اخبار ورزشی خوزستان

آلومینیوم صفر – نفت مسجد سلیمان صفر/ اراک به مسجدسلیمان رحم کرد/ یک امتیاز بی خاصیت برای هر دو تیم

آلومینیوم صفر – نفت مسجد سلیمان صفر/ اراک به مسجدسلیمان رحم کرد/ یک امتیاز بی خاصیت برای هر دو تیم

اینترنت نیم‌بها

مشاهده خلاصه بازی

هفته بیست و نهم لیگ برتر

جمعه 22 اردیبهشت

آلومینیوم – نفت مسجد سلیمان ساعت 18

ورزشگاه: امام خمینی اراک

تیم داوری: فرزاد منصوری، آرمان اسعدی، هیوا بهمنی، مهدی جبرئیلی 

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی، محمد مسلمی پور، امین جهان کهن، میلاد فخرالدینی، محمدرضا فلاحیان، سید محمد احسان حسینی

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

سینا بختیاری‌نسب، امین هاشمی‌فرد، سینا عبداللهی، مسلم مجدمی، عقیل کعبی، رضا یزدان‌دوست، سید محمد خرم‌الحسینی، اسماعیل بابایی، رضا دهقانی، حسین گودرزی و آریا برزگر

کارت زرد: 

 آریا برزگر (2) (90+4) عقیل کعبی (6) اسماعیل بابایی (59) سینا بختیاری نسب (۷۰)  نفت مسجد سلیمان

محمدرضا فلاحیان (۱۶) میلاد فخرالدینی (۵۲)  آلومینیوم

کارت قرمز: 

امین هاشمی فرد (20) آریا برزگر (90+4) نفت مسجد سلیمان

امین هاشمی فرد (20)

دقایق حساس:
دقیقه ۲: در پی برخورد مدافع آلومینیوم و آریا برزگر، بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و مهاجم نفت را به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد.|
دقيقه ۵: اشتباه حسين پورحميدی در دفع توپ باعث ایجاد موقعیت برای نفت مسجدسلیمان شد اما دروازه‌بان آلومینیوم اشتباه خودش را جبران كرد.
دقيقه ۷: شوت امين هاشمی‌فرد توسط حسين پورحميدی مهار شد.
دقیقه ۱۹: توپ ارسالی رضا دهقانی روی دروازه آلومینیوم توسط پورحمیدی برگشت داده شد و در شرایطی که بازیکنان نفت اعتقاد داشتند روی مهاجم این تیم خطای پنالتی رخ داده، داور دستور به ادامه بازی داد.
دقیقه ۲۰: محمدرضا آزادی در موقعیت ضدحمله صاحب توپ شد اما با خطای امین هاشمی‌فرد سرنگون شد تا بازیکن نفت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود.
دقيقه ۲۴: حركت انفرادی هانسل زاپاتا و شوت او پس از برخورد با مدافع حریف به كرنر رفت.
دقيقه ٣٣: پاس امين جهان كهن، محمود قائدرحمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در استفاده از این موقعیت موفق نبود.
دقيقه ٣۶: شوت محمود قائدرحمتی توسط سينا بختياری نسب مهار شد.
دقيقه ۴۱: شوت رضا دهقانی با اختلاف از بالای دورازه آلومينيوم به بيرون رفت.
دقيقه ۴۴: توپ ارسالی ميلادفخرالدينی روی ضربه ایستگاهی به وحید محمدزاده رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقيقه ۵۰: توپ ارسالی محمد مسلمی‌پور روی ضربه كرنر به وحيد محمدزاده رسید اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه حریف به بيرون رفت.
دقيقه ۵۲: پاس در عمق امين جهان كهن، ميلاد فخرالدينی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد اما این بازیکن پس از برخورد با مدافع نفت سرنگون شد و در شرایطی که اعتقاد به خطای پنالتی داشت، داور دستور به ادامه بازی داد.
دقيقه ۵۸: سانتر رضا دهقانی، آريا برزگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و در شرایطی که ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه بود، توپ با واكنش فوق‌العاده‌ حسين پورحميدی برگشت داده شد.
دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت.
دقيقه ٧٠: سانتر زيبای ميلاد فخرالدينی، رضا جبيره را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن هم در استفاده از موقعیت‌ ناکام بود.
دقيقه ۷۴: شوت رضا جبيره با اختلاف كمی از كنار دروازه حریف بيرون رفت.
دقیقه ۸۵: شوت عليرضا نقی‌زاده با اختلاف از بالای دروازه حریف به بيرون رفت.
دقيقه ۹۰+۵: شوت محمود قائدرحمتی توسط مدافع نفت مسجد سليمان برگشت داده شد.
دقيقه ٧+٩٠: شوت وحيد محمدزاده پس از برخورد با مدافع نفت مسجد سليمان به رضا جبیره رسيد و او دروازه نفت را باز كرد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. 

2636