اخبار ورزشی خوزستان

شکست نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال

شکست نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال

شکست نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال تیم نفت مسجدسلیمان مقابل حریف تبریزی در لیگ برتر فوتبال نتیجه را واگذار کرد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، تیم نفت مسجدسلیمان شامگاه دیشب در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با نتیجه پنج بر یک مقابل تیم تراکتور سازی تبریز شکست خورد.
ابراهیم اشکش، سرمربی نفت مسجدسبلیمان در نشست خبری پس از بازی  گفت:  تفاوت تیمی که رفتار حرفه‌ای دارد و تیمی که رفتار حرفه‌ای ندارد همین است. تیمی که بعد از بازی با گل‌گهر در ۲۱ اسفندماه سال گذشته تمرین نداشت و به نوعی رکورد اعتصاب در این فصل را شکست و شش بار اعتصاب پی در پی داشت، نتیجه‌اش همین می‌شود.
وی افزود: تا بدن فوتبالیست آماده نباشد نمی‌تواند تاکتیک و حتی تکنیک خود را نشان دهد. امروز هم دیدید برخی بازیکنان می‌خواستند فوتبال بازی کنند، اما بدن آن‌ها اجازه این کار را نمی‌داد.
وی ادامه داد:  ما تنها با چند جلسه تمرینی برای بازی با تراکتور آماده شدیم و این را جایی نگفته بودم. من عرق شهرم را دارم و خیلی مربیان به این جا نیامدند و من آبرویم را گذاشتم تا برای شهرم کار کنم.
سرمربی تیم تراکتور سازی نیز در این نشست خبری گفت: هیچ وقت این حس را نداشتیم که بازی راحتی برابر نفت مسجدسلیمان داریم.
  پاکو خمس  افزود: ما سعی می‌کنیم آن طور که می‌خواهیم بازی کنیم. امروز از همه نظر یک بازی کامل انجام دادیم و نتیجه را گرفتیم و سعی می‌کنیم فصل را با بهترین رتبه‌ای که می‌توانیم کسب کنیم به پایان برسانیم.
وی  ادامه داد: باید نسبت به بازی که امروز انجام دادیم بهتر شویم، برای این که بتوانیم تیم کاملی شویم. همیشه بازی ما به همین صورت هست و دوست داریم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. البته همیشه این اتفاق نخواهد افتاد، ولی هدف ما همین است که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم بازی را کنترل کنیم و بازی خوبی انجام دهیم و برنده شویم.
تیم نفت مسجدسلیمان پس از این بازی با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی