اخبار ورزشی خوزستان

خداحافظی لیگ برتر با شهر اولین‌ها

خداحافظی لیگ برتر با شهر اولین‌ها

پایگاه خبری فوتبالی– با توقف نفت مسجد سلیمان، سقوط این تیم به لیگ یک قطعی شد.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، نفتی‌های مسجدسلیمان یکی از فصل‌های کابوس‌وار خود را پشت سر می‌گذارند. آن‌ها لیگ بیست‌ودوم را با رضا مهاجری خوب آغاز کردند اما در ادامه مسیر دچار مشکل شدند. رفت‌و‌آمد مربیان مختلف هم شرایط نفت MIS را پیچیده کرد و رضا اشکش در حالی سکان هدایت این تیم را به عهده گرفت که عملا کار زیادی از دستش بر نمی‌آید.

نفت مسجدسلیمان از هفته‌های قبل در کنار دیگر هم‌استانی خود کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر بود که در نهایت هم این اتفاق به وقوع پیوست. آن‌ها مقابل آلومینیوم در اراک نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکردند تا شانس بقا در هفته پایانی را از دست بدهند. البته شاگردان اشکش با اخراج امین هاشمی‌فرد از دقیقه بیستم ده نفره شده بودند و در نهایت هم با کارت قرمزی که آریا برزگر در وقت‌های تلف شده گرفت، این مسابقه را 9 نفره به پایان بردند.

اردیبهشت 97 بود که نفت مسجدسلیمان با محمود فکری قهرمان لیگ یک شد و برای دومین بار در تاریخ خود به لیگ برتر صعود کرد. حالا آن‌ها پس از پنج فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران، دوباره به لیگ یک باز می‌گردند تا شهر اولین‌ها جایی در نقشه لیگ بیست‌وسوم نداشته باشد.

2509