اخبار ورزشی خوزستان

ستاره پرتغالی تراکتور جریمه شد و به مسجدسلیمان نرفت

ستاره پرتغالی تراکتور جریمه شد و به مسجدسلیمان نرفت

پایگاه خبری فوتبالی- پاکو خمز ستاره پرتغالی تراکتور را جریمه کرده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، انتشار یک استوری اینستاگرامی توسط گوستاوو واگنین هافبک برزیلی تراکتور که باتوجه به محرومیت قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و در تبریز مانده، همراه با ریکاردو آلوز باعث ایجاد این شایعه شد که ستاره پرتغالی در تبریز است و به مسجدسلیمان سفر نکرده است.

در همین راستا و با پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی مشخص شد این شایعه واقعیت دارد و بازی‌ساز پرتغالی کاروان تراکتور را در سفر به خوزستان همراهی نکرده است.

گویا پاکو خمز سرمربی تراکتور از جریان مرخصی آلوز خبر نداشته و این موضوع که ریکاردو در ایام عید در تبریز مانده تا روز تولدش به مرخصی برود، با سرمربی اسپانیایی هماهنگ نشده بود.

پاکو که از این موضوع خشمگین و ناراحت شده، بنا به جریمه آلوز را همراه تیم به مسجدسلیمان نبرده است. این طور گفته می‌شود که ریکی با مسئولان باشگاه در این زمینه هماهنگ شده بود و سرمربی تیم را در جریان نگذاشته بوده است.

گفتی است مهمانی شام ستاره پرتغالی که قبل‌تر برای اعضای تیم تدارک دیده شده بود هم جریمه این ستاره پرتغالی بوده است. در آن مقطع آلوز یک روز دیر به تمرینات اضافه شده بود و بنا به جریمه درنظر گرفته شده به اعضای تیم شام داد.

باید منتظر ماند و دید هافبک پرتغالی از بازی بعدی به جمع نفرات تیمش اضافه خواهد شد یا نه؟

1997