اخبار ورزشی خوزستان

اشکش: با تمام وجود کار می‌کنیم/ اگر داوران با ما مهربان‌تر بودند، جایگاه متفاوتی داشتیم

اشکش: با تمام وجود کار می‌کنیم/ اگر داوران با ما مهربان‌تر بودند، جایگاه متفاوتی داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است اشتباهات داوری در قعرنشینی نفت در لیگ برتر تأثیر داشته است.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول، به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و روند تیم کمی بهتر شده است. اگر داوران ظرف یکی دو بازی اخیر با ما مهربان‌تر بودند و برخی اشتباهات در حق نفت رخ نمی‌داد، شرایط فرق می‌کرد و شاید جایگاه متفاوتی داشتیم. آلومینیوم ساختار، بازیکنان و مربی بسیار خوبی دارد و مهدی رحمتی در دنیای مربیگری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها آلومینیوم را آنالیز کرده‌اند، تصریح کرد: مدیران باشگاه از تیم ما حمایت کرده‌اند. ان‌شاءالله بچه‌ها از موقعیت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنند و سه امتیاز را بگیریم. هفته گذشته دو برابر سپاهان موقعیت گلزنی داشتیم. اگر نتایج مناسبی رقم بخورد، شانس ما برای بقا زنده‌تر می‌شود و هفته آینده می‌توانیم اتفاقات خوبی مقابل ملوان رقم بزنیم.

سرمربی نفت MIS در واکنش به تمجید یک خبرنگار از عملکرد شاگردانش، با وجود باخت‌های متوالی گفت: به گذشته نگاه نمی‌کنم، اما همه مسائل در این زمینه دخیل بوده و ان‌شاءالله به این روند خوب ادامه بدهیم. نفت مسجدسلیمان مقابل سپاهان و فولاد خیلی خوب بازی کرد و دو پنالتی ما برابر فولاد گرفته نشد. هفته گذشته هم توپ به آرنج مدافع سپاهان برخورد کرد و گل آفساید به ثمر رساندیم. اگر این اتفاقات رقم نمی‌خورد و از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، شرایط‌مان بهتر بود.

اشکش با تشکر و تمجید از دستیارانش، اعضای تیم نفت مسجدسلیمان و مسئولان این شهر بیان کرد : برخی افراد در رسانه ملی، صحبت‌هایی را از روی ناآگاهی مطرح می‌کنند که صحیح نیست و همه برای بقای نفت در لیگ برتر بسیج شده‌اند. اگر تیم یک درصد هم شانس بقا داشته باشد و تعداد کمی از مردم مسجدسلیمان به بقای ما امیدوار باشند، نباید خوراک منفی به جامعه تزریق کنیم. این حرف‌ها انگیزه ما را بیشتر کرده و با تمام وجود کار می‌کنیم تا با احترام به آلومینیوم، برنده دیدار با این تیم باشیم.

وی در مورد غایبان نفت مسجدسلیمان برای دیدار برابر آلومینیوم عنوان کرد: هشت بازیکن خودمان را در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان آماده و مصمم هستند.

2636