اخبار ورزشی خوزستان

تاوارس: در مقابل تیم بسیار خوب و سازمان‌دهی شده بازی داریم

تاوارس: در مقابل تیم بسیار خوب و سازمان‌دهی شده بازی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نفت آبادان می‌گوید تا زمانی که تیمش نتواند روند امتیازگیری را آغاز کند، هر بازی برای این تیم مسابقه دشواری خواهد بود.

به‌گزارش فوتبالی، در هفته بیست‌ودوم رقابتهای لیگ برتر، مس رفسنجان فردا در ورزشگاه شهدای مس به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. ادسون تاوارس، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: تا زمانی که بتوانیم روند امتیازگیری خود را از سر بگیریم، هر بازی برای ما بازی دشواری است. زمانی که بتوانیم روند خود را شروع کنیم شرایط‌مان بهتر از این خواهد شد.

وی افزود: در مقابل تیم بسیار خوب و سازمان‌دهی شده بازی داریم. به باشگاه مس رفسنجان تبریک می‌گویم. زمانی که ما برای تمرین به استادیوم این تیم رفتیم امکانات خوبی برای این تیم فراهم کرده بودند و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب بین این دو تیم باشیم.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: محمد قنبری از حدود سه هفته قبل مصدوم است و دوران توان‌بخشی را سپری می‌کند و هفته آینده به ما اضافه خواهند شد، حسن بیت‌سعید دو هفته‌ای است که مصدوم شده و «سباستین پیریز» هم هفته گذشته برابر تراکتور مصدوم شد و برای بازی فردا این سه نفر را در اختیار نداریم. 

2636