اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفت به دنبال شکایت از مدیرعامل تراکتور

صنعت نفت به دنبال شکایت از مدیرعامل تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه صنعت نفت آبادان قصد دارند از تراکتور تبریز به کمیته انضباطی شکایت کنند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، در جریان دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و از هفته بیست و یکم این مسابقات که با نتیجه ۳ بر یک به سود تراکتور به پایان رسید، اتفاقاتی رخ داد که نفتی‌ها را مجاب به شکایت از مدیران سرخ‌پوشان تبریزی کرد.

عضو هیئت‌مدیره باشگاه نفت آبادان از مذاکره مدیرعامل باشگاه تراکتور با بازیکن این تیم در حین رفتن به رختکن بعد از اتمام بازی به شدت انتقاد کرد و گفت: هوشنگ نصیرزاده مدعی اخلاق و قانون‌مداری است اما بر چه اساسی بعد از بازی با بازیکن ما در زمین چمن مذاکره می‌کند؟ چرا اخلاق ورزشی، حرفه‌ای و انسانی را زیر پا می‌گذارد، در حالی که ۹ بازی دیگر مانده و نفت شرایط نامناسبی دارد. به عنوان یک خوزستانی به جای این که کمک کنید، بازیکن ما را هوایی می‌کنید؟

روح‌الله‌ محمدی اظهارکرد: باشگاه نفت آبادان قطعا تخلف وی را پیگیری می‌کند و از مدیرعامل تراکتور به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهد کرد. در بخش دیگری از صحبت‌های این عضو هیئت‌مدیره باشگاه نفت آبادان اشاره شده که مردم این رفتارهای غیراخلاقی را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است از باشگاه نفت آبادان خبر می‌رسد امروز این مساله در دستور کار قرار گرفته و قرار است متن شکایت نفتی‌ها به فدراسیون فوتبال ارائه شود.

6442