما ضربه او را امانی نژاد از روی خط برگشت داد.
دقیقه 89: ارسال ممی‎زاده روی دروازه با ضربه سر تهی‌دست همراه شد که این ضربه سر به تیرک دروازه خورد و گل نشد.
دقیقه 90: یک ارسال دیگر روی دروازه تراکتور این بار با ضربه حکیم نصاری همراه بود که این توپ هم به بالای دروازه رفت.
دقیقه 90+4: شوت شریعت‌زاده از پشت محوطه جریمه دروازه اخباری را هدف گرفت که گلر تراکتور توانست این توپ را سیو کند و مانع از گل دوم صنعت شود. 

2636