اخبار ورزشی خوزستان

واکنش سرپرست استقلال به ادعای نفتی‌ها: سناریوی عصبانی کردن ساپینتو تکراری شده!

واکنش سرپرست استقلال به ادعای نفتی‌ها: سناریوی عصبانی کردن ساپینتو تکراری شده!

پایگاه خبری فوتبالی– سرپرست استقلال می‌گوید برخلاف ادعایی که خالقی‌فر در مصاحبه خودش داشته، این بازیکن نفت آبادان در پایان بازی از ساپینتو عذرخواهی کرده است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، تقابل استقلال با نفت آبادان هم مثل دیگر بازی‌های این تیم در فصل جاری، بدون حاشیه برای ساپینتو تمام نشد. سرمربی پرتغالی با علی فیروزی سرپرست نفت در حین بازی و با عبدالله ویسی بعد از پایان مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد.  

همین موضوع باعث شد تا دوباره بخشی از برنامه فوتبال برتر این هفته به درگیری ریکاردو ساپینتو اختصاص یابد. ابتدا علی فیروزی روی آنتن آمد و با قبول اینکه خروجش از محوطه فنی و رفتن به سمت ساپینتو اشتباه بوده، از رفتار ساپینتو در هر فصل انتقاد کرد. او می‌گفت رفتار ساپینتو هر هفته تکرار می‌شود و هیچ برخوردی با این سرمربی انجام نشده است.

در ادامه نوبت به بیژن طاهری سرپرست استقلال رسید تا از حقوق سرمربی این تیم دفاع کند. طاهری بیان کرده که این اتفاقات و سناریوها تکراری شده و تیم‌ها با دانستن اینکه ساپینتو احساساتی است، او را عصبی می‌کنند. طاهری سپس به صحبت‌های سرپرست نفت آبادان هم اشاره کرد که اعتراف کرده بود چون می‌دانسته ساپینتو عصبی می‌شود، روی اعصاب او رفته‌اند!

سرپرست استقلال در ادامه صحبت‌هایش گفت که ساپینتو در ابتدای بازی از من خواست که سرمربی نفت را که نمی‌شناخت به او نشان دهم تا به او سلام کند و دست بدهد. طاهری ادامه داد که اگر ساپینتو دنبال جنجال بود، برای خوش آمد پیش قدم نمی‌شد.

طاهری با انتقاد از مصاحبه رضا خالقی‌فر بازیکن صنعت نفت پس از بازی، روایت ساپینتو از جدال لفظی‌ با این بازیکن را تشریح کرد. آنطور که سرپرست استقلال خاطرنشان کرد، ساپینتو مدعی شده که تنها به خالقی‌فر گفته وقت را تلف کند و خود خالقی‌فر پس از پایان بازی برای عذرخواهی نزد این سرمربی پرتغالی رفته است.

خالقی‌فر در مصاحبه‌ای که بعد از پایان بازی داشت، ادعا کرده بود که ساپینتو به پرتغالی به او فحاشی کرده و از آنجا که زمانی با مربی بدنسازی پرتغالی کار می‌کرده، متوجه الفاظ سرمربی استقلال شده است.

آخرین بخش صحبت‌های طاهری درباره اتفاقات بازی استقلال و صنعت نفت هم به مجادله لفظی ویسی و ساپینتو در مصاحبه و کنفرانس‌ بعد از بازی اختصاص داشت. ویسی در مصاحبه‌ای که پس از پایان مسابقه انجام داد با اشاره به فرهنگ 2500 ساله ایران، از رفتار ساپینتو انتقاد کرده بود. سرمربی صنعت نفت همچنین ساعاتی بعد از این دیدار به استودیوی فوتبال برتر رفته بود و جملات عجیبی درباره ساپینتو بیان کرد. بیژن طاهری خطاب به ویسی گفت آیا گفتن چنین صحبت‌هایی با فرهنگ 2500 ساله ما متناسب است؟

2509