اخبار ورزشی خوزستان

صنعت نفتی‌ها قبل از دیدار با گل‌گهر شارژ مالی شدند

صنعت نفتی‌ها قبل از دیدار با گل‌گهر شارژ مالی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته، بازیکنان این تیم قبل از آخرین بازی فصل شارژ مالی شدند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، روح الله محمدی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صنعت نفت تاکید کرد: پس از پیگیری‌هایی که اعضای هیئت مدیره و سیدمحمد مولوی داشتند، ۳۰ میلیارد تومان از طریق راهکارهای مالی پیش بینی شده به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اختصاص داده شد.

وی افزود: با این بودجه ضمن پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد سال جاری بازیکنان و کادر فنی، بدهی فصل قبل بازیکنان را نیز به صورت کامل تسویه کردیم.

سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان ضمن تشکر از استاندار خوزستان، فرماندار آبادان و مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این اقدام پیش از بازی مهم و سرنوشت‌ساز تیم برابر گل‌گهر سیرجان انجام شد تا تیم با روحیه و انگیزه بیشتری به مصاف میزبان خود برود.

محمدی اظهار داشت: همچنین هیئت مدیره در جلسه اخیر خود پاداش‌های ویژه‌ای برای بازیکنان و کادر فنی در صورت ماندن تیم در لیگ برتر در نظر گرفته است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر، فردا پنجشنبه ازساعت ۱۸ در دیداری خارج از خانه به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود. نفتی‌ها با ۲۲ امتیاز به همراه مس کرمان از گزینه‌های سقوط هستند که در این میان یکی از دو تیم فردا با لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

پیش از این سقوط نفت مسجدسلیمان قطعی شده است.

2636