کانال اخبار خوزستان

کانال شبکه اجتماعی خبری خوزستان

شبکه خبری خوزستان

شبکه اجتماعی خبری خوزستان یکی از کانال های بزرگ و فعال در زمینه اخبار روز استان خوزستان است.این کانال خبر تمام اخبار خود را از طریق منابع معتبر داخل منتشر می کند.همچنین دارای خبر های زیادی از کل استان است که توسط کاربران به صورت لحظه ای ارسال می شود که می تواند به پویا بودن شبکه اجتماعی خبری خوزستان کمک زیادی کند.

در شبکه اجتماعی خبری خوزستان شما از سانس های سینما   فیلم های جدید با خبر می شود.می توانید از آخرین کنسرت های استان خوزستان اطلاع پیدا کنید.در ضمن باید عنوان کرد که شبکه اجتماعی خبری خوزستان دارای بخشی برای ارسال روزانه آگهی های استخدامی است.استخدامی های مردمی و کوچک تا استخدامی های بزرگ و دولتی.

شبکه اجتماعی خبری خوزستان نتایج بازی های فوتبال استان را پوشش می دهد.اطلاع از آخرینه اطلاعیه های ستاد بحران هم یکی از مهم های این کانال است.کانال شبکه اجتماعی خبری خوزستان به صورت لحظه ای از آخرین اطلاعیه های ستاد مدیریت بحران را برای شما ارسال می کند.اطلاع از تعطیلی ها یکی از دیگر مهم های این کانال است.

 

همیشه شما در جیب خود یک هواشناسی همراه دارید وقتی کانال های این شبکه  عضو باشید.شبکه اجتماعی خبری خوزستان در پیام رسان های سروش و تلگرام و اینستاگرام فعالیت می کند.برای عضویت و ورود به آن از طریق لینک زیر می توانید اقدام کنید.

 

 

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها