اخبار ورزشی خوزستان

اشکش: ناراحت هستم اما ناامید نیستم/ تا لحظه آخر از تلاش دست نمی‌کشم

اشکش: ناراحت هستم اما ناامید نیستم/ تا لحظه آخر از تلاش دست نمی‌کشم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بابت باخت امروز بسیار ناراحت هستم اما ناامید نیستم و با تمام وجود کار می کنم.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، ابراهیم اشکش پس از شکست دو بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل سپاهان، اظهار داشت: بابت باخت امروز بسیار ناراحت هستم اما ناامید نیستم زیرا 2 بازی دیگر مقابل آلومینیوم در اراک و ملوان در مسجد سلیمان داریم. اگر از این 2 مسابقه 6 امتیاز به دست آوریم، با توجه به شرایط جدول با خوشبینانه فکر کردن و اینکه اگر صنعت نفت از 2 بازی باقی‌مانده‌اش یک امتیاز بگیرد یا با 2 باخت مس کرمان، هنوز برای بقا شانس داریم.

وی افزود: بازی که امروز از بازیکنان دیدم به آینده امیدوار شدم. تفاوت بازی امروز در کیفیت بود. از موقعیت‌های گلزنی که خلق کردیم قبل از گل خوردن نتوانستیم استفاده کنیم و این قانون فوتبال است. اگر از موقعیت ها استفاده نکنید توسط حریف که تیمی با تجربه و مدعی قهرمانی است جریمه خواهید شد. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم روند مثبت را طی کردند و ان شالله شرایط و اتفاقات فوتبال طوری رقم بخورد که با دو برد در دو بازی آینده بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. تا لحظه آخر از تلاش دست نمی‌کشم و امیدوارم. هنوز شانس داریم و با تمام وجودم کار می کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد شرایط فنی تیم و تعریف سرمربی مورایس گفت: نظر لطف اوست ما مربیان جوان از او الگوبرداری می‌کنیم او از مربیان خوبی است که به فوتبال ما اضافه شده است. سپاهان سه بازیکن با کیفیت خارجی و بازیکنان ملی پوشی که دارد فوتبال خوبی ارایه کرد. ما هم توانستیم موقعیت ها متعدد گلزنی به وجود بیاوریم. بازیکنان ما باید از این موقعیت های گلزنی بهتر استفاده کنند. شاید موقعیت های گلزنی ما دو برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم باید با تمام وجود کار کنیم. بازیکنان ما باید از این موقعیت های گلزنی بهتر استفاده کنیم شاید موقعیت های گلزنی ما دو برابر سپاهان بود اما از آنها استفاده نکردیم باید با تمام وجود کار کنیم. با تمریناتی که داریم و اتفاقات فوتبالی اتفاق خوبی برایمان رقم بخورد و نا امید نیستیم و تا آخر تلاش می کنیم.

اشکش افزود: از مردم خوب مسجدسلیمان و استقبال شان تشکر و قدردانی می کنم.  90 دقیقه تیم را حمایت کردند. بازیکن جوان را بازی دادم و تاوانش را دادیم. گل دوم را شاید نباید می‌خوردیم ولی فدای سرسینا بختیاری. تیم ما چند بازیکن 20 ساله دارد و تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم و امیدواریم و ناامید نیستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم ومی جنگیم و ناامید نیستیم. از تمامی بازیکنانم قدردانی می‌کنم. شاید نگاه ها برگشت و توانستیم با نتایج مان دل مردم مسجدسلیمان را خوش کنیم.

2636