اخبار ورزشی خوزستان

ویسی به قولش عمل کرد؛ نفت ماندنی شد

ویسی به قولش عمل کرد؛ نفت ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- با نتایجی که در هفته پایانی لیگ رقم خورد، نفت آبادان در لیگ برتر باقی ماند تا مس کرمان راهی دسته پایین‌تر شود.  

به گزارش خوزستان خبر به نقل از فوتبالی، رقابت در پایین جدول تا هفته پایانی لیگ بیست‌ودوم ادامه داشت و در نهایت نفت آبادان از سقوط محتمل گریخت. آن‌ها که پیش از ۷ هفته قبل فقط ۱۲ امتیاز گرفته بودند و به همراه نفت مسجدسلیمان نامزد جدی لیگ یکی شدن به شمار می‌رفتند، با عبدالله ویسی کامبکی بی‌نظیر به جدول داشتند و در نهایت در ایستگاه پایانی، مس را گرفتند.

ویسی که از هفته بیست‌وسوم هدایت نفت را به‌عهده گرفت، همان ابتدا این وعده را به هواداران آبادانی داد که صنعت نفت را در لیگ نگه خواهد داشت. در آن زمان قول ویسی کمی ناممکن به نظر می‌رسید چرا که نفتی‌ها با ۷ امتیاز کمتر از مس کرمان در رده پانزدهم جدول حضور داشتند. 

با این وجود ویسی ناممکن را ممکن کرد و از هفت مسابقه، ۱۳ امتیاز گرفت تا نفت آبادان یک فصل دیگر هم در لیگ برتر باقی بماند. آن‌ها در هفته سی‌ام دست به کار بزرگی زدند و با گل دقایق پایانی ممی‌زاد گل‌گهر را در سیرجان شکست دادند. به این ترتیب نفت آبادان پس از هفته‌ها حضور در منطقه سقوط، به رده چهاردهم جدول صعود کرد تا به جای آن‌ها، مس کرمان راهی لیگ یک شود و حالا تنها مس حاضر در لیگ برتر، مس رفسنجان است

2509