اخبار ورزشی خوزستان

انگیزه‌های شخصی علیه تراکتور در مسجدسلیمان

انگیزه‌های شخصی علیه تراکتور در مسجدسلیمان

پایگاه خبری فوتبالی – پنج بازیکن نفت مسجدسلیمان سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، تراکتور در اولین بازی‌اش در سال جدید، میهمان تیم قعرنشین نفت مسجدسلیمان خواهد بود. علاوه بر ابراهیم اشکش که بازگشتی دوباره به نفت داشته و انگیزه زیادی برای فراری دادن زردپوشان از سقوط به دسته پایین‌تر دارد، بازیکنان سابقا تراکتوری مسجدسلیمانی‌ها هم در مواجهه با تیم سابق خود انگیزه‌های شخصی بسیاری خواهند داشت.

علی عبدالله‌زاده، رضا یزدان‌دوست، سیدمحمد خرم‌الحسینی، آریا برزگر و رضا دهقانی پنج بازیکن نفت هستند که سابقه بازی در تبریز با پیراهن تراکتور را دارند.

آخرین نقل‌وانتقال بین دو تیم مربوط به رضا یزدان‌دوست است. مدافعی که ابتدای فصل به جمع سرخ‌پوشان پیوست و بدون انجام حتی یک بازی در پنجره زمستانی از جمع تی‌تی‌ها جدا شد. مدافع بلندقامت زاگرس‌نشینان که قطعا خیلی دوست داشت برابر تیم سابقش بازی کند، باتوجه به مصدومیتی که گریبانش را گرفته به احتمال زیاد در این مسابقه غایب خواهد بود.

اما رضا دهقانی و سیدمحمد خرم‌الحسینی دو بازیکن هجومی نفت هم درصورت بازی برابر تیم سابق خود، انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم خود خواهند داشت. دهقانی فصل گذشته از پرسپولیس به تراکتور پیوست و عملکرد بدی هم نداشت اما در پایان فصل، تی‌تی‌ها ترجیح دادند قرارداد وی را تمدید نکنند.

خرم‌الحسینی هم که از ماشین‌سازی به تراکتور پیوسته بود، اصلا در تیم اول شهر تبریز روزگار خوشی را سپری نکرد و اواخر دوران حضورش حتی در لیست بازی این تیم‌ هم قرار نمی‌گرفت تا درنهایت در نیم فصل سال گذشته از جمع پرشورها جدا شود. وی در بازی رفت دو تیم باتوجه به مصدومیتی که داشت غایب بود ولی در بازی برگشت درصورت اعتماد اشکش می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

هم‌چنین آریا برزگر مهاجم جوان نفتی‌ها جزو بازیکنانی بود که ابتدای فصل توسط قربان بردیف از تراکتور کنار گذاشته شد تا با خاطره‌ای ناخوشایند همکاری خود با این باشگاه را به پایان رساند.

علی عبدالله‌زاده مدافع زردها هم جزو اولین خریدهای زنوزی برای تراکتورِ خصوصی بود که حواشی زیادی را در دوران حضورش در تبریز سپری کرد. مدافع آبادانی ابتدای فصل گذشته و با نظر فراز کمالوند، بازگشت نافرجامی به تراکتور داشت و پس از جدایی زودهنگام این سرمربی، قبل از شروع فصل از جمع قرمزها جدا شد.

سرنوشت نفرات فوق در تبریز که اکثرا با ناکامی همراه بوده، می‌تواند انگیزه مضاعفی برای آن‌ها باشد تا در سخت‌ترین شرایط نفت مسجدسلیمان به کمک این تیم آمده و در اولین بازی سال سه امتیاز را برای تیمشان به ارمغان آورند. در هر حال باید دید ابراهیم اشکش چه برنامه‌ای برای استفاده از نفرات فوق مقابل تیم سابق‌شان خواهد داشت.

1997