اخبار ورزشی خوزستان

حمله شدید مالک خلیج‌فارس ماهشهر به فدراسیون فوتبال و استقلال خوزستان!

حمله شدید مالک خلیج‌فارس ماهشهر به فدراسیون فوتبال و استقلال خوزستان!

ایسنا/خوزستان مالک تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر معتقد است در فدراسیون فوتبال فساد موج می‌زند.

تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در هفته بیست و ششم لیگ یک کشور برابر خیبرخرم آباد در مشهد شکست خورد، بازی که بعد از آن موسی قنواتی مربی تیم به نحوی داوری اعتراضات فراوان داشت اما این پایان اعتراضات این تیم ماهشهری به قضاوت داور این دیدار نبود و مجاهد محمدی مهر مالک تیم نیز با وارد نمودن اتهاماتی به فدراسیون فوتبال مدعی شده است: “با قضاوت خورشیدی در این دیدار، فساد در فدراسیون فوتبال موج می زند.”

او همچنین در دیگر اظهارات تند خود نسبت به فدراسیون عنوان کرد: چطور ممکن است این داور از ۳ قضاوت در لیگ یک، دو بازی را برای خیبر سوت بزند. در این بازی از نزدیک شاهد این بودم که چیدمان افشاریان کاملا مهندسی شده بود و شک ندارم به همین دلیل با مشورت فدراسیون نشینان پخش زنده این دیدار لغو شد تا داور هر چه در توان دارد به نمایش بگذارد و ماموریت خود را به نحو احسن انجام دهد که اتفاقا در این امر کاملا موفق بود و باب میل آقایان سوت زد.

مالک تیم فوتبال خلیج فارس بندر ماهشهر با انتقاد از تاثیر عملکرد داوران در نتایج هفته های گذشته صدرنشینان، گفت: متاسفانه این روزها شاهد سوت های داوران به سود تیم های ثروتمند هستیم. بازی ما مقابل خیبر یکی از آن ها بود. پنالتی خنده دار استقلال خوزستان مقابل شهرداری آستارا در دقیقه ۱۰۵ یکی دیگر از اتفاقات این روزها بود اما متاسفانه افشاریان و سایر مسئولان مربوطه به این موارد ورود نمی کنند و این مهر تاییدی بر فساد گسترده در فدراسیون فوتبال است.

او حتی در ادامه مدعی شده است که نیمکت خیبر در گذشته جایگاه بزرگانی همچون محسن عاشوری و عبدالله ویسی بوده است اما اکنون در اختیار کسانی قرار گرفته است که شأن این باشگاه بزرگ را زیر سوال برده اند و سابقه درخشان این باشگاه بزرگ را خدشه دار می کنند. ای کاش این افراد به موفقیت خیبر کمک کنند اما چیزی که من از نزدیک دیدم این امر اتفاق نخواهد افتاد و فقط منابع مالی عبدی مالک باشگاه را به تاراج می برند.

محمدی مهر در ادامه عضو هیات مدیره استقلال خوزستان را هم مورد خطاب قرار داده و عنوان کرد: آقای محمد هادی آقاجری عضو هیات مدیره استقلال خوزستان، مراقب مطالبی که در اینستاگرام در خصوص خلیج فارس بندر ماهشهر استوری می کنی باش. شما در ماهشهر شاغلی و نان خور شهر ما هستید، پس حد خود را بدان.

باتوجه با اظهارات تند مالک تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر باید دید واکنش فدراسیون فوتبال و کمیته داوران چه خواهد بود.

انتهای پیام