اخبار ورزشی خوزستان

روبرتو تورس مهمان ویژه اوساسونا برای تقابل با رئال مادرید

روبرتو تورس مهمان ویژه اوساسونا برای تقابل با رئال مادرید

روبرتو تورس مهمان ویژه اوساسونا برای تقابل با رئال مادرید

روبرتو تورس مهمان ویژه اوساسونا برای تقابل با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی-روبرتو تورس» هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان به اسپانیا بازگشت تا اوساسونا را در فینال کوپادل‌ری برابر رئال مادرید همراهی کند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، روبرتو تورس هافبک اسپانیایی در نقل و انتقالات زمستانی این فصل تیم اوساسونا اسپانیا را بعد از ۱۸ سال ترک کرد و به فولاد خوزستان پیوست.

هرچند تنها سه هفته دیگر تا پایان لیگ ایران باقی مانده است، اما تورس چند روز پیش به اسپانیا بازگشت. این بازیکن برای تماشای بازی تیم سابق خد یعنی اوساسونا مقابل رئال مادرید در کوپادل‌ری اسپانیا که فردا (شنبه شب) برگزار می‌شود دعوت شد اما برنامه اش تغییر کرد.

ابتدا قرار بود تورس از ایران راهی سویا محل برگزاری فینال بشود اما به خاطر مصدومیت و با اجازه از باشگاه فولاد، تورس زودتر به پامپلونا برگشت و حالا قرار است همانند یکی از بازیکنان اوساسونا، این تیم را مقابل رئال مادرید همراهی کند.

طبق برنامه باشگاه اوساسونا، تورس قرار است مثل یکی از بازیکنان این تیم، از هتل و با اتوبوس تیم راهی ورزشگاه بشود و حتی مدال طلا یا نقره فینال را هم دریافت خواهد کرد.

این هافبک اسپانیایی، خوشحالی خود را برای آنچه هفته در سویا در انتظار اوست پنهان نمی‌کند. اگرچه او دیگر پیراهن اوساسونا را به تن ندارد اما می‌تواند تمام اتفاقاتی که در فینال با اوساسونا رخ می‌دهد را تجربه کند.

تورس در این خصوص اظهار کرد: باشگاه به من گفت که قرار است شرایط طوری باشد که انگار بخشی از تیم هستم. من از هتل با اتوبوس سفر می‌کنم و همچنین در رختکن خواهم بود. آن را از درون تجربه خواهم کرد، انگار که من هنوز آنجا هستم.

نکته عجیب اینجاست که تورس باوجود انجام تنها دو بازی در کوپادل‌ری قبل از انتقالش به فولاد، هنوز با سه پاس گل بهترین پاسور این رقابتها است.

هافبک فولاد گفت: در حال حاضر من در رتبه اول پاس گل‌ها هستم، این یک حکایت عجیب است. من احساس می‌کنم بخشی از این فینال هستم؛ اگرچه آنچه بعد از آن اتفاق افتاد پیچیده‌تر بود.

تورس همچنین در خصوص ارزیابی اش از تقابل با رئال مادرید، احتمال پیروزی را رد نکرد و افزود: نمی دانم قلبم به من می‌گوید یا عقلم، اما حس خیلی خوبی دارم. کار آسانی نخواهد بود. اوساسونا در این فینال بسیار خوب و به شایستگی خود عمل می‌کند.

هافبک فولاد درباره شرایط ایران و تیم فولاد هم گفت: این مکان ارزش شناختن دارد، اگرچه آمدن بدون خانواده کار را برای من سخت کرد اما شهر مکان خوبی برای زندگی است. غذا و مردم بسیار خوب هستند و در کل تجربه خوبی است.

۹۰۹۸