اخبار ورزشی خوزستان

راز بقا؛ صنعت‌نفت می‌ماند یا مس کرمان؟

راز بقا؛ صنعت‌نفت می‌ماند یا مس کرمان؟

پایگاه خبری فوتبالی- تساوی ارزشمند صنعت نفت  در تقابل خارج از خانه‌اش با استقلال و شکست خانگی شاگردان فرزاد حسین‌خانی در برابر تراکتور تلاش برای ماندن در لیگ برتر را به اوج هیجان کشاند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، لیگ بیست‌ودوم علاوه براینکه در صدر جدول میزبان رقابتی فوق جذاب است در پایین جدول هم از یک کورس داغ و جانانه میزبانی می‌کند. 

گرچه روی کاغذ نام شش تیم پیکان، نساجی، ملوان، صنعت نفت، مس کرمان و نفت مسجدسلیمان  برای سقوط به لیگ آزادگان مطرح است اما به نظر می‌رسد دو تیم قربانی این فصل از مسابقات لیگ برتر از میان دو تیم نفتی و مس کرمان باشد.

در هفته‌ای که گذشت نفت مسجدسلیمان در مصاف با سپاهان شکست خورد و مس کرمان در برابر تراکتور ناکام ماند اما از آن طرف صنعت نفت متحول شده استقلال را متوقف کرد تا رقابت در انتهای جدول به اوج حساسیت برسد.

محتمل‌ترین قربانی لیگ بیست‌ودوم؛ نفت مسجدسلیمان

 نفت مسجدسلیمان در جدال فوق‌العاده حساسش با سپاهان نتوانست از پس شاگردان مورایس بر بیاید تا شکستی دیگر را در این فصل تجربه کند و شانس‌هایش برای ماندن در لیگ برتر به حداقل برسد.

باخت در برابر سپاهان هجدهمین شکست فصل شاگردان اشکش بود. حالا نفتی‌ها فاصله‌شان با منطقه امن به ۵ امتیاز رسیده و بیشتر از همیشه در لبه پرتگاه قرار گرفته‌اند.

تنها راه بقای نفت کسب دو پیروزی از دو بازی باقی‌مانده خود با آلومینیوم و ملوان و امتیاز از دست دادن حداکثری صنعت نفت و مس کرمان است. اتفاقی که خیلی بعید است رقم بخورد !

 صنعت نفت یا مس کدام می‌روند کدام می‌مانند؟

 در ششمین بازی که عبدالله ویسی بر روی نیمکت صنعت نفت نشست این تیم با کسب یک تساوی در برابر استقلال به نهمین امتیازات خود با این سرمربی رسید و با پشت سر گذاشتن چهارمین بازی پیاپی بدون شکست خود، در جدول رده‌بندی با مس کرمان هم امتیاز شد. صنعت نفت امیدوار است در دو بازی باقی مانده خود به امتیازات لازم دست پیدا کند و با ادامه روند بحرانی مس کرمان در لیگ برتر باقی بماند.

 اما از آن طرف مس کرمان حال‌ و روز  خوشی ندارد و در چهار بازی اخیر خود پذیرای ۴ شکست بوده و اگر همین روند عجیب و ترسناک برای نارنجی‌پوشان ادامه‌دار باشد بی‌شک باید منتظر بازگشت آسانسوری این تیم به لیگ آزادگان باشیم.

۹٠۹۸