اخبار ورزشی خوزستان

عقد قرارداد با جادوگر به عنوان بازیکن

عقد قرارداد با جادوگر به عنوان بازیکن

عقد قرارداد با جادوگر به عنوان بازیکن

عقد قرارداد با جادوگر به عنوان بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از سرشناس‌ترین! جادوگرهای فوتبال ایران، با یکی از باشگاه‌ها به عنوان بازیکن قرارداد بسته بود.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، تا امروز بحث‌های زیادی درباره جادوگری در فوتبال ایران شده اما اگر اشتباه نکرده باشیم تا امروز کسی از حضور جادوگر در یک تیم به عنوان بازیکن خبر نداده بود که به سلامتی! این اتفاق هم رخ داد.

صادق درودگر در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری ایسنا درباره این موضوع گفته است: اولین مدیری که با همین «جادوگر اصلی» قرارداد بست، مدیرعامل باشگاه سایپا بود. آن‌ها با ۲۴ بازیکن قرارداد بسته بودند و بازیکن بیست و پنجم، این جادوگر بود. من به او گفتم چطور با این قرارداد بستی؟ او پاسخ داد که آن جادوگر به من گفت قرارداد ببند تا من حمایت کنم. پرسیدم چه حمایتی؟ پاسخ داد که جادوگر به او گفته که در فلان بازی سه گل می‌زنند که این اتفاق افتاد. از آن زمان به او اعتقاد پیدا کرده بود.

به گفته درودگر، قرار بر همکاری جادوگر مربوطه با باشگاه فولاد هم بوده که او مانع این اتفاق شده است: آقای دهکردی که رئیس هیات فوتبال خوزستان بود و بعدش مدیرعامل فولاد شد، یک روز به من زنگ زد که آقای درودگر تیم ما در حال سقوط است، یک نفر آمده به ما پیشنهاد داده که با فلانی قرارداد ۴۰۰ میلیونی ببند تا تیمت را حفظ کند. نظر من را پرسید. به آقای دهکردی گفتم اگر می‌خواهی ۴۰۰ میلیون بدهی، او را روی نیمکت بگذار. آقای دهکردی را منصرف کردم و تیمش هم سقوط کرد.

1984