اخبار ورزشی خوزستان

منصوریان: باید مقابل ذوب‌آهن باهوش باشیم

منصوریان: باید مقابل ذوب‌آهن باهوش باشیم

منصوریان: باید مقابل ذوب‌آهن باهوش باشیم

منصوریان: باید مقابل ذوب‌آهن باهوش باشیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی آسانی مقابل ذوب آهن نداریم و خیلی باید باهوش باشیم.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، علیرضا منصوریان که در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن حاضر نشد، درباره این موضوع و دیدار مقابل تیم اصفهانی اظهار داشت: ابتدا باید عذرخواهی کنم که نمی‌توانیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه شرکت کنیم. پرواز ما از اهواز به اصفهان با چند ساعت تاخیر انجام شد. شرایط بازی با ذوب‌آهن برای دو تیم طوری پیش رفته است که فصل را در سه بازی آخر با موفقیت پشت سر بگذارند. بازی آسانی برای فولاد نخواهد بود و خیلی باید باهوش باشیم.

وی در ادامه گفت: وقتی چند بازی قبلی ذوب‌آهن را با گروه فنی آنالیز کردیم، نقاط مثبت بسیار خوب و قوی دارد و داریم تلاش می‌کنیم آن نقاط قوت را از کار بیاندازیم و در طول هفته نیز، روی نقاط ضعفی که دارند، تمرکز و تمرین کردیم. اگر بازیکنانم بتوانند آن تعصب و آن نمایشی که در چند بازی قبل از خود نشان داده‌اند را در این مسابقه هم نشان دهند، ما می‌توانیم به امید خدا با دست پر از اصفهان خارج شویم.

سرمربی فولاد در پایان اشاره‌ای کوتاه به مصدومان تیمش داشت و گفت: الحمدالله بازیکنان ما آماده هستند و سعی داریم بهترین ترکیب را داخل زمین قرار دهیم. تنها مصدوم ما روبرتو تورس است که نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و این بازیکن ۲،۳ روزی مرخصی از من گرفت و به اسپانیا رفت و بعد از مسابقه دوباره در جمع ما حضور خواهد داشت.

2636